I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

East/west på roskilde

Klubb & Konserter - Festivaler

2004-05-09 09:15

East/west på roskilde

Är det någon skillnad eller handlar det bara om var man råkar gå av bussen?

Bukit lawang

2004-05-09 09:41
Tror det finns olika bussar till east och west. Eller tror att det fanns det förra året iaf.
Skäms du inte?

2004-05-09 13:59
rmf: word. Punk är dock bra men medför en massa drägg.

det blir inte lika lerigt o skitigt på west. Har för mig att om det regnar så flyter hela east omkring på bajs.

2004-05-09 14:04
east har en tendens att svämma över vid regn ja ;)

dessutom är det sjukligt mycket skabbigare där. Det är iofs lite av charmen men jag klarar mig bra med den sunkighet som west erbjuder.

tåget stannar vid västra så om du inte vill komma fel så bör du satsa på det ;)
To all you hunters who kill animals for food, shame on you; you ought to go to the store and buy the meat that was made there, where no animals were harmed.

2004-05-09 18:38
CriSS

lägg in "undvika könssjukdomar" så har du en perfekt lista över vilken typ av människor som bor på west ;)

tappade både hjälmen och cl-måttet förra året och har inte lyckats komma över det än :D

To all you hunters who kill animals for food, shame on you; you ought to go to the store and buy the meat that was made there, where no animals were harmed.

2004-05-09 20:36
bodde på west förra året....det var tillräckligt sunkigt för mig
Bukit lawang

2004-06-01 18:16
vafan är det ingen som är intresserad av denna otroligt spännande tråd??
Bukit lawang