Splash 2004! Up and running!
en betaversion av sidan är nu uppe... www.splash-festival.de två stycken jag vill se redan.. Afu-Ra och Kool Savas. Beginner vill jag också se, iaf om de kör "Fäule" gå in på sidan. registrera er och börja önska artister i forumen! :)
"Den tjocka killen i Trippel Ett"
okej forumen är inte uppe än.. heh. men men. registrera er iaf.
yes yes.. hoppas också på dom! M.O.P. vore nice. förresten hörrni.. checka ett par grymma låtar med KS.. Kool Savas feat. Kurupt - Keep it gangsta Kool Savas - Till Ab Joe
forumen är uppe.
sköna bilder :)
vore fett... alltid kul att åka många tillsammans. :)
Jag är intresserad av en resa med festivalbussen, och jag talar för 3-4 snubbar till... :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
jag talar för 5-6 pers till förresten ;)
Vad kostar biljjetten?? Pallar inte leta med all tyska och grejer..
Vad vill du att det ska stå här? Ring: 0730 - 39347037204752752
står ju där under "tickets"? ;) 84 euro iaf = 778.35 svenska kronor (just idag) sen har dom klassikern att man får 5 euro (ca. 50 spänn) tillbaks om man lämnar in en säck med skräp vid festivalens slut.. vilket är mycket smart :) sen får man 1 euro för varje flaska man lämnar in också typ..
varför är människor så lata? kolla på hemsidan så är det första du ser, datumet... 30/7 - 1/8 (tre dagar alltså) weedman beror på vad du menar.. de har bara knarkhundar i tågen. alkohol skiter dom i..
för att få skriver i tråden? haha.. suck...
splash här hett.. allmänt hett.. skit samma om whoafolk fattat det.. vi har ett gediget crew som ska ner.. så det blir grymt i vilket fall!
| Axel | Xeilon Productions | Laxmacka Crew | DJ Yxmördarn | www.xeilon.com | www.mofetajerre.se | www.ismen.se
och festivalbuss kanske vore ett alternativ till minibussen.. i sånt fall kan jag tala för 5-9 personer typ.. om inte fler..
| Axel | Xeilon Productions | Laxmacka Crew | DJ Yxmördarn | www.xeilon.com | www.mofetajerre.se | www.ismen.se
festivalbuss låter riktigt fett. fixa fixa =)
"Jag vill hitta någon dampad whoaklottrare på riktigt nångång och bara se om dem fungerar i verkligheten, om dem kan öppna dörrar och skala bananer och sånt." /anonym admin.
Hangaround
2004-03-30 21:55
Festivalbuss vore nice, jag vet inte hur många jag talar för men 4-5 iaf. klarar man sig på 3000 sammlagt tro?
Tech, det borde du göra. biljetten kostar runt 600 spänn (orkar inte kolla upp valutakurser), sen buss runt 1000. och sen är det ju galet billig sprit där nere och mat och sånt lägger man ju inte ner några större belopp på..
"Jag vill hitta någon dampad whoaklottrare på riktigt nångång och bara se om dem fungerar i verkligheten, om dem kan öppna dörrar och skala bananer och sånt." /anonym admin.
säger du som inte har varit där? ;) Tech man kan ta ut pengar där också.. så se till att du har mycket pengar på kontot. de har nämligen en "gata" med affärer på Splash. allt från tapes och skivor till tavlor och skor.
shit..jag vill verkligen dit nu...men vart ligger de? hehe...siten är skräp, hittar fan inget info. eftersom jag bor söder om söder e de vettigt o veta vart de ligger, man kanske kan få skjuts dit om de ligger vettigt till...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Hangaround
2004-03-31 14:15
Kontrast det låter nice som fan, får se om jag kan få ihop pengarna..om inte så kan väl nån vänlig själ bjuda mig *wink, wink*;)
Kontrast jag har väl för fan varit på festival förut och jag är medveten om tysklands underbara alkoholpriser =D
hmm, alla här borde tänka på att 4-5 pers brukar bli 2-3 pers högst. folk har en fucking vana att backa ur en månad innan och säga "eeeh oj nä jag kunde visst inte, ska till göteborg då." så lova inte för mycket :) jag försöker iaf fixa crew, vill fan ta bilen, mer frihet. kan man t.ex. ta en tur förbi amsterdam ;)
solar mig i den permanenta glansen av mig själv.
Peppis som saaaagt.. Chemnitz, nån timme ifrån Berlin.
www.lib.utexas.edu - söder om Berlin, nordväst om Prag.
Tech haha. lycka till med det ;)
jojo. men splash är ingen vanlig festival direkt. :)
tysklands priser är bra, fast de beror helt på vart man handlar. är inte alltid så billigt..
(fan så svårt att hitta alkoholbutiker i Chemnitz så man får ta lokala Åhléns typ :)
skull verkligen. människor är svikande betchez! :)
höll på att få ställa in allt förra året pga. avhopp, men men. det löste sig ändå..
jag lovar att jag kommer iaf. hehe.
