arvika vs hultsfred?
fördelar/nackdelar: arvika och hulstfed festivalen? vilken är prisvärdast eller bäst?
Hultsfred Fördelar: Väldigt blandat med människor, många band, stor camping, större festival. Nackdelar: Inte så bra band, alldeles för "opersonligt", dyrt. Arvika Fördelar: Bra rejvtält, lite mindre och mer fest stämning, bättre band, billigare. Nackdelar: En jävla massa synthare, rätt lerigt om det regnar. Jag hade roligare på arvika förra året. Om jag bara skulle välja en så skulle det nog bli arvika.
öhm.
japp hultsfred. har inget imot synthare och så men vafan..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
hur är det med regler på hultsfred? får man ta med sig egen alkohol in på campingen?
på hultan får man inte ta med sig egen alkohol in på festivalområdet men på campingen får du göra som du vill. jag kommer som vanligt enbart dra till roskilde. drickat är billigare, banden fler och bättre samt faktumet att festsämningen är på topp. är inte en massa rån, våldtäkter o skit på roskilde.
To all you hunters who kill animals for food, shame on you; you ought to go to the store and buy the meat that was made there, where no animals were harmed.
coke: e det mycket bråk o skit på hultsfred?
Gear P17. skojjar du eller, fan det första som hände mig när jag var där i sommras var att en jävla skåning tyckte att var en sopa och att han skulle slå ner mig. Tyckte inte om hans förslag så han fick en knäckt näsa istället, men det hör inte hit poängen är att arvika är stället som gäller.
Looks for a world wich sees beyond black and white!!!
Är det lungnare på arvika?
Det är långt mellan campigen och festival området på arvika. drygt att gå.
morrisey och the roots kommer till hultsfred. behöver man fler argument?
Nu har jag bytt forumsignatur till denna.
det enda som är bätter med arvika är att det är några hundralappar billigare. Och om man gillar mycket synt o techno då.. Det har tyvärr kommit mycket mer idioter till h-fred dom senaste åren pga ztv.. sorgligt.. Folk som tror dom ska gå runt med rena kläder och börja bråka med folk som skriker osv.. dom har kommit mycket fel..
Det är inne med mobiltelefoner igen
tack för alla svar! fortsätt gärna srkiva om ni har nåt att tilläga!
HULTSFRED + bra artister - spänd och tryckt stämning bland folket ARVIKA + sjukt softa och underbara människor - dåliga artiser ---- men alltså, ändå tycker jag att Arvika är bäst. jag hade så jääävla kul där. men på hultan var artisterna 30 ggr så bättre, men vafan, folket är så uppsnoffsat och drygt..
baeng
men asså, det är ju artisterna man vill åt? vem bryr sig om folket? folk finns överallt.
utter: det ska ju helst va trevliga människor med
Såååå jävla illa är det inte på H-fred alltså, det är inte så farligt mycket idioter där som det kanske verkar som. Men det har helt klart klart förändrats mellan 99 och 03 iaf
Det är inne med mobiltelefoner igen
öh det är ju folket som GÖR festivalen. hur kul äre med en granne som fnyser om man frågar efter kapsylöppnare? äsch, helst ska det vara både gött folk och bra artister..
baeng
Har bara varit på Hultsfred och har bara positiva erfarenheter...!
Då föredrar jag nog arvika,till hultsfred åker alla "förstagångsfestivalare" o alla småbarn som tror att dom e häftiga. i arvika e de alltid bara trevliga människor(jag har iallafall inte stött på nån otrevlig) som e glada o fulla(alternativt höga). hmm... nej nu får de va nog.
utter ..jag bryr mig mer om folket
I'm watchin all of ya because your game is so poor
folk kan man träffa överallt. bara man har med sig ett skönt gäng så lär man ju träffa andra softa människor där med. det är ju bara att itne försöka skapa kontakt med dom som ligger å badar pungen i lera å rikta in sig på människor som ser lite trevligare ut.
äsh ....musiken på arvika var ju great förra året..däremot gillade jag inte campingen o folket...folk var så mycket trevligare på hultan tycker jag........fast råkade väl träffa fel människor lr något..
ja verkligen! goaste människorna finns på arvika!
baeng
utter då är du ju fortfarande beroende av folket som är.. det är folket som gör festivalen, banden är bara en ursäkt för att bo i tält o dricka öl :)
To all you hunters who kill animals for food, shame on you; you ought to go to the store and buy the meat that was made there, where no animals were harmed.
var på hultan förra året. såg inget bråk lr nåt sånt förutom två zigenare som hade smitit in på området började bråka med mig.
Coke, så är det ju isåfall överallt.. det är banden som gör öldrickandet något att ha :)
Har hört mycket positivt från båda festivalerna, jag har själv endast varit på hultsfred (01 och 02). Det lutar åt att jag åker i år..
böf
jag diggar hultans lineup starkt ... men allt är en smaksak..
http://www.innuce.nu
alla som säger arvika är synthare..! ;)
Arvika har ett fruktansvärt stort övertag i år, nämligen Patrick Wolf , men jag ska nog till hultsfred hursomhelst.
"att knulla är väl inte att tänka på?!?" -tältet står på sin vanliga plats ;)
på hultsfred alltså..
agustibuller är ju annars prisvärdast i stan !! 300 pix för t.ex asta kask, desmond dekker, the business
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.