Dilated Peoples på Hultsfred
Jag såg en bit av konserten på Musikbyrån. Fatta vad den verkade va skön! Skulle gärna vart där å hoppat i publiken när dom drog igång Worst comes to worst. Vare nån här som va där å såg hela konserten? Hur va den issåfall?
Först Jesus, sen: Hiphop, Soul, musik!!
den spelningen var bra som fan! synd bara att de inte hade en större scen.. det var jävligt trångt.. samma sak med snook..
if hiphop is dead call me ghost in the flesh
det var heelt jävla gaalet men de borde haft större scen
missade de :( alla säger att de var skitbra... fan då.. men vilken scen vad de då?ni sade att den var liten..?
I found a cure for cancer, but it wasn't radio friendly
Det var fett som fan .. stod längst fram på slutet! Big up till Babus 7-åriga-flick-röst ..
PS. Your cunt is in the sink
Svt filmade tyvärr inte Brother Ali... Såg bara en tattig liten hultsfred.tv kamera ..
ja skulle mördat för work the angles och trade money (tror dom körde den)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Lätt bästa spelingen. grymt bra. brother ali sög.
Forumsignatur <br>
bästa, nästan lika bra som saian förra året på roskilde.. nice
ljudet sög däremot på ali ..
Jag var på Dilated Peoples och de va solklart de bästa jag sett live.. fyfan va bra det var!
Någon som vet om de kommer visa Dilated igen? repris eller dylikt på svt.
jag såg hela konserten o jag kan säga att det va gåshud/adrenalin kick hela konserten, utan tvekan skönast på hultan i år
www.twitter.com/mzamora036
jag låg däckad när dilated spelade... så jewla missnöjd me det... :(
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Fyfan, hade lätt kunnat betala hela avgiften och resan bara för den spelningen...
jag gillar små russinkukar
fy fan va bra det var, det är ju perfekt med teaterladan, blir så jävla knökat å röjigt, så det ska vara. Lätt årets bästa spelning.
Fan va sweet de va.. över nice.. håller med dom borde ha spelat på Atlantis, värsta publik kontakten !
Maybe sometimes, we feel afraid, but it's alright <br> The more you stay the same, the more they seem to change. <br> Don't you think it's strange?
är jag ensam om att tycka att teatern var bra för spelningen? det blev den där sköna intima stämningen då. jag var sjuk med feber och den värsta halsen jag nånsin haft, när jag kommer ut från konserten var jag helt frisk, konstig läkande effekt lite musik kan ha, (dagen efter var däremot min hals förstörd efter allt skrikande)
''If life was prison, music would be the yardtime''-Gift of Gab
jävligt sant patito, den scenen gör typ halva spelningen. samma som när beatnuts spela i ladan, blir ju så jävla grym stämning, och ljudet är bra där
rikitgt tung spelning och scenen e ju skit grym, blir trångt svettigt och galet drag!!
Gillar du att tippa/oddsa. Då ska du bli medlem på WWW.BETFAIR.COM, marknadens bästa odds. Använd värvaenvänkod 4Q6PXVU6T SÅ FÅR DU ca250KR!!!! (när du placerat några bets)
haha bara jag som tyckte spelningen var kass, såg bara första 20 iofs. Men Babu var fet som fan iofs... men så har jag alltid tyckt Dilated är tråkiga också.
teater var ju den perfekta scenen för dom. spelningen krossade lätt allt annat i år, ååh vad grymt det var! när dom körde the platform, herregud. och babu var så jävla söt när alla ropade hans namn! visade dom den på svt?
duz, startade Babu hyllningen!
- a perverse resistance to security and predictability, & a deliberate disregard for propriety -
det var bra som fan
Arguing with people on the internet is like running the special olympics. Even if you win, you're still a retard!
jag röjde sönder min fot på spelningen.. läkarorder på att inte hoppa, belasta foten osv. men wtf. det va dilated, gick inte att stå still. så skön spelning.. =)
"Jag vill hitta någon dampad whoaklottrare på riktigt nångång och bara se om dem fungerar i verkligheten, om dem kan öppna dörrar och skala bananer och sånt." /anonym admin.
Har inte läst vad folk skrivit, men det var den bästa spelningen jag varit på. Publiken var sjukt peppad.. Jag stog längst fram, galet bra! :D Tycker synd om alla som missade den. Dilated, live on stage!
I live in it, breathin' it, more than just fuckin' belive in it..