I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Biljetter till Roskilde

Klubb & Konserter - Festivaler

2004-05-11 14:18

Biljetter till Roskilde

Jag hade tänkt dra ner till Roskilde, men nu är det så att jag förmodligen inte kommer att få några pengar förrän typ dagen innan eller högst en vecka innan festivalen börjar.

Tror ni det finns någon chans att få tag i biljetter så sent i år, eller blir jag tvungen at låna från någon?
Det hade varit perfekt om man kunde köpa en biljett direkt när man kom ner, mne man vågar ju inte chansa, nån som har koll?

2004-05-11 14:39

jag fixade biljetterna idag, moahahaha!

jag tycker att du ska låna pengar av någon, och fixa biljett nu, känns inte som om det är något man vill riskera att missa
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?

2004-05-11 15:03
Det är ju det att jag är inte riktigt hundra på om jag ska åka än. Hade ju varit jävligt gött om man kunde få tag på biljett där nere.

2004-05-11 15:04
Tror inte att det är nån fara...lär inte vara slutsålt! Jag kommer köpa min en bit in i Juni när jag har fått pengar, ingen fara alls! Om man inte vill vara 110% säker så klart
Skåne!<br>"Ninka! hon hjälper ju tjuvarna att spana ju!"
Groupie

2004-05-11 15:27
Räkna med att det säljer slut iår, det brukar ju göra det har jag fått för mig...

2004-05-11 16:17
Räkna inte med det skulle jag vilja säga, de säljer säkert inte slut (om de säljer slut) förrän precis innan festivalen börjar!
Skåne!<br>"Ninka! hon hjälper ju tjuvarna att spana ju!"

2004-05-11 16:25
har också redan en biljett, och jag skulle råda dig till att köpa nu, som många sagt tog dom slut förra året =/
Married to the money, fuck the world, that's adultery

2004-05-11 22:32
förra året drog iron maiden och metallica massa dryga norrmän.. jag tror inte det kommer lika mycket folk i år..

dessutom varnar dem på hemsidan när biljetterna börjar ta slut.. så det är nog lungt..
Thou shalt not make som noise for Detroit

2004-05-12 19:16
lide bowie och santana drar lika mycket som maiden o metallica.

folk som lyssnar på bowie får inte vara borta 1 vecka från sina ålderdomshem :D

nä men visst, det kan bli slutsålt men förförra när rhcp var där fanns det gott om platser kvar. Och då är de endå väldigt mycket populärare än bowie.
To all you hunters who kill animals for food, shame on you; you ought to go to the store and buy the meat that was made there, where no animals were harmed.

2004-05-12 19:18
när rhcp var där så tog dom slut en och en halv vecka innan...
räkna med att köpa iaf tre veckor innan, festivalen är ju lite senare i år också....är de klara med alla band?
+

2004-05-12 21:03
kika på lite statistik

w1.188.comhem.se

Dessutom har jag hört att det säljer snabbare än förra året. (minns inte källan till detta dock).

2004-05-13 00:10
Dom går ut en vecka innan på http://www.roskilde-festival.dk och säger att man har 1 vecka att köpa innan dom tar slut så att alla ska ha chansen. Så håll koll!

2004-05-13 11:25
det behöver inte alls vara 1 vecka innan. Efter de gått ut med det rusar alla o köper. Så det kan bli 1 dag innan. Men att skriva upp sig på mailinglisten och kolla mailen varje dag är nog en ra idé om man ska hålla på och dra ut på det.

2004-05-13 13:10
förra året va det inte slutsålt det va nån myndighet som
tjata på dom om brand säkerheten och tvingade dom att dra in tusentals biljetter men dom lär väll ha löst de i år
/P.O
 ----------------------------------------------------------------------------