I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

måsten på hultan!

Klubb & Konserter - Festivaler

2004-06-12 15:24

måsten på hultan!

okey...nu hoppas jag att ni är lite snälla o delar med er lite om vad man måste se!

är så irriterande när man missar band man inte kände till,..men som man säkert skulle fetingdigga och så får man höra massor om det sen..och ja..bläää..kom igen dela med er!!

2004-06-12 16:44
Jean Grae

sen missar man inte Roots heller!
vet iofs inte vad du lyssnar på å krejjer..

2004-06-12 16:57
Soulfly. Röj utlovas.
"Jasså?Därför som White Lions fått så mycket skit av media?Sveriges farligaste klack,hell yeah" - Zow P16

2004-06-12 16:59

The Roots
Jean Grae
Brother Ali
Dilated Peoples

får INTE missas!
sen finns det typ 20 band till som inte BORDE missas.
mjao!

2004-06-12 17:24
Organism 12 - MBMA återvänder till brottsplatsen från förra året. Kommer Org12 klippa lingvister i samma takt som då? Kan PstQ se ännu gladare ut? Kommer DJ Lizzylarge dansa?

Freestylers - exakt omöjligt att stå still till det här 7mannabandet grymma mix av hiphop, ragga, drum&bass, breakbeats och vad de nu känner för att blanda in för dagen...

Dilated Peoples - en av de bästa rapgrupper jag sett. Och jag har bara sett dem 1998. De har gjort en del klassiker sen dess om man säger...

Peshi - grymt cool show med Nadasdi, Erik the drummer och DJ Confizzay

Automato - liveband från NYC, låter ungefär som om Sole rappade med Beastie Boys... Extremt fonky.

Snook - kom igen, det fattar ju vem som helst att det blir magiskt när de kör "17 juni" (deras låt som handlar OM den här spelningen) på Stora Dansbanan? Kolla videon längst ner till höger på www.rockparty.se

Puppetmastaz - tysk rappande dockteater. När Yoda kommer in och rappar om hur långt hemifrån han är på slutet skrattar åtminstone jag nästan ihjäl mig...

Jonzi D & DJ Pogo - Pogo har sjuka skills (och grym smak, kolla hans samlingar "Block Party Breaks") och Jonzi gör en multimediashow i världsklass med rap, breakdans och spokenword...

Promoe - solo för första gången på Hultsfred!

2 Many DJs - blandar acappellor med andras låtgrunder. Kan bli Salt n Pepa på Iggy & the Stooges-beat, eller egentligen vad som helst...

Eyedea & Abilites - när Eyedea drar på en freestyle går alla andra battlerappare och gräver ner sig...

Petter - sjukt nog i Atlantistältet! Kommer nog bli svettigt...

Roots - världens bästa liveband någonsin. Behöver man tipsa om dem?

Jean Grae - hon är enorm på alla sätt. Tror jag tar mitt liv om jag missar den showen...

Dizzee Rascal - skulle tro att det kommer vara massivt och hårt. Korsa The Streets och Wu-Tang ungefär...

Brother Ali - Slug i Atmosphere sa en gång att han vägrar spela efter Brother Ali för han gör en så grym show. Äger scenen som KRS-One ungefär.
Check yourself and I'm out.

2004-06-12 17:30
Förutom det som redan nämnts:

PJ Harvey får du absolut inte missa!
What it is, it is and what it ain't, it ain't

2004-06-12 18:35
THE DISTILLERS
HIM
MUSTASCH
SOULFLY
EYEDEA & ABILITIES
ILL NIÑO
RANDY
TOTALT JÄVLA MÖRKER
ASTA KASK
BACKYARD BABIES

:)
'shoot the kids at school, all in a bloody pool.. I'll show the teachers too, cause they can't tell me what to do.'

2004-06-12 19:13
HIM
Mustasch
Division Of Laura Lee
Ill niño
Sophie Zelmani
Promoe..

Hmm.. ja!
If you smile at me you know I will understand Cause that is something everybody everywhere does In the same language

2004-06-13 00:37
essex green och morissey!
Nu har jag bytt forumsignatur till denna.

2004-06-13 01:22
Svenska Akademien?

Morrissey känns rätt självklar med.

2004-06-13 01:48
The Killers!
CAMPIONI!

2004-06-13 11:31
Bästa röjet då (alltså röj i ordets rätta bemärkelse), det måtte vara Soulfly eller? Har som ingen koll på de tunga grupperna nuförtiden...
skriv kort, helst inte alls

2004-06-13 12:14
ja tror randy kan skapa riktigt bra röj. om dom kör rätt låtar dvs.

2004-06-13 12:50
utter, randy är väl typ punk...ingen punk...tungt ska det vara ;-)
skriv kort, helst inte alls

2004-06-13 12:59
Soulchild, röj som röj :P

2004-06-13 13:34
Illa att bara endast en palt nämnt Meshuggah. MEshuggah är ett måste, sägs vara ett av världens grymmaste band live.

2004-06-13 16:06
morrissey
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2004-06-13 19:27
The roots är ju självklart! Måste se Mary j bajs också
Det är inne med mobiltelefoner igen

2004-06-13 21:49
Fotbollsmatchen :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2004-06-14 09:03
att ingen nämnt Erlend är en skam...
"Gasswand´ da koroban Waha!!!"