PEACE & LOVE Festivalen 8-10 juli
Catapults Entertainment (Ragin Goblins + NeKKiD) spelar på Peace & Love festivalen : Borlänge : 8 juli : kl 01:30 på Bolanche Andra artister på festivalen är bl.a. Motörhead, Hanoi Rocks, Timbuktu, Latin Kings, Frotté, Sub fu Dogg, Rico Won & Obnoxius, Sugarplum Fairy, José Gonzales, Lisa Miskovsky, Broder Daniel, Moneybrother, Jens Lekman, Sophie Zelmani, Snook m.fl. ..mer info finns på www.peaceandlove.nu ENJOY!!
..cum catapultae proscriptae erat, tum soli proscript catapultas habebunt..
OWOW! Vilka band! Har festivalen funnits länge? -Jag kommer!!! =O
Jag är söt!
SPELSCHEMA UPPE PÅ HEMSIDAN
www.catapultsent.com www.myspace.com/nekkidee
opa!
..cum catapultae proscriptae erat, tum soli proscript catapultas habebunt.. <br>
kung henry, spakur, ribban och jag ska också spela där... faktiskt...
http://www.henrybowers.com
lo_kut Festivalen har just uppdaterat deras spelschema, ni står inte med. Hur ligger det till ska ni fortfarande spela, vilken dag? Peace ps. tack för förra årets uppträdande på Summer Camp.
www.dalacamp.com
vad jag vet ska vi spela... jag tror vi inte står med pga av att vi spelar med riksteaterns JAM-grej... vi kom in i schemat på popaganda råsent också....
..det kasnke står nått med riksteatern isf?
Det var grymt den där grejen nere på Hultsfred, jag gillar banjo som fan : )
http://fredpajorden.com
det blir inte riktigt samma sak som på hultsfred... men banjo spelas, av farbror ribba...
ÄR det svårt eller rent ut sagt omöjligt att planka in på festivalområdet?
eruduja: Varför skulle man planka för? miffo
www.goldrush.se
det är nog rätt knepigt.. eftersom festivalen är mitt i stan dvs... du lär klättra över höga hus för att komma in =)
ye fan soft fall tlk ska dit. Då ska man ju dit över dan bara. Tar en timme med tåg så de e lungt
"Ibland när när jag känner för att träna brukar jag chilla i soffan och vänta tills det går över.."
goldrush.. miffo kan du vara själv.. alla är inte födda med en guldsked i munnen!
eruduja: Kolla festivalpriser så finner du nog att P&L är en av dom billigaste.. guldsked i munnen?
www.goldrush.se
rydiz: P&L prioriterar inte hiphopen helt enkelt.. synd nog
www.goldrush.se
..peace and love är sååå snåla.. det är vad årets hiphopscen handlar om ... förutom timbuk å tlk och (3k) snook ..så får resten av banden inge guld.. bara resa, mat och eventuellt boende.. riktigt trökit får jag säga, men som sagt det är peace and love´s fel inte goldrush.. ..goldrush som f ö inte ens fått ett tack från Peace & Love arrangörerna....
men riksteaterns JAM-grej styr ju också upp en drös typ hiphop och annat... vi t.ex.... tror inte det syns på schemat än så länge...
NeKKiD: kunde inte sagt det så mkt bättre själv =)
www.goldrush.se
jo det är ju massvis med softa band som spelar...och motörhead blir väl säkert en upplevelse de med! ..personligen tycker jag ju att rico & obn, sub fu & king d, frotte och ragin är en riktigt bra (hiphop) line up! ..men jag vet ju vilka andra (hiphop) band peace and love har ratat pga snålhet, vilket svider lite i bakarslet... aj aj aj vad det sviiiiiider! men jag tror det blir en dunder fest ändå!!
HAHAHAHAHA! det blir inge graffiti på festivalen tyvärr..
Nauru: jasså jag trodde inte det skulle bli något ..vart blir det graffiti då?
Vad kul det ska bli!
Jag är söt!
Nauru: ok neat!
...börjar nu på torsdag...ooooohhh
Japp! För alla som inte vet det. Frotte spelar kl. 00.30 och Ragin Goblins kl. 01.30 på Bolanche, Torsdag 8 Juli. Kom och titta för tusan!
