Dilated Peoples till Hultsfred!
Jorå så är det. I morron släpps det på Rockpartys sida , men ni får läsa det nu...
Check yourself and I'm out.
Det kommer mera...
Imorgon kommer många bestämma sig för hultsfred känns det som..
Skamvrån Productions www.tinitusochted.se
Naj, alltså i morron blir det bara tre grejer till - allt ligger på
Musikjournalens hemsida (tror till och med man kan höra presschefen där tills i morron, haha), men veckan därpå blir det feta grejer igen!
AAAAAAHH jag dör! herregud herregud herregud!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
DAMN...nice work igen, blomman
skriv kort, helst inte alls
Nåja, lär bli anstormning i vilket fall..
Skamvrån Productions www.tinitusochted.se
Fan va roligt med Dialated, det ser vi fram emot!
FUCK YOU POPSNÖRE! Mvh, howser - Tack "kompis" :)
Nu har jag ont i magen... lääääääääängtar!!! Fan va FRESH!! Nu väntar vi bara på att du lyckas få dit Beastie Boys blomsta!! Med ny singel och snart nytt album... hade vart så fruktansvärt hårt! Kommer börja gråta om de kommer!!!! :)
CAMPIONI!
Kan bli bästa året på väldigt länge det här...
Frågan är nu vad man ska välja om man liksom måste _välja_ Hultsfred / Roskilde. Dialated, Roots m.fl -> Hultsfred och självaste kultbandet Wu-tang Clan -> Roskilde. Detta blir tufft~
men shit sluta göra det jobbigt.jag vet veeeeerkligen inte var jag villl åka någonstans längre....
Goooooooooooooooottttttttttttttttttttttt tttt!!!!!! Fyy fan vad bra du e blomsta!!!!!!!!!!!!!!!
Låt kärleken slå rot..
Efter mitt nervsammabrott i helgen eftersom jag ansåg att hultsfred i stort sett bara bokat dåliga band (ja. som jag vill se alltså. säkert skitbra band annars.. hehe) så har ni gjort mig glad igen. superglad. wiho =)
"Jag vill hitta någon dampad whoaklottrare på riktigt nångång och bara se om dem fungerar i verkligheten, om dem kan öppna dörrar och skala bananer och sånt." /anonym admin.
Nån som vet vilken scen dom kommer köra på?! Blomsta?
Låt kärleken slå rot..
Det står ju på schemat, Teaterladan ska dom kicka på.
fan vad nice, nu måste jag ju dit verkligen men har ont om folk som vill med...
Arguing with people on the internet is like running the special olympics. Even if you win, you're still a retard!
jajajaja fitta!!!! nerd är bättre...
Ska´ru ha spö??
Vem bryr sig om Dilated, 2 Many Dj's kommer ju! ... fast Dilated kan bli intressant att se ändå, så får man se om de är lika träiga live som på platta. Årets line-up går verkligen inte av för hackor, fan sjukt mycket grymma akter.
Jag börjar snart gråta.
"The badder you seem, the more lies you tell..."
Tråkig tid. Vem är triggad för fet konsert 17.30?
Fuck That Serato MP3 shit! Keep It Dusty!!! THD KREW<br> http://www.myspace.com/dj_grass
Oh, yeah!
"Jasså?Därför som White Lions fått så mycket skit av media?Sveriges farligaste klack,hell yeah" - Zow P16
Fy fan det var bara det som fattades, fy faaaaaaaaaaaaaaaan va grymt med Dilated. Nu återstår bara penningproblemet, jag måste skaffa cash. ahh
I teaterladan också, fan va nice, man minns ju beatnuts gung där. skönaste scenen förmodligen
Fast jag ska inte klaga. Vi som såg Dilated på fanclub vet att det kommer bli sjukt bra.
Fuck That Serato MP3 shit! Keep It Dusty!!! THD KREW<br> http://www.myspace.com/dj_grass
jävlar va grymt med dilated och framförallt hundarna från söder! missa inte!
Nu har jag bytt forumsignatur till denna.
sjukt många bra band nu... hoppas att ingen ställer in..
Maybe sometimes, we feel afraid, but it's alright <br> The more you stay the same, the more they seem to change. <br> Don't you think it's strange?
Vafan det står ju att de ska spela på teater 17.30, det står också att The veils ska spela på teater 17.30. det går ju inte riktigt ihop, är det kanske 18.30 de ska spela?
Och sen ska ju tydligen automato ocg delays spela samtidigt 19.30 på teater på fredagen. get it right god damnit
näää? fan va nice.. vill dit :(
"Den tjocka killen i Trippel Ett"
kontrast - nu tar du och åker på hultan. om inte annat för att det börjar bli tjatigt att läsa om folk som vill-men-inte-kan-eller-bör-åka typ
skriv kort, helst inte alls
Jag väntar på nästa veckas släpp då det här för mig var ointressant, fast jag kan göra en favorit i repris och kika in på division of laura lee i två låtar.. hehe
It's sucking my will to live
http://culkin.blogspot.com
jag instämmer med SuparRapMan. =)
"Jag vill hitta någon dampad whoaklottrare på riktigt nångång och bara se om dem fungerar i verkligheten, om dem kan öppna dörrar och skala bananer och sånt." /anonym admin.
fan va glad jag blir!! :D finns inga tvivel längre... hultsfred blir det! men saknar fortfarande reggaeakter...
Det som skulle toppa allt nu är lite sköna houseakter. Typ MAW, Osunlade, Kerri Chandler eller Metro Area. Då är jag rånöjd.
Soulchild hehe. förstår det ;) jag vill se akterna.. men två festivaler på en sommar är för mycket.. räcker med splash för mig.
"Den tjocka killen i Trippel Ett"
tar nån med sig gräs till hultsfred? hur mycket ligger priset på där?
faaaaaaaaan va fett! räknar ner dagarna.. kan inte vänta
www.twitter.com/mzamora036
Jibril: Helt fel festival för sånt, väktare och skit som springer runt..kom över sundet till Roskilde så kan du blejza framför snuten om du så vill, dom bryr sig inte..