Wii tråden!
Vilka spel kommer? Vilka ska du köpa? Kommer du vända dygnet? själv är zelda givet för mig aså! svara på:)
Kom igen nu Whoa, kör för fa-aan
har förbokat wii och TP till både wii och GC
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?
Vilka spel som kommer kan man ju kolla själv på vilken spel sida som helst. Själv så ska jag skaffa zelda, mario, red steel, matroid exuti truck, det är väl dom jag vet att jag ska skaffa så snabbt som möjligt. Jag kommer inte att vända på dygnet eftersom jag har en skola att klara av, men jag kommer devinitift att spela tills jag slocknar!
Som kaninen sa när han inte fick nåt att äta, Klurigt.
Aye, har aldrig tid att spela eller råd att köpa spel till mina gamla konsoller. Men jag ska ändå köpa Wii och Zelda. Såfort jag får någorlunda råd. Laptop, trådlöst internet och tv på väg. Lär vända på dygnet ännu mer. Bo i sängen och plugga, surfa, spela där hela nätterna.
"Even so, there's no excuse for putting pineapple on pizza."
Jag planerar att skaffa Wii och Red Steel på release dagen, sen får vi se vilka fler spel det blir. Jag väntar tills webhallen.com tar förhandsbokningar. Vet någon några andra sidor där man kan förhandsboka Wii?
www.DeadToast.com
Kommer köpa en konsoll och TP till att börja med. Kanske Red Steel också för det verkar sjukt coolt med ett fps tillsammans med kontrollen! Blir nog en till kontroll också så man kan ha lite kul tillsammans med någon annan! ;)
Married to the money, fuck the world, that's adultery
mr_ninya P18 varför bokar du inte i affär istället?
Ska helt klart köpa wii, men stressar inte. Har ändå inte tid att lira le grande. Kommer köpa mario samtidigt, har inte bestämt mig om jag vill lira zelda på gc ller wii ännu.
Konsertbesökare
2006-10-03 13:48
bokat wii på game. blir la nån extra kontrollsats och nåt extra spel, antagligen zelda eller red steel.
http://enemtee.tumblr.com - Musik och kultur går hand i hand.
Misery_chick>
Så Webbhallen är inte en affär, eller? Va?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Undar om första versonen är buggig och jävlig, orkar fan inte vänta på en uppdaterad upplaga.
Misery_chick Jo, nu är det såhär att jag bor en bra bit ifrån närmaste spelbutik.
www.DeadToast.com
mr_ninya P18 Boka på discshop.se ,2490 kr och fraktfritt, där bokade jag. Tror inte att webhallen, eller något annat ställe för den delen, kommer att bli billigare (och om, så i så fall väldigt väldigt marginellt).
Och vad gäller spel jag kommer köpa, så lär det väl förmodligen att bli Zelda, Red Steel samt Trauma Center: Second Opinion :)
Finns inget exakt pris en discshop har bara satt ett ungefär pris kanske går ner men troligen upp säkert sönder bokat där endå.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Mjo, iofs, men det blir nog bra ändå.
jag e mest taggad på super monkey ball! jaaaaa!
"är du full eller dum eller bara höger?"
jag e riktigt sugen på super smash brawl faktiskt =) synd att det inte kommer ut detta året
pssshh
http://www.youtube.com/watch?v=54Ky2Pg4w-Y Såg den filmen precis och kom på mig själv med att alla de spel jag vanligvis ratar, baseball, fiske, !shoot em up! (har aldrig gillat på konsol), osv. Kommer bli A BLAST to play. Jag kommer fan bränna 5k i månaden första halvåret på bara spel haha.
vem fan pallar att vara så aktiv med ett tv-spel. sitta å fäktas eller boxas är säkert skit kul i 5 minuter... sen är det nog bara jobbigt.. ingen bakis-leksak direkt... blir nog PS3 ist...
Tror du mej inte? Fråga min mamma!
Friktion P20: aeh. man kommer nog inte tänka på det efter ett tag...
Jag kommer köpa forever blue rätt fort, verkar sjukt grymt, speciellt om man dyker fo real.
Är forever blue det skjutspelet?
nej det är dykarspelet
Trauma Center : Second Opinion
http://www.youtube.com/watch?v=XIBcmOVhf2M&eurl=
Är inte det där en konsollsäljare så säg, verkar bli helt otroligt bra!
Någon som inte kör safari kan fixa länken.
kan man bara beställa vita, finns det inga svarta att boka ?
Puss hej
typ en månad kvar till rerlease! ska man gå i dvala sålänge?
Zlim, AFAIK sa kommer de bara slappa vita forst, for att det gar snabbare och lattare att bara producera samma farg.
"Because the organizing power of labor is the only real threat to a fascist government, labor unions are either eliminated, or are severely restricted."
jahapp de va ju synd, får ta å dränka den i olja så får jag en svart ändå. Nya Mortal Kombat såg faktiskt riktigt lovande ut.
Puss hej
Hoppas första releasens konsoler är felfria. Jävla jobbigt att vänta ett halvår på uppdaterad verson.
men en sak man kan fundera över är, vad får man i kartongen? får man med den lilla dosan med joysticken?
va! 2649 ! Det är dubbla Amerika priset ju! Wii ska kosta 170 dollar i USA, dvs 1230 kroner typ.
UTE EFTER SVENSK HIPHOP VINYL! KOLLA MIN PROFIL!
Kan tipsa om att man på Game får 1.500:- rabatt om man förhandsbokar och byter in sin Kub med fyra spel mot ett Wii. För eventuella intresserade. :)
hehe nu vill de ha kubar på lager med tanke på att de inte tillverkas längre :) Vilket rävspel.
http://games.slashdot.org/article.pl?sid=06/10/08/1754219 wii bara växer och växer i mina ögon... ska bli jävligt intressant det här.
mainec: okay göttigt:D var lite orolig över att man måste köpa till en massa skit för att kunna spela endel spel:)
valero: Aeeeh, lämna in den o få custom paint;) går ju fixa på dh för nån tusing:P
joppepoppe P48 ,
jo, fast Nintendo själva har inte sagt att det ska vara Linux, men visst, eftersom det finns Linux till GameCube lär det ju inte ta allt för lång tid innan det kommer till Wii.
"Because the organizing power of labor is the only real threat to a fascist government, labor unions are either eliminated, or are severely restricted."
kan nån admin göra denna tråden officiell?
men vafan nintendo tog död på sig själva (som vanligt) zelda kommer ju på gc^^
gamertag :ridleywhoa
upp.