I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Vädret på Roskilde

Klubb & Konserter - Festivaler

2004-06-20 10:35

Vädret på Roskilde

Någon som vet hur det kommer att bli enligt prognoser eller som vet vart på nätet man kan kolla upp det? När det är fastställt så kan ni gärna tipsa om saker att ta med sig beroende på vädret. Rengnkläder och gummistövlar e väl självklart om det blir regningt, men andra saker som man kanske inte tänker på är jag ute efter.

i roll like a bat out of hell

2004-06-20 11:36
På www.festivalbussen.com
Finns det 5-dagarsprognoser på alla festivaler. man kan ju inte se hur det kommer vara när det väl drar igång, men en bild av hur vädret är i största allmänhet iaf.
Vasastan JAO!!

2004-06-20 12:18
Yay! Det såg ju helt okej ut!
i roll like a bat out of hell

2004-06-25 16:16
www.dmi.dk

det ser ganska ostadigt ut, men fan så länge det inte regnar så..
Thou shalt not make som noise for Detroit

2004-06-25 16:23
som min moster sa "har man inte legat och hånglat i gyttja har man inte varit där!"
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2004-06-25 17:01
jag har legat i gyttja men hånglet uteblev. en sådan där stor bajsmaskin fällde mig ;)

långkalsonger och en tightvarm tröja kan man köra istället för regnkläder.
To all you hunters who kill animals for food, shame on you; you ought to go to the store and buy the meat that was made there, where no animals were harmed.

2004-06-25 20:30
det blåser ju så innihelvete där, så man har noll koll på vädret.
en regnstorm kan övergå i supersoligt väder på 5 minuter.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.