till roskilde 27/6
hur många här ska dit första dagen? och brukar det vara bra ös från början eller börjar det segt de första dagarna?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jag slaggar nog utanför ifall vädret tillåter som en annan luffare, men det är det värt, bästa veckan på året... Det är riktigt många som kommer första dan, va beredd på att köa, fullt ös från start mannen!
det är första dagarna som är de roligaste. mest folk på campingen så det är redigt med röj. sedan börjar den dära musiken och då äre inte alls samma drag. att vara där från första dagen är en självklarhet.
To all you hunters who kill animals for food, shame on you; you ought to go to the store and buy the meat that was made there, where no animals were harmed.
Vi ska också åka på söndag.. precis kommit hem från hultsfred pallar egentligen inte..
Maybe sometimes, we feel afraid, but it's alright <br> The more you stay the same, the more they seem to change. <br> Don't you think it's strange?
vi åker då, med partytäldet under armen!
Jag är starkat i världen
funkar ett 150kr tält från överskottsbolaget? har alltså bara ett lager?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
fixa en pressening. ska ut o skaffa mig en de närmsta dagarna. är hopplöst med bara ett lager om det regnar.
To all you hunters who kill animals for food, shame on you; you ought to go to the store and buy the meat that was made there, where no animals were harmed.
standardtälten för 150 duger bra. man måste bara kunna sätta upp det. vårt recept på lyckat tält: bygg ihop "ramen". märk ut var pelarna ska stå. ta loss den nedersta delen på varje pelare. banka ner varje till del _minst_ 20 cm i marken. för detta behövs någon sorts hammare. (se bara till att inte deformera rören så att de andra delarna passar) Sätt på resten av ramen. tejpa alla punkter utav bara helvette!! minst 50m silvertejp ska gå åt! sätt upp 3 väggar och tejpa var du bara kan. spika fast väggarna där nere med 4-5 tältpinnar på varje vägg. tejpa lite mer. dra på taket och tejpa lite mer. det blir kanske lite lågt, men du kommer ha ett riktigt fort som inte blåser iväg!
babbe P21 - och det är ÖB:s vita standard-partytält som används i det reeptet?
Jag är starkat i världen
jepp precis. rusta, öb, jysk, whatever. standard ljusblå "skelett" och vitt tak
vi ska dit på söndag
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?
vad är det för väggar det pratas om?
men sidor eller va du vill kalla de. finns ju olika för 25-50 kr. med fönster och utan..
ett redigt partytält har inga sidor. Där har man bara en tak o 4 pinnar att hålla upp det med :)
då blåser det ju, regnar in och är öppet från alla håll. det är jävligt. minst 2 väggar måste man ha
ähh man placerar sig rätt i förhållande till regnet bara..sedan dricker man tillräckligt mycket för att glömma stormen
Åker också på söndag! kommer bli Phat! ;)
Married to the money, fuck the world, that's adultery
Coke jag har säkert fel men, råkar inte varit du + andra som bodde bredved oss på west förra året. Vi var typ 11 st från Umeå med ett söndersprejjat tält. ganska nära matlagningsrutan.. så vare norrmän rätt nära med fet BAERUM flagga. var nämligen ett jävla lundