Ytterligare band till Hultsfred [ 2/3 ]
- Weeping Willows - The Mars Volta (US) - The Distillers (US) - Sophie Zelmani - José González - Promoe - The Bronx (US) - Automato (US) - Electric Eel Shock (Jpn) - Teitur (Fro) - The Washdown (US) - The Keys (UK) - Tiger Lou Sophie Zelmani blir kanon mot bakfyllan, Promoe perfekt för att få igång fyllan och Automato perfekt att röja till :) www.rockparty.se
Skamvrån Productions www.tinitusochted.se
gott, var lite rädd att jag inte skulle få se promoe..
allt jag ber om till hultsfred är sage francis... och gärna non phixion... är det för mkt begärt? *hoppas, hoppas*
JAAA! Sjukt fett med Mars Volta! Kan sluta hålla tummarna...
What it is, it is and what it ain't, it ain't
Dizzie Rascal skulle va guld
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Priyan P21 : Been there done that får jag i tankarna! PZ
"Who the motherfuckin' bawse?"
jo men jag missade juh det då, därav jag vill att det ska bli i år igen. :)
Ja, dom går ju inte av för hakor direkt.. =) PZ
hackor :) PZ
Mars Voltaaaaaa, fan va gött änna.
FUMF!
och allt jag ber om är manu chao, bara manu chao! inte två band som priyan den åpne önskade sig :)
Nu har jag bytt forumsignatur till denna.
Non Phixion har väl inte vart på Hultan? Eller? Attans om jag missat det :(
CAMPIONI!
asså, THE MARS VOLTA!!!!!!! jag e helt överlycklig. så OTROLIGT jävla bra!
frågor på det?
hultsfred kom igeeen nu med lite sjysta band... pallar inte mer prettopop!
Skåne!
Jag vet, vi kallar Promoe och Automato för prettopop...
Check yourself and I'm out.
Ta inte åt dig så himla mycket blomsta , jag ber bara om mer sjyst hiphop.
Skåne!
Går inte att boka NERD. En stor plånbok har köpt ensamrätt till deras gig i skandinavien i sommar. Att jag försöker besvara så många felaktiga påståenden som möjligt om Hultsfred, beror väl på att jag arbetar med exakt just det även på Hultsfreds egen hemsida. Skriver du nåt korkat om Hultsfred, så får du svar av mig, det har inget att göra med om jag tar åt mig eller inte. Enkelt va?
blomsta ok, bull som fan. Men det ÄR ju en massa pop på Hultsfred, så jag ser inte det felaktiga påståendet? Inte heller det korkade? Så chilla med attityden, va!
Skåne!
Så Hultsfred ska bli en hiphopfestival bara, eller vad föreslår du?
jag föreslår att ni bokar på lite mer bra hiphop, eller varför inte lite reagge? det är ju sorgligt om hultsfred ska förvandlas till någon sorts större version av emmaboda fan.
solar mig i den permanenta glansen av mig själv.
blomsta Nej, verkligen inte. Jag uttryckte endast min önskan om bättre musik, gärna några bra hiphopakter. Vi besökare har väl rätt att önska band? Det är ju trots allt vi som besöker festivalen, och vi förväntar oss bra band.
Skåne!
Priyan både Sage och Non Phixion har ju vart där tidigare år...fast skulle va nice att se dem igen... och jo Rizmo,Non Phixion har besökt hult... åh...värsting...Distillers...niiice=)
A Place Called Won't Be There
Men jag håller ju på att boka bra hiphop, vi har bara släppt 27 av 120 artister än så länge. Om tre av dem är The Roots, Promoe och amerikanska gruppen Automato, så är väl det procentuellt sett rätt bra hittills? Chill, det kommer fler feta grejer. Men inte allt samtidigt.
priyan: kan typ lova dig att sage inte kommer dit.. han har varit där två ggr nu liksom.. senast förra året.. tror inte hultsfred kommer ta dit honom två år i rad asså.. om han kommer är det dock non-prophets.. och det vore ju jäävligt kul.. så ja.. hrm. åk till roskilde? och non phixion vore väl kul igen.. men fan.. dom är ju dumma mot trogna besökare om dom tar non phixion istället för andra ungefär lika stora akter i samma stil..
| Axel | Xeilon Productions | Laxmacka Crew | DJ Yxmördarn | www.xeilon.com | www.mofetajerre.se | www.ismen.se
princessleija F18 vilka band tycker du är prettopop??
