I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2004-05-04 01:39

Megaevents

Skate, wakebord och FMX samt MUSIK. I Tamum (västkusten).
Låter väldigt intressant tycker jag =)

kolla mer info på: http://www.megafeztival.com

b-b-bassan!
Groupie

2004-05-04 10:06
Z-TV som fixar, säger väl allt...

2004-05-27 21:58
jag var där förra året och det va hur jävla kul som hällst...

2004-05-27 22:11
riot_starter
det är verkligen inte ZTV som fixar.
det är Mega Events..

ZTV är bara medarrangörer (de gör ingenting förutom att visa det på TV i princip)
"Den tjocka killen i Trippel Ett"

2004-05-27 23:01
har vart på den flera år på raken, då hette de megawake, å ja kan lova att de e den grymmaste tillställningen som händer om sommaren i sverige... man slipper fjortisfyllor o kiss... allt e bra organiserat o fräscht... de som anordnar det är INTE ztv, utan ett gäng killar o deras boss, megascene/megaevents.
en av världens i särklass bästa arrangörer av olika evengemang... miljontals gånger bättre än hulta o roskilde enligt min uppfattning...

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Groupie

2004-05-28 09:31
Kontrast Ok jag hade fel. Fattar dock inte varför dom väljer att lägga det under Hultsfred.

2004-05-28 10:10
riot_starter:

Det fattar jag.
Check yourself and I'm out.

2004-05-28 13:38
ja tycker de lägger mega för tidigt i år.. de har ja vart svenakallt de förra åren de lagtr de i början av juli, så nu kommer de va vinter me andra ord hahahah... men men... de e ju givet vilket man väljer av mega o hultan... MEEEEEEGAAAAA!!!!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2004-05-29 15:17
tessipulami

har du ens varit på hultsfred eller roskilde?
eller hur kan du dissa dom?

man slipper fjortisfyllor o kiss... allt e bra organiserat o fräscht... de som anordnar det är INTE ztv

ztv anordnar inte festivalen...det enda är att dom sänder ifrån festivalen så att det har blitt att det åker mycket folk dit!
hultsfred är så stort för dom var väll först i sverige med festival?

min polare var på megawake förra året.. han sa att det va nästan bara fjortisar å sånna som inte hade råd att åka till arvika!

OBS jag uppmanar ej till brott !! OBS

2004-05-29 15:23
oj sorry missförstod med ztv...jag trodde du menade att ztv annornade hultan .. ursäkta!
OBS jag uppmanar ej till brott !! OBS

2004-05-29 16:31
japps censur, ja har vart på både roskilde o hultan, o ja föredrar lätt mega gentemot de två...