I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2004-06-09 19:14

snook på mega!

folk snackar om att snook ska komma på mega festival(wakeboardfestivalen) nån som kan bekräfta desa rykten? det skulle ju va fett!

suck me sideways and kill me quiet

2004-06-09 19:36

men jag tror det är ljug..
har ni sån där piggelinshot?
aha okej.. fy fan vad äckligt!
Groupie

2004-06-09 22:15
det skulle vara fett..men det är inte troligt, det står inget på hemsidan å en sån grej skulle de nog kunna locka folk med..fan måste komma till megafeztival..

2004-06-10 00:14
hämtar mina biljetter imorron... sjukt va glassigt..
suck me sideways and kill me quiet

2004-06-10 02:18
Snook skall inte spela på mega.

Deras nya singel tillägnar de tom Hultsfred
www.swingkids.se

2004-06-10 06:05
Hoppas att folk inser att det där jippot inte är och aldrig kommer bli bättre än ZTV:s sändningar från Hultsfred innan dom lägger ut en massa pengar på biljetten. Det kommer bli sämre än Power Hit Radio-bakfyllan på Gröna Lund, jag lovar..
Skamvrån Productions
www.tinitusochted.se

2004-06-10 11:16
Är inte det nån jävla RIX festival eller Radio City eller nåt sånt där skit?!?
your crew run run run, your crew run run.

2004-06-10 16:46
Stoffe
nej det är en festival som funnits i flera år. med skate, wake, musik och bärs på västkusten. bara att det är en större satsning i år.
advar

2004-06-11 10:37
Jaja. hursomhelst så kommer dom få skylla sig själva för att skiten ligger under Hultan.
Personligen tror jag att det är ZTV som ligger bakom det datumet. Dom lackade väl ur när dom inte skulle få hålla i sändingarna från Hultan längre. Så dom hjälper väl mega att stjäla besökare...

men men... Hultan åker jag hellre till.

2004-06-11 12:27
jag var där förra året, de va skoj som fan! men det kanske bara var för att jag var så jävla full hela tiden.. hmm.. ja det tror jag!
vart typ aldrig inne och kollade band, bara 2st tror jag..

Så, det är Verkligen Inte som hultsfred! Åk till hultan istället!!
If you smile at me you know I will understand Cause that is something everybody everywhere does In the same language
Groupie

2004-06-13 00:34
ska nog åka, får inte åka till hultan hade hellre åkt dit, men eftersom jag inte får åka dit men kanske åka hit så vafan..dessutom ska min polares kusiner spela å en annan av mina polare tävla i wakeboard

2004-06-13 01:52
Sanslös , det är väl officiellt att det är ett försök till hämndaktion från ztv's sida för att hultsfred gav rättigheterna till svt istället.
så jävla rätt förresten, ztv fuckade ju upp det helt.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2004-06-13 14:51
deyaz F19
jag tror inte det är en officiell hämndaktion men

2004-06-13 23:57
Shit alltså, ibland sprids det bullshit jävligt snabbt.

Då Hultsfred valde att köra med SVT, var ZTV tvunget att hitta på något under dessa datum som var vikta åt Hultsfred. Detta på grund av sponsorer och reklamköpare i kanalen.

Megaevent kändes som ett mycket bra samarbete för att kunna leverera live-TV med musik (och nu dessutom wake, skate och FMX).

No hard feelings mot Hultsfred dock.

Sen kan jag bara tillägga att tittandet från Hultsfred 2003 ökade tre gånger så mycket från tidigare år.