I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2004-06-02 19:47

mega feztivalen

är dte nån annan än jag som tröttnat på att ztv nytt alltid ska ha med nått sketband som spelar på mega feztivalen(vafan är det för jävla namn igentligen)? "the sounds är även aktuella med sin spelning på mega festivalen och den äger rum då och där..." får ju rachan snart.

the sounds är helt ok för övrigt.

2004-06-02 19:57
gör du stand up eller? du är ju verkligen hur kul som helst. jag är allvarlig. jag skulel lätt boka dej om jag hade en klubb. utan tvekan. tror jag aldrig stött på en så rolig person som du. så orginelt oxå.

2004-06-02 20:01
jag fattar inte heller vad du menade.
Här är polisen som mitt i gatan står, niger och säger att nu är det vår

2004-06-02 21:17
den sista va för djup för mig.

men, ja tycker Ztv nytt e ganska värdelöst över lag ?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2004-06-02 21:36
fattar ingenting..
Schlagerstjärnan Carola berättar om sina skönhetsingrepp: -Jag ser yngre ut än någonsin.

2004-06-02 22:13
Vart är jag? Har jag kommit rätt?

2004-06-03 15:21
öhmm jaha?

2004-06-03 15:33
MegafeZtivalen är faktiskt rätt bra, el. har varit det tidigare år iaf. Sen att Z-tv gör reklam för festivalen dem själva är med och sponsrar/anordnar är väl inte så konstigt, SVT gör inte sällan samma sak med egna dokumnetärer.
Är väl inte bara skitband som kommer bl.a. så komme ju Timbuken, petter, TeddyBears & The Sounds. Sen att man ska behöva pröjsa bortåt 700:- för kalaset är lite mastigt. Nee, jag gör nog som vanligt, kollar Waken från båten och går därefter & lägger mej.

Megaevents får faktiskt ta och ge sig någon gång. För ett par år sedan kostade Petter 200:-, i vintras kostade Skid/Snowboardtävlingen i Globen ca: 500:-/dag och nu 700:- för det här. Faan vad girig den där Konrad (el. vad han heter) är. På RedBullBigAir är/var ju nästan allt gratis, skänker megaevents bort sina reklamplatser? Dessutom är väl Megaevents en del i Megascene-familjen, som borde kunna fixa skyssta sponsordeals! Faaan vad arg jag är!!!
Gillar: http://www.slagskottfilm.com/

2004-06-03 15:59
Antagligen kom han bara på "the sounds" eftersom resten var skitband.. det var nog därför han skrev så.. eller hur :)

2004-06-03 16:14
Är det nått du/ni ska kolla in när ni är där, så är det Stained Red, där ligger sveriges framtid inom svensk "metal" ... ruskigt bra.
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.

2004-06-04 10:38
är inte megafestivalen när hultsfred är?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2004-06-08 12:58
Missy kommer också.
2009

2004-06-08 14:40
Hmm..
Det är INTE bara skitband på Megafeztivalen.
Dubadown spelar nämligen. De är Sverges bästa och gladaste reggaeband. De är skitbra. De spelar f.ö. samma dag som MISSY och jag ska dit den dagen. :)

2004-06-08 23:58
 bakeman P21

megaevents är megascene. eller megascene finns inte längre. vilka sponsorer tycker du dom kan fixa? burton? tror inte dom är så intresserade av att sponsra en sommar grej. sen håller jag med 700 är mycket. men vi är bortskämda med festivaler här i sverige. man får ändå ganska mycket i musik väg för 700. Missy är ju ganska stort, hultsfred hade till exempel inte råd att ha henne.

trist att det är samtidigt som hultsfred, vad dom sagt till mig är att det var en miss från dom. nästa år kommer det däremot ints krocka med någon annan festival.
advar

2004-06-09 00:44
"Missy är ju ganska stort, hultsfred hade till exempel inte råd att ha henne."

Tror nog Hultsfred skullle haft råd med Misdemeanor. Faktum är att vi gärna hade bokat henne till Hultsfred som en del av hennes första stora Europaturné, men vi fick beskedet att hon inte kunde komma till Sverige med hela sin show på vår helg. Skälet till det är att alla prylarna byggs ihop inför den stora turnépremiären på Wembley Arena lördagen den 19 juni.

Den showen som Mega köpt med Missy var vi aldrig särskilt intresserade av, eftersom vi aldrig köper något annat än fullproduktion med våra headliners...
Check yourself and I'm out.

2004-06-09 01:28
lite dumt skrivit av mig kanske. det jag menade va att, hultsfred inte ville betala hennes gage. det är vad jag hört. på dig låter det som om misdemeanor kommer göra en dålig show på mega, vilket är lite trist. oproffsigt om du representerar rockparty.
advar

2004-06-09 09:40

osantrix

(bara av nyfikenhet)
och du representerar mega?
har ni sån där piggelinshot?
aha okej.. fy fan vad äckligt!

2004-06-09 10:07
Oproffsigt hit eller dit, jag tror ingenting.

Vad jag vet är det jag skrev: Hennes stora show stannar i England.
Check yourself and I'm out.

2004-06-09 11:07
kickan

nej
advar

2004-06-09 13:21
Men ändå, tror det blir coolt att se missy med eller utan stora showen.