Xeilon P19 varför inte sage? han gjorde ju tjock succe där förra året om jag minns rätt. var apfull. Massa folk. Det jag hoppas på är Looptroop (med gamla låtar, dom kommer visst inte har jag hört men iaf) MBMA! tjockaste spelningen på hela hultan förra året och sage
yeah yeah
Men va hundan är det här? Det finns 7000 rapgrupper och 39000 rappare, varför skulle vi boka något som spelat nyligen för? (Ja, det skulle vara om man är så grym och lätt att ha att göra med som Sage då...) Trist inställning.
"tror inte hultsfred kommer ta dit honom två år i rad asså.. " som jag sa.. och jag ser ingen anledning heller.. roligare med lite ny shit.. sett sage tre ggr nu liksom.. och roskilde i år kommer bli fjärde.
| Axel | Xeilon Productions | Laxmacka Crew | DJ Yxmördarn | www.xeilon.com | www.mofetajerre.se | www.ismen.se
xeilon: det är aldrig dumt att ta dit non phixion eller för den delen demigodz, men det vet du nog redan att jag tänker!
Arguing with people on the internet is like running the special olympics. Even if you win, you're still a retard!
Ordlek du nämner 2 st som var där förra året.. plus att atmosphere spelar i gbg,karlstad o stockholm(?) snart..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Fattar inte varför alla vill ha samma artister år efter år.
Hörstedt P17: för att dom missat dom tidigare antagligen! Jag skulle inte vilja ha dit samma artister som förut! Nytt är bra ;)
Married to the money, fuck the world, that's adultery
Å hur fan ska du få igång fyllan på promoe? du kan ju knappast ta med dig alkohol in på området.. å promoe eller looptroop brukar ju lira tidigt på dagen då man presis vaknat.. dålig planering!
det är iofs det enda jag EGENTLIGEN har synpunkter på. lägg förihelvete! inte så många rappgrupper tidigt på dagen! det är ju fan en diss att lägga dom vid ett tiden, ingen är vaken, och dom som är vakna är fett misspepp. snälla!!
solar mig i den permanenta glansen av mig själv.
Mars Volta...fan va nice...
http://www.alleycat.se-- http://www.showdowngbg,se -- http://www.jonk.se -- http://www.myspace.com/perfektklubb -- http://www.myspace.com/belsepub
Vill ha Jedi Mind Tricks och någon eller några från demigodzclicken... Sedan är ju fifty välkommen..=)
Vad vill du att det ska stå här? Ring: 0730 - 39347037204752752
Demgodz (Det var väl 2 år sen va?). Hur som helst missade jag det och det skulle vara bomben. Annars vet jag inte vad jag vill se, får hoppas att det blir något trevligt bara. Promoe känns ju litet tunt för tillfället.
http://www.twitter.com/michaelcrackson
Eeh? Världens tightaste hiphopliveband räknas inte då eller? Har du kikat in Automato? Det kommer sjukt feta grejer snart...
Aldrig hört Automato :(
http://www.twitter.com/michaelcrackson
hip hopo fonken typ allt.
Skåne!
men fan.. inte samma två år i rad, lyssna på blomsta.. hur kul är det om det vore samma varje år? (iofs, Promoe osv rätt trist)..
men vafan? Promo kommer väl inte köra knappt några schlooktrooplåtar, såvitt jag vet - det är ju en helt annan show än det truppen gjorde på Hawaii förra året...
Tycker ett par killar från stones throw crewetborde titta förbi... madvillain någon?
my style is kinda fat reminescent of a whale
blomsta: Självklart räknas det, men man vill ju drömma lite...
Vad vill du att det ska stå här? Ring: 0730 - 39347037204752752
De är sega på att svara ja.
OK. Tack då vet vi.