I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2006-01-17 09:11

filter med BBB?

på senare tid har jag haft väldigt hög ping när jag lirar CS, det har endå varit laggfritt oftast så jag har inte tänkt mer på det. men idag när jag lirade så var det en annan snubbe som klagade och frågade sedan vad jag hade för ISP, och vi hade samma och han brukar inte ha sån ping sa han. då var det en annan snubbe som sa något om att BBB har något filter (filter, och sen var det något mer :)), som även hade ett annat namn. och jag frågade hur man stängde av filtret, och tydligen skulle man ringa till dom och säga att dom skulle göra det.

nu till frågan: exakt vad gör det där filtret? är det gjort för att pingen ska fucka ur på spel? har det någon mer funktion? och exakt vad heter det där filtret? vill ju inte ringa och sen låta som en total idiot.

och alla ni som kommer in i tråden och tänker skriva "sluta lira cs så slipper du det där", droppa tanken.

peace.