Vad hände med 90talets fotbolls stars?
Minns ni inte Vm 94,98 då det kändes som varje lag hade minst 2-3 världs stjärnor.. ja minns allt från:
Batigol Davids Bergkamp Rivaldo Luis Fernandez (han mexaren med långt blont hår) Kluviert Didier Deschamps Zamorano Salas Romario kommer inte på så många mer just nu,men har många i minnet som ja glömnt namnen på, vilka minns ni vilka saknar ni?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Bara battyboys i din lista förresten, utom Romario kanske
battyboys? tony adams minns jag oxå vad hände med han? hänger han på pub, tränare?
Tony Adams är assisterande tränare i Portsmouth under Harry Redknapp. Han var tidigare huvudtränare i Wycombe men slutade av personliga problem om jag inte minns fel...
Mexaren hette Hernandez och inte Fernandez.
Robert Prominecki, jugoslaviens bästa spelare under 90 talet.. han spelar inte längre pga kriget där då
Bergkamp slutade så sent som i våras.
s c f c
Roberto Baggio ffs.
cva ?
Roberto och Dino Baggio (?) Mancini (tränare för Inter) Bebeto (?) Dunga (tränare för Brasilien) Zola (?) Enrico Chiesa (spelar för Siena?) Tafarel (turkiska ligan?) George Weah (?) Jay Jay Okocha (?)
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat
Sänket_ Han hette Prosinecki (eller nåt sånt) inte Prominecki. Byt ut M mot S, alltså.
På tal om kroater så saknar jag Davor Suker
Aldrig mer....
battyboy betyder homosexuell typ, tjejiga.. :p
deschamps är manager för juventus, har bland annat framgångar med monaco där han gick till final i champions league fast förlorade mot porto :)
Puzzle Productions / puzzleprod.com soundcloud.com/iloice
Weah är ju politiker och blev sånär president i Liberia.
The president has been kidnapped by ninjas. Are you a bad enough dude to rescue the president?
Romario spelade nyligen i nått brasilianskt lag
shimmy shimmy yo
Haha Zamorano gick o gifte sig med nån kille.. han e bög?? Frajer.. har du haft nåt rätt i hela ditt liv eller????? Jag känner bara för att mörda ditt liv helt o hållet.. varför skriver du? Varför är du på whoa? Varför finns du???? Efterbliven till tusen.. jag gråter nästan för din mammas skull alltså.
CAMPIONI!
klinsmann! han är laglös tränare just nu som kanske åker till USA och tränar jänkarna
^^ inte lika avundsjuk som du borde vara på folk med intelligens.
CAMPIONI!
Romario är för tillfället utlånad till Miami FC i MLS. Men otroligt att han vann skytteligan förra året i brasilianska ligan med 22 mål.
"Today is the tomorrow that you should have feared yesterday." - Pitch Black
Alexi Lalas, haha sicken jänkare!
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat
Zvonimir Boban är en jugoslav japp (nuvarande kroatien då)
Rivaldo lirar väll i grekland Romario kickar väll i nått lag i brazil...
Vad faan skrev jag nu?!
Eric Cantona och Roy Keane är de två jag saknar mest på en fotbollsplan. Även Zidane borde läggas till.
Edgar Davids spelar la i Tottenham nu eller??
Get Random!
Salas spelar i La U. i Chile
ya hörd mä!
cantona o klas ingesson.
There is plenty off fish in the sea.
att ingen sagt effenberg är för mig en gåta. cantona är mr. Joga Bonito.
Gött att folk glömmer den store, Klinsmann!
Stoichkov (stavning?) för fan!
Rudi Völler, Donadoni, Per Fahlström. Ja det fanns många stjärnor på 90-talet..
BAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJ!! "Och här ser ni Krutov, med ett ansikte endast en mor kan älska" - Arne Hegerfors
Mendieta , vart är han?
Han lirar fortfarande i Middlesborough har jag för mig.
Per fahlström the one and only!
Hammarby Alcoholics
Dejan Savecivic , Leonardo, George Weah jaaaa nästan hela milans gamla lag ojoj d var lirare
Känns livet hårt?.. använd gillette
mancini, ortega, ferron, sinsia Mihajlovic, veron osv. Det var på den tiden man kunde vara stolt över att hålla på Sampdoria :D