Petter, Org 12, Randy m.fl. klara till Hultsfred
PETTER, RANDY, ORGANISM 12, ANTHONY ROTHER, GIVE UP THE GHOST OCH THE VEILS KLARA FÖR HULTSFRED! www.rockparty.se Petter, randy å Organism 12 blir fett.
nu börjar det, men varför inte dra dit hela MBmA?
yeah yeah
Det är väl för att PST inte har släppt nåt på ett tag, han följer säkert med som sidekick ändå
Hela MBMA är med på scenen förstås.
Check yourself and I'm out.
blomsta, har Randy nya grejer på G? Vet att de inte gillar att köra speciellt mycket gamla låtar men jag hoppas de iaf spelar fler i år än va de gjorde förra året..
Skamvrån Productions www.tinitusochted.se
Du är sjukt negativ också.
skriv kort, helst inte alls
Elof, jo..han har ju inte gjort en spelning på ett par år, klart det är helt ointressant att se honom, alltid skönt att ha nåt klaga på..
Skamvrån Productions www.tinitusochted.se
Det verkar bli ett väldigt fint år för hiphop på Hultsfred i år med. Hoppas det bokas någon "stor" hiphopakt också. Men Brother Ali kommer bli mäktigt. Snart droppar väl Hultsfred de riktigt publikmagneterna också. Alicia Keys... Mary J Blige... i all ära åt soularn men är det inte lite väl tunt schema för rockarna?
The Roots? rätt små...
Petter kommer bli riktigt jävla nice! Han kommer välta Atlantis!
Ja, precis. Petter är party. Ganska trångsynt om man inte kan uppskatta det. Tror nämligen han är en sån som kommer väldigt mycket till sin rätt på en festival, det är till hans spelning folk som inte lyssnar på hiphop så mycket i normala fall, ändå kommer och kollar och låter sig underhållas...
ja, jag undrar vilka som kommer ställa in? för att sprida lite pessimism ;) blir nog finfint hursom
Randy blir gött, dom inledde förra årets festival väl? Tror jag såg dem då i alla fall, hehe, minne fiskpinne...
MAN MADE GOD!
d_noise: Å vilka rappare hade du tänkt dig till Hawaii?
Blomsta: Jag vill se nån backpackerunderground från nån håla ingen hört talas om på Hawaii... :P
"Jasså?Därför som White Lions fått så mycket skit av media?Sveriges farligaste klack,hell yeah" - Zow P16
ja, du tycker väl Vinnie Paz borde stå på Hawaii och spöa vimmerbyungar eller? haha
Anthony Rother kan bli riktigt intressant... Tycker det börjar bli lite för mycket tunga akter nu asså. The Roots har redan krockat med Dizzee Rascal, hoppas inte det blir några fler missöden. Men så kommer säkert flera av dem man jättegärna vill se, ställa in, då lipar man för det istället :)
blomsta jag tycker ticking bombs ska stå och spela grym musik nånstans... fagersta-punk!
MAN MADE GOD!
överfett med roots!
"God damn we can't even afford to die!"
åke: definitivt. någon som sett dom tidigare eller så, som vet hur deras livesättning ser ut vad gällande medlemmar etc?
haha snoop vore så jävla mäktigt. men turnerar han öht nuförtiden? annars är min drömartist jermaine jackson
blomsta P32 Jay-Z hade varit så sjukt fett!.. väntar på fjärde världen....o highwon eller "Sabo, hoosam och gurmo" hade varit riktigt kul också!
fast jay-z kör väl inte spelningar längre?...
Snälla inte petter! Han ger ju mig mardrömmar ju! Så fruktansvärt kass, å så tror han att han kan rappa.. Usch!
Men ändå..
cred2winona ingen som tvingar dej gå och lyssna precis, du kan ju sitta kvar vid ditt tält och dricka dej stupfull, skulle jag gjort om jag inte gillade petter...
MAN MADE GOD!