Vilka ska till roskilde?
en liten undersökning bara.. vilka ska till roskilde? Jag vill inte diskutera själva festivalen därför lägger jag tråden i blandat. Jag ska dit
jag
Married to the money, fuck the world, that's adultery
Jag
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Vi är ett gäng whoaiter..
Maybe sometimes, we feel afraid, but it's alright <br> The more you stay the same, the more they seem to change. <br> Don't you think it's strange?
jag ska dit.. såklart
Thou shalt not make som noise for Detroit
jag är där med el blanco som traditionen bjuder. nedre west lr vad man ska kalla det ;)
To all you hunters who kill animals for food, shame on you; you ought to go to the store and buy the meat that was made there, where no animals were harmed.
Jag ska troligtvis dit, har biljett iaf!
Skäms du inte?
jag
?ABO- Anti-Brat Organisation!? -gå med idag, rädda världen från överklassen redan imorgon!
Jag
King Schlong - Up in bitches asses like a thong...
jag .. vem tar med whoa flaggan? :)
---------------------------------------- --- ------------ Detta behöver inte vara sant (men mest troligt)
Jag kommer!
Här ska man helst skriva nått häftigt rim. Engelska ger pluspoäng.
jag ska dit
Jag är starkat i världen
jag, meatball och jumpcut
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?
jag sak dit! jag är bäst också!
Ska´ru ha spö??
Jag ska också dit! Med min jobbarkompis från Sälen, oj oj oj...
"Never underestimate the power of dumb people in large groups"
jag ska dit!
Kickshit represents the fat and the strange ones..
men WTF ska iraniii dit? ja men vad lovely, då känner jag iaf nån som ska dit =) (och om du inte redan räknat ut det så ska jag alltså till roskilde jag med...)
men priyan kännar du bara iranipaj som ska dit.. liksom lite tråkigt att sticka dit själv.
Thou shalt not make som noise for Detroit
känns som hultsfredsfestivalen är populärare eller?
House is hiphop on fast forward ..
jag med hela hooden
L.B McNasty (Low Budget)
MaKkan_XL klart hultan e mer poppis för folk norr om eslöv eftersom det blir dyrare för dem att ta sig till roskilde än hultsfred. dock vet alla att roskilde is the place to be :)
To all you hunters who kill animals for food, shame on you; you ought to go to the store and buy the meat that was made there, where no animals were harmed.
I'm in da tent!
I be on the streets like dog shizzle..
shit heeeell no
House is hiphop on fast forward ..
elBlanco: haha, ok jag ska åka dit med irlvänner.....det var diffust uttryckt av mig.... nu menade jag folk från whoa alltså ovan... :)
ja ska dit, åker i surfbuss med 120 säng och kylskåp..plus att ja delar sängen med två systrar;P
Dear God give us what you gave Moses, a burning Bush.<br> <br> 413 änna!
jag ska dit.. men försöker hitta ett billigare sett att ta sej ner! en med dyra jävla sj!
Jag ska dit. Detta året ska väl inget lyckas stoppa mig som de senaste 3 åren...argh..
Kickshit represents the fat and the strange ones..
djkicko P22 men de är mycke dyrare en att åka med sj... det får bli sistaminuten eller lifta med nå lastbilar till malmö..hehehe
Roskilde hade vatt fett i år!!
ha I love hiphop, I don't give a... cuz I love hiphop you know Visionaries always rock the spot, I don't give a... cuz I love hiphop!
drar om ett par timmar.. :)
gaaah!! NU är det bara några timmar kvar tills bussen går. VI SES DÄR!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.