I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

silvertejp! din bästa vän på festivalen.

Klubb & Konserter - Festivaler

2004-06-21 13:25

silvertejp! din bästa vän på festivalen.

det är fan så. man kan verkligen ha det till allt. nästan bättre att ha med sig än sovsäck.

några av de användningsområden jag haft för det.
* Förstärka tältpinnarnna.
* laga min skor.
* laga min kläder.
* laga tältduken.
* bygga temporära plåster.
* lag trasiga drinkmuggar.
* märka saker.
* hänga upp saker på tork
* använda som bälte

så ni som skall på festival glöm inte eltejpen. och ta även med eltejp bra till mkt det med.

Arguing with people on the internet is like running the special olympics. Even if you win, you're still a retard!

2004-06-21 13:27
"så ni som skall på festival glöm inte eltejpen. och ta även med eltejp bra till mkt det med."
=)
verkar riktigt nifty, ska tipsa polarna.

2004-06-21 15:21
Jag använde silvertejp för att kunna se ut som Robbie Fowler....
"Jasså?Därför som White Lions fått så mycket skit av media?Sveriges farligaste klack,hell yeah" - Zow P16
Hangaround

2004-06-21 15:52
en snubben jag tältade med fick tältpinnar fasttejpade på sig när han sov..han kunde inte gå med dom.
sen blev han fastejpad runt ett träd också tror jag.
silvertejp är bra.

2004-06-21 16:20
jag silvertejpade fast en stol på röven med tejp, även en ölburk också:)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2004-06-21 16:28
jag lagade mina byxor med silvertejp..
det var väldigt bra annars hade jag typ gått runt naken för dom sprack från gylfen ända ner till knäet..
fast eltejpenb snodde nån första dagen.

2004-06-21 17:48
Glöm inte klassikern, att tejpa ihop ett lock till plattan, så slipper man tappa ut ölen påväg till campingen..

2004-06-21 18:11
lr tejpa fast derhundt på en kärra så man kan köra honom till sitt tält... (vanligt tejp funkade inte)
I found a cure for cancer, but it wasn't radio friendly

2004-06-21 20:02
man kan tejpa igen botten på ölbacken och fylla med vatten. fungerar som kyl ett tag iaf, om man tejpar bra.

2004-06-21 21:15
vi ledve också med silvertejp. bra som fan, räddar en i alla lägen.
Skåne!