Kontrast- oki. nice. hade de legat närmare berlin hade de nog funkat, men de där va för långt bort. jaja. fortfarande guld o bo 5 min från bron, blir ju ändå närmare än er uppåt landet.
Jag är intresserad av att åka med festivalbussen. Talar för minst 1 person till!!!!
Skäms du inte?
Peppis väldigt korkat att åka bron. det är dyrare och tar längre tid typ..
Hangaround
2004-04-01 18:42
ella!, vad har jag sagt om att du hejar på mig bland folk?! jag vill inte att folk ska veta att vi känner varandra, det är pinsamt..för mig:P
Hangaround
2004-04-01 18:57
hörrni människor! vad tror ni om att flyga med ryanair(tokbilligt) till hamburg och sen tåg till dit det är, blir det billigare än buss/bil whatever?
dope dope dope!
franska storheterna
IAM klara för Splash!
perso.wanadoo.fr (ni har säkert sett deras senaste låt på MTV med Method Man & Redman?)
verkar också som att Buju Banton är på G... vet inte hur sant det är men.. det märks.
ska lätt åka dit... bara o ta det på hemvägen från road-trippen :)
Går rykten om NonPhixion också.. även om dom kändes jäävligt tama.. men det vore nice i alla fall...
det går rykten om Xeilon i hiphoptältet people! :]
jäääävlar!! om xeilon spelar så kommer jag fan smälla av.. det vore fan det sjukaste sen george michael!!
från vad jag har hört så kommer dessutom George Michael som support... det blir off the heezy! :)
låter riktigt lockande.. först splash sen stannar man förbi på URF på hemvägen också... blir en ruggigt bra vecka tror jag bestämt. jag (+minst 2 pers) är även intresserad av festivalbussen...
lägg!
Två frågor..... -Går det att köpa en endagsbiljett och isåfall vad är priset? -Finns det något tält med open-mic på området?
Plan your work - Work your plan
ojojoj! Tiden har gått fort sen förra året, snart dags igen! Räknar med en lika varm och gemytlig resa som förra året + att festivalbuss vore ju sänt från ovan. Tack från mig och släng in lite artister nu va så man har nått att hetsa upp sig över! ; ) / vix*
fashionista. ô
hippa2dabena: det fanns endagars förra året.. tror dom gick på typ 300 spänn i svenska.. Vix: ajjemen.. ajjemen.
skit... Elephant Man kommer inte till Splash.. vet inte vad ni säger, men jag blev besviken iaf.. (han uppträder i USA då..) men Wayne Marshall kommer däremot. hippa2dabena hehe open-mic? ja.. det kan man säga.. :) de har bl.a. en boxningsring där man kan battla osv..
MOBB DEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEP! :)
okej, jag kanske var lite onödig som skrev en ny topic, men fan. kan inte låta bli.
0034
Tror ni att man behöver å köpa biljett i förväg lr kan man snöa dit till festivalen å köpa inträdesbiljett på plats? Finns det en chans att biljetterna blir utsålda innan festivalen?
Plan your work - Work your plan
Förra året, så tog dom vad JAG har hört, inte slut. Kan inte erinra mig om att dom nånsin gjort det... Men jag ska iaf köpa så fort jag får pengar i fickan, för annars kommer det bara bli så att jag gör av med alla pengar och tvingas stanna hemma. Har jag biljett redan så måste jag ju spara... min självdisciplin är vanished. Beställ från phlatline-shop.de, om ni är några som beställer samtidigt så blir ju fraktkostnaden skitlåg då ni delar på den... (vilken slutsats! vilket geni!)
0034
man behöver inte få dom hemskickade till sig. jag köpte två veckor innan eller nåt, då skickade dom inte.. (för att den kanske inte skulle hinna till mig i tid iofs) men det var bra, för jag skulle slarvat bort den annars :)
Lady Saw klar också. för er som gillar henne :) klara (hittils) på hiphopscenen som jag tycker att ni ska se: Afu-Ra & Perverted Monks, Busta Rhymes, Curse, Die Sekte, IAM, Kool Savas, Mobb Deep och Pete Rock & CL Smooth riddimscenen: Baby Cham, Ce'Cile, D-Flame, Lady Saw, Luciano, Neg'Marrons, Spragga Benz & Wayne Marshall
Dj_Immortal Det får du fråga dom om, Festivalbussen här på whoa. Eftersom ingenting är klart än ang. bussen, så vet man nog inte det heller. Men skulle tippa från kanske Sthlm/Malmö?
0034
Kontrast är du anställd för dem där eller för du skriver saker om festivalen hela tiden, postar länkar, säger att du varit där, berättar och berättar ;)
Guano hehe nae.. fast jag ska försöka fixa friplåtar ;)
nej, JAG ska försöka fixa. >:) haha...
0034