I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2004-06-14 16:29

Hultsfred bil

Är de nån som ska åka bil till Hultsfred från Göteborgs området, som har plats åt mig och min syster? :)

Vet att de är lite sent ute sådär men vi ville bara se :)

fisk fiskar flickor få får fisk

2004-06-14 16:32

ta er till jönköping först så kan ni får skjuts haha ..
mjao!

2004-06-14 16:52
DaShiki :p

2004-06-14 17:00
Finns de nån som har plats runt i Västra götalandslän, som jag o min syster kan åka med ner till Hultan??

2004-06-14 17:28
SNÄLLA LÄS!

Nån som kör förbi Nässjö för att jag och min syster åker från Göteborg med 18.00 tåget är där runt 20:45 tiden, om det finns nån med bil på Tisdagen som har ork att hämta upp oss där?

För vi har kollat o de går inga bussar eller nått sånt, tyvärr :(

Var vänlig lägg till mig på msn fisk3n@hotmail.com annars så skriv till mig på gästboken så får ni mitt mobil nr så pratar vi vidare där. Hjälp! :)

2004-06-14 18:56
jaa, jag behöver oxå skjuts! Stackars jag!
Alla mina kompisar åker imorn, och glömde säga till mej att dom bokat bussbiljett! illa som fan!
Någon som ska åka från Vänersborg eller Göteborg eller vad fan som helst nära så säg till fan!
If you smile at me you know I will understand Cause that is something everybody everywhere does In the same language

2004-06-14 18:56
någon ifrån sthlm som ska åka under onsdagen eller torsdag morgon ?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2004-06-14 18:59
:((((

2004-06-14 19:07
alla verkar ha problem!
Hoppas fan det löser sig!! Gaah!
If you smile at me you know I will understand Cause that is something everybody everywhere does In the same language

2004-06-14 19:10
cepe syrran skulle ju ha förbeställt för 1 månad sedan biljetter till hultsfred, alltså tåg.. Men neeeeej har hon gjort det ? icke!

2004-06-14 19:12
haha.. känner igen det där med syskon som ska fixa saker, men glömmer! haha..
min glömde iaf inte gästlistan! haha.. Hääärligt! :D
Fuck jävla skjuts faan! *grina*..

2004-06-14 19:34
haha.. känns som hela vänersborg försöker sammåka till hultsfred! haha.. pratat med en miljon människor nu snart, och alla vill ner, men ingen har körkort eller bil! haha..
FAAAN va illa!