I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Mary J Blige vs. Alicia Keys [Hultsfred]

Klubb & Konserter - Festivaler

2004-06-20 19:39

Mary J Blige vs. Alicia Keys [Hultsfred]

Aftonbladet gav Mary J 4 + medan Alicia bara fick 1 +, något som varken jag eller mina kompisar kan jag förstå. Är vi konstiga eller tyckte nån mer att Alicia var så mycket bättre än Mary?

2004-06-20 19:45
ja alicia var bättre, och jag blev så jävla kär på kuppen
Gillar du att tippa/oddsa. Då ska du bli medlem på WWW.BETFAIR.COM, marknadens bästa odds. Använd värvaenvänkod 4Q6PXVU6T SÅ FÅR DU ca250KR!!!! (när du placerat några bets)

2004-06-20 19:48
Alicia va grymmare, Marys show va inte lika bra men sure hon körde alla hits men de va rätt lame jämfört med alicia
Maybe sometimes, we feel afraid, but it's alright <br> The more you stay the same, the more they seem to change. <br> Don't you think it's strange?

2004-06-20 20:05
Alicia var bättre ja, fast såg iofs inte så mycket på mary. Hon fick fyra av fem i GP för övrigt.
men det är ju ingen hemlighet att aftonbladet är ungefär sämst i världen på att betygsätta

2004-06-20 20:07
båda var riktigt trötta divor om jhag får säga mitt alltså...fyfan

2004-06-20 20:16
jag blev verkligen positivt överraskad av alicia (så jävla snygg också!) men tyckte mary j blige var bättre ändå. hennes röst är helt jävla enorm! och jag tycker att hon hade mer utstrålning. gjorde klart större intryck på mig.
sen gillar jag mary mer än alicia på skiva också.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2004-06-20 20:38
shit kollade folk här på mary j blidge är brother ali var?? värsta jackass-idén ;)
PS. Your cunt is in the sink