Festival-Flippar!?
Är det nån som är som jag och mina vänner (några av dom), och har flipptankar precis innan och på festival. Som en tvångstanke du inte kan släppa. Min är å brottas på Hultan & ha en Livets Svåra Skola med *..emilie..* på hultan. Kan va farligt de där... Va har ni, om ni nu har de?
Haha.. Hellyeah joänna! :D
If you smile at me you know I will understand Cause that is something everybody everywhere does In the same language
*..emilie..* : vi kommer äga i år igen!
haha.. lätt att vi kommer! :D
If you smile at me you know I will understand Cause that is something everybody everywhere does In the same language
*..emilie..* : aspackade, asglada, asstörda, as mkt kärlek. alla älskar oss, förutom dom som hatar oss :p
så är det bara ni som skriver här .. hihi
http://www.innuce.nu
Sikkan: nje tydligen inte, nu dök juh du upp hihi... & VaginaFabian. e du bra på schack?
VaginaFabian: ska vi brottas?!
VaginaFabian: :) hihi varför då vi kan kalla mej Baborska å säga att jag e en rysk tungvikts brotterska ;)
VaginaFabian: låta dej vinna? ha! hurrududu... jag kan vara snäll.. å vara försiktig å lite klen?
jag har alltid tvångstankar och mardrömmar om att jag helt plötsligt på festivalen i fråga skulle inse att det är sista kvällen och att jag inte sett ett enda band och att allt är slut och att jag missat ALLA BAND. uuh.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
fast det var väl inte det du menade kanske...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
VaginaFabian: hehehe deyaz: hehe nje inte riktigt...
deyaz Mardrömmar om det? hehe.. Jag missar alltid alla band typ.. Lyckas iofs alltid gå på några band sista dagen! haha..
*..emilie..* man vill se typ 15 band men ser typ 3 kommer kanske om man har tur ihåg 1...
AllStared Jaaa, precis! haha.. det är alltid så! illa som fan kanske men visst faan hade man roligt under tiden! haha.. Tror jag såg tre band förra året.. eller tre som jag kommer ihåg iaf.. men vi sprang ju runt och härjade istället! :D
VaginaFabian: brottning e inte å skada nån, utan å snurra runt på marken å se dum ut :p *..emilie..* : hahaha ja jag minn sinte mkt alls. hmm minns att nån lyfte tag i mina string å bar mej över räcket på audioslave när jag va längstfram å blev nerdtrampad, faan va ont i röven asså. hahaha
haha men vafan? ni betalar väl inte tvåtusen för att se TRE band?! well, det är er grej såklart men eftersom jag åker dit absolut mest för musiken så är det min skräck. jag drömmer alltså mardrömmar om det på riktigt. eller att alla band ska ställa in... finns hur mycket bra som helst på hultsfred i år!!
deyaz Alltså, det är ju inte så att vi sitter hemma innan och planerar att vi ska bli aspackade och missa alla band.. utan det bara blir så.. Man planerar att se hur mycket band som helst, men man lyckas inte så vidare bra med det.. hehe.. But hey, världen går ju inte under för det! right?
deyaz: hehe hjo de e de, jag betalar för å få vara en skitig slusk i 3 dagar, få vara aspackad, ha kul, träffa folk å höra så mkt bra musik man kan... ;)
nä såklart inte! men då fattar jag ju. förra året blev jag sjuk mitt under festivalen (riktigt sjuk alltså) och var tvungen att åka hem och missa hur mycket som helst.. fast i år är jag sjuk redan nu och kommer således vara frisk där.
deyaz: hehe okej, ja han me mkt förra hultan ;)
Förra året hade typ FöreningsSparbanken ett tält där man kunde boxas med såna stoooora handskar.. Det kan vi göra istället för att brottas! :D
CAMPIONI!
Allstared - You can bet your sweet ass i'm doing! ;) VaginaFabian - Tag Team mot AllStared då hehe..
CAMPIONI!
AllStared vi ¨måste boxas! haha.. eller vi två mot alla andra! :D Myyycket bättre! .love.
Rizmo: hehe leta upp mej å dra me mej ditt så ska vi fightas :p hehe em: så nu e du på min ide om brottning? lr e du på på boxnings grejjen?
Förr året på hulstfred va jag tvungen att hångla med Big brother Danne. Men jag hitta honom aldrig ;/
Married to the money, fuck the world, that's adultery
Allstared aa, ja är på! haha.. om jag får vill säga? hehe.. Gogaku Skulle vart glad om jag var du! haha..
Gogaku - Haha vadå tvungen? Varför ledsen för att du inte hitta honom? :P AllStared - Hoppas det finns kvar i år oxå, i så fall e du så gott som död! :)
CAMPIONI!
hehe jag va ju tvungen =D Klart jag blir ledsen om jag inte får göra de ;)
Married to the money, fuck the world, that's adultery
Rizmo: jasså du vill döda mej? haha då får du allt lov å brottas me mej om de inte finns nån boxnings grejja.
Skulle vilja ta en öl och snacka fotboll med Olzen här på whoa...
Vad vill du att det ska stå här? Ring: 0730 - 39347037204752752
Vi ska brottas johanna! :D
Reality: tror ja int på. bevisa! :p
Reality: haha ehh men tänk om de inte e du?
hahaha.. Alla mot johanna? :D haha..
Reality jag har 3 bröder, så kom igen bara!
Reality: jag har 2 bröder å 4 morbröder... tro mej ja kan :p hehe
reality jag och johanna mot dej? hehe..
yeah, alla mot alla! helst när det regnat, Gyttjebrottning! :D
tycker jag låter som en fin fin ide! haha
Reality: ja vågar. ser du en tjej som ser ut som jag. kom ann då :p
haha.. vågar? haa.. Du som borde vara rädd! :D
hm, känns somom denna tråd har lämnat ämnet
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?