I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Vilka från WHOA till Roskilde?

Klubb & Konserter - Festivaler

2004-06-19 16:46
Ni som kommer på lördag

var kör folk då? är det på bilparkeringen? dra fram stolarna, bandarn o bärs, eller bara utanför grinden?

förra året var vi på personalcampingen, men det krävdes en smula övertalning för att få vara där.. jeje, long story short: var är folket på lördag!

2004-06-19 17:01
där på måndagh
Visa vad ni går för,<br> visa vad ni står för...

2004-06-20 11:39
miiih is going..! :D tisdag kväll rullar jag nog in..

ElÄneT$ oof.. festivalbuss.. du vet vad du ger dig in på va? :)

2004-06-21 13:43
FuelDOg

har det blivit någon flagga än?
Thou shalt not make som noise for Detroit

2004-06-21 14:19
Jag ska dit! Åker festivalbuss på söndagen, kommer fram ca 18.00... Missade alla från Whoa på Hultan, men jag hoppas att jag träffar några av er på Roskilde i alla fall! Blir första gången, så jag har ingen aning om nånting men om jag ser nån med Whoa-flagga kutar jag efter! =)
"Never underestimate the power of dumb people in large groups"

2004-06-21 20:57
ElÄneT$ F18: så ni åker festival bussen alltså! Då måste vi mötas i Mälzide innan ;)

jag köpte ett så fett tält idag! Alla kommer bli avudnsjuka på vårt tält! =P ohhhh de e så jävla nice!!!
Married to the money, fuck the world, that's adultery

2004-06-21 21:57
vill man ge ut sitt telefonnummer till alla? vem vet vilka dårar som gömmer sig bakom sina nicknames..? ;)

2004-06-21 22:53
Gogaku

va e poängen med ett fett tält? man ska ha med sig någon rutten skit med en pressening..då riskerar du inte att få det stulet (ja, folk kan sno ens tält).

man ska bara ha med sig skruttiga prylar...finns ingen anledning att ha med sig nya bra grejer.
To all you hunters who kill animals for food, shame on you; you ought to go to the store and buy the meat that was made there, where no animals were harmed.

2004-06-21 22:59
Coke

du är bara avundsjuk för att ditt tält är typ fulast på hela roskilde.. =)

2004-06-21 23:14
FuelDOg P20

Hell yeah (ja, leksand, och ja, jag ska till roskilde)!!

När åker du ner då? Jag åker på söndag.. Skulle ju kunna ge dig mitt nummer (så får du snylta på han som skulle ha med mobilen ;) ) så får du leta på mig. Eftersom jag var sämst på att hitta folk från whoa på Hultsfred lär jag ju inte hitta fler på Roskilde! =)

2004-06-21 23:47
elblanco

haha iofs. orkade inte ta med mig det hem förra året..höll ju på att blåsa iväg även om jag låg i det. vet inte riktigt hur jag ska bo detta år men det löser sig alltid.
To all you hunters who kill animals for food, shame on you; you ought to go to the store and buy the meat that was made there, where no animals were harmed.

2004-06-22 00:56
FuelDOg

hur många e ni? det blir till o slåss stenhårt för hyffsade tältplatser om ni kommer ner så sent...eller ni ska mjäka i husbil? :D

2004-06-22 01:12
FuelDOg P20

Antar att nån från Vansbro inte kan vara så farlig, så det kommer på posten! ;)
Ovärt dock att åka ner så sent. Precis som alla säger tror jag det är knökat på campingen vid det laget!

2004-06-22 01:14
FuelDOg

säger bara lycka till. finns inget värre än folk som kommer några dagar senare och tror att man ska ommöblera alla sina tält för att de ska få plats...du kanske kan hitta någon liten ruta långt upp på west med lite tur ;)

2004-06-22 01:24
och fundera inte ens på att slå upp erat partytält om ni kommer på onsdag/torsdag. ge det till leksand bruden så kan hon fixa det på söndan och kanske låta er stå o vara avundsjuka. va tänkte ni göra med stockarna btw?

2004-06-22 01:26
"Leksandsbruden"? Haha!

2004-06-22 02:41
FuelDOg P20

Nja, inte direkt, vad jag kan minnas.. Dock träffat en kille därifrån en gång i tiden. Han var ganska harmlös! ;)
Jag citerar min reskompis från när vi skulle åka ner till Hulstfred "Man kan aldrig partaja tillräckligt!" och en annan (också apropå att jag skulle till H) "Remember; you can never drink too much". Hälsa dina polare det! ;)

2004-06-22 02:54
FuelDOg

haha det tror jag nog inte..ni får väl slå ner några norrmän eller nått..eller mysa i leran på east...någon plats hittar man alltid men det kan vara svårt.

2004-06-22 17:39
jag ska dit..

2004-06-22 22:03
FuelDOg P20

Niklas... Mer törs jag inte säga! ;)

Jag skulle ju se Sage Francis (biljetten var värd priset BARA för att få se honom), men nu såg det ju rätt kört ut att han skulle komma så... :/ &%!#&!"¤)(#/=!#() <-- speaks for itself...
Resten tar jag och kollar upp när jag kommer ner tror jag.

2004-06-22 22:40
jag ska dit och om jag ser en whoa flagga så kommer jag. det kan ajg lova.
Rehab is for quiters.

2004-06-23 01:18
kom och ta på mig om ni ser denna flagga: http://hem.passagen.se/flaim/last_action ..

2004-06-23 03:48
Helhet

ja det är tråkigt Sage inte kommer.. men det är ju lungt värt det endå..

babbe

ser jag en hängande apa så kommer jag och tafsar på dig dirket..

2004-06-23 10:34
Tisdag rullar man!
GÖTT

2004-06-23 17:00
elBlanco P19

Jo, jag antar det.. Men de gånger jag tvekat på att åka har jag alltid haft det som övertygade mig igen! Missade ju Sage på förra årets Hultsferd så det hade vart kul om han kom nu. =/
Du får väl tipsa vad jag ska se istället (har inte orkat kolla så noga i spellistan)?!

2004-06-23 17:28
Helhet

aah men det finns mycket bra.. inom hiphopen får du inte missa Blackalicious och de andra Quannum-människorna. Anticon verkar också ställa upp med bra artister. DJ Krush lär göra feta livespelningar.
Sen är det ju Wu-tang såklart.

Ben Harper får du inte heller missa..

2004-06-23 23:37
Va inne nu på sidan och såg att NU hade dom verkligen tagit bort Sage Francis, trist =(

2004-06-23 23:52
elBlanco P19 eRie P18

Aja, vi ska vara fetfulla och glada och ha skitskoj hela festivalen ändå, eller hur!? :) Tvivlar på att jag kommer ha tråkigt, speciellt med tanke på vilka jag åker med! Dock kommer jag nog få gå på en del (ganska många) konserter själv... :/

2004-06-24 11:43
På den sjunde dagen vilade Gud men inte jag hahaha....
På Söndag smäller det!
"If the milk turns out to be sour, i´m aint the pussy to drink it" - Rory Breaker

2004-06-24 12:38
Helhet F19

Självklart ska vi ha sjukt kul =) det kommer bli årets kalas fan
Tyckte de va synd bara med en sån bra artist =/

En liten rese fråga för lite mer erfarna boys and girls.
Det lär ju vara smartast att ta färjan Helsingborg - Helsingör?
eller har jag fel

Bron är ju helt att utesluta, va till danmark förra året och bron var ju svin dyr.

2004-06-24 12:50
bron kostar 250kr / bil, va kostar färjan?

2004-06-24 14:03
ja! jag & 20 pers från jkpg :)

leta efter sve - dan 2-2 flagga :D
pop full a beer

2004-06-24 17:19
babbe är det så lite? Isf va de ju inte så farligt, skall kolla upp färjan

2004-06-24 17:39
Helhet

ja man har fan aldrig tråkigt på roskilde..
jag brukar också få gå ensam på konserter, men man träffar endå alltid massa trevligt folk så det är ju ganska lungt..

2004-06-24 17:41
kollade upp det nu, bron kostar 280 enkel.
färjan kostar 270-290 beroende på datum typ.. så ekonomiska faktorer är inte så avgörande för valet här..

2004-06-24 22:47
elBlanco P19

jag har ju aldrig vart på roskilde, men en av mina kompisar har och har skrämt upp mig och säger att om man tappar bort nån där så hittar man dem inte igen.. =( så om du ser nån vilsen tjej så är det jag, då får du ta hand om mig!

2004-06-25 00:43
Helhet

Så länge man hittar tillbaka till sitt tält så hittar man alltid sina vänner igen.. De lär ju dyka upp där förr eller senare.
Men visst om jag ser en vilsen tjej så förmodar jag att det är du och tar hand om dig =)

2004-06-25 01:46
man ska bo nära en bra flagga så hittar man alltid hem. annars går man till ett gäng snälla norrmän, de har alltid mat o husrum ;)

2004-06-25 02:41
arghhh fan skulle kommit på tisdagen ..men massa skit gör att jag kommer dit på onsdagen... ska försöka skicka med mitt tält med några homies som har långa biljetten!
OBS jag uppmanar ej till brott !! OBS

2004-06-25 12:31
noya- oooh yeaah jag vet mycket väl hur pissigt det e men jag har inget val.. Jag krökar ner mig så e det lugnt sen! Vi kanske ses där nere ebba!
gör du det mot ett scoobykex?

2004-06-25 12:47
1 dag kvar tills jag gitt!

2004-06-25 15:49
elBlanco P19

Det kanske inte bara var mina Vänner jag var rädd att tappa bort! ;) Dessutom lär jag inte hitta tillbaka till tältet heller...

2004-06-25 15:53
hmm nä det är sant.. det är lite lustigt när folk, som man inte vet var dem bor, säger: "vi ses sen" och man vet att så inte är fallet... =)

2004-06-25 17:29
Leta efter oss.. camp lazy...

vit stort party tält... vi kommer vara ca 25 whoare!
Maybe sometimes, we feel afraid, but it's alright <br> The more you stay the same, the more they seem to change. <br> Don't you think it's strange?

2004-06-25 19:09
Jag ska bo i ett enmannatält längst till höger..

kom och hälsa på vetja.
Svammel, nu i din mormors walkman

2004-06-26 11:10
Nu drar jag till Jönlöping! Imorgon gör vi Roskilde till en osäker plats! :)

2004-06-26 11:28
babbe

Då får man tänka på att tar man bron kommer man rakt in i köpenhamn o d e ju jobbigt o krångla sig ur den smeten =)

Om man tar Helsingborg-Helsingör så är det ju lite lättare körmässigt. Så slipper man åka ända ner till malmö

2004-06-26 12:00
Imorgon bär det av!
gör du det mot ett scoobykex?

2004-06-26 12:09
jag kommer stå och hänga på låset kl 12 imorrn! östra campingen blir det för mej, efter alla rekommendationer.
Här är polisen som mitt i gatan står, niger och säger att nu är det vår

2004-06-26 19:32
vad i helvete .. ge mig sage francis tillbaka
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.