Frottekillarna - Den stora daldansen - Bilmusik
:D lär bli trevligt.
sa flickan
och på lördagen: Subfu Dog + Dj Kingdom 21.15 Rico Wonderman & Obnoxius Dj East 18.00 ..och Kung Henry 21.45 på fredagen
..cum catapultae proscriptae erat, tum soli proscript catapultas habebunt.. <br>
Nalia: ehm, japp? Timbuktu med damn Latin Kings Frotté Snook Ragin Goblins Subfu Dog + Dj Kingdom Rico Wonderman & Obnoxius Dj East Kung Henry
www.goldrush.se
..det smidigaste är ju att lämna glasflaskorna hemma.. tänk på de små djuren!! ..en spindel med sjuben?? fy fan va sjuuukt!!!
börjar närma sig nu..
www.goldrush.se
jag kommer! men va fan.. åker bara med en snubbe. nån som vill vara med mig?? haha. :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
umeå! du då? :) fan vad nice
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
....nu börjar det...
tack till alla som kom och kollade på Ragin Goblins!!
nekkid: pärskans osis med cd´n, men det är väl sånt som händer ibland antar jag. Stabil insats iaf...
http://fredpajorden.com
mäh-...fedt spelning av Ragin igår...helt galet bra! Älskade när ni körde på Jedi Mind beatet...grymt! och sen så var ju provide us with mics och Sub Fu underbara! synd med det lite halvtaskiga publikstödet bara...var lite trök... uscha...synd bara att det är en sån jävla tråkig dag idag på p&l...inte nåt värt att se... moppetrim : hade du spytt på spelarna innan ni började lira? med tanke på att det gick så "bra" :P
I aint got to breakdance, I aint got to freestyle just to prove I'm hiphop, I'm a grown ass man! I aint got to write graff, Im allowed to like cash, who you think youre talkin to? I'm a grown ass man!
dessutom vill jag ha en tockädära skiva ni delade ut men var för blinda för att kasta en på mig...fyfan...hur gör jag?
I aint got to breakdance, I aint got to freestyle just to prove I'm hiphop, I'm a grown ass man! I aint got to write graff, Im allowed to like cash, who you think youre talkin to? I'm a grown ass man!
Propper? inte Proper? utan en Propper? jag är förvirrad...en proper Propper?
o yes yes yall...o yes yes......fan vad tråkigt jag har... funderar på o köpa "Sexy Catapults Thong"...bra kvalité?
FÖRST AV ALLT!!!
MISSA INTE SUB FU DOGG IKVÄLL KL 21:15 PÅ S2!!!!!!!!! RadiophonicOddity: alla Catapults grejjer; hoodies, g strings, t-shirts, öl bägare m.fl är av absolut högsta amerikanska numeroftheones kvalité!! bara att beställa på
Catapults Online Shop !! ..och så menar han Proper.. =)
vad gäller vårat (promo)demo så hade vi mycket att göra inför festivalen så vi hade inte tid att trycka upp fler, tyvärr..
MEN det är väldigt många som frågat efter det, så vi fixar ett gäng till snart!!
Catapults Entertainment (Proper, Superlative, K-element, Hard2Handle & NeKKiD) kommer snart upp med en ny hemsida.. och i shopen på hemsidan kommer alla våra släpp att säljas!!
Tack igen till alla som var på Ragin Goblins spelningen i Torsdags det var grrrrrrimmmmt!!
moppetrim : haha...sanning sanning :D nekkid : håhå... då ska jag skaffa den übersexy thong till flickvännen :P vad heter låten ni körde på Kublai Khan beatet?den var fedt som en övergödd dansk iaf! och ja det var grymt ös i torsdas! repeat tack!
ord till min mamma...
ingen som har bilder från ragin i torsdags? :)
real recognize real, and you dont look familiar http://myspace.com/sunraw
fyy...visst var det drag på Tlk...synd bara att nötter som dom får kamma hem en sån stor publik medans det står 20 pers vid scenen på Ragins spelning...känns lite taskigt.... samma med Rico Won...han fick en pisstid, han kommer aldrig mer komma till borlänge skulle jag tro... vellvell...nu återstår bara Summercamp...sen vet jag tji vad som man har att se fram emot...
Men, det var ju över hundra personer på Ragin Goblins ju! Eller? *Gillande Leende Med Gurkvatten*
Jag är söt!
inte framme vid scenen iaf...där de flesta borde ha varit....