I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Inför roskilde 2004

Klubb & Konserter - Festivaler

2004-06-21 00:00

Inför roskilde 2004

ja vad har ni för planer? vilka ska ni se m.m alla olika sorts planer ni vill dela med er om.

2004-06-21 00:33
precis kommit hem från hultsfred.. planerar redan rosk

Vi drar dit på sön morgon, stannar till mån förhoppningsvis!

Ska bli najs, hultsfred va inte riktigt min kind of people...

Maybe sometimes, we feel afraid, but it's alright <br> The more you stay the same, the more they seem to change. <br> Don't you think it's strange?

2004-06-21 04:08
min plan är att lyssna på musik och bli full...sno en stol ska jag göra också
Idag är jag farlig

2004-06-21 11:22
Min plan är att ta med mej en solfjäder, en cdspelare med fjärrkontroll och en stol med ölhållare. Detta ska ja sedan vakta med mitt liv, jävla sno-en-stol tattare ska inte få röra. moahahah

sen ska ja hinna med och se en del band också, skoj ska de bli
Take a Chill-Pill <br>

2004-06-21 20:39
Jag skall flexa min stil. Hösa. Dabba Big Al vid basketplanen. Se alla band jag inte känner till och tror är dåliga, för att bli överraskad. Spotta mycket. Poppa popcorn i trangakök utan lock till filmerna. Se lite fotboll. Prata ryska med främlingar som vanligt när jag har tappat kontrollen och tror jag är Igor. Tröttna på Igor och äta mat. Bo i en lyxhusbil i mina drömmar och vakna i mitt tält.

2004-06-22 00:49
jag ska komma dit med noll stolar..när jag åker hem ska där ligga minst 43. då slår jag förra årets rekord. så om ni känner att ni saknar en stol kan ni alltid få en ny av mig :)

nä men helt ärligt så ska jag bara dricka öl o träffa folk, i vanlig ordning.
To all you hunters who kill animals for food, shame on you; you ought to go to the store and buy the meat that was made there, where no animals were harmed.

2004-06-22 00:57
avklippta jeans och sliska tshirts, lite pengar och ett fult tält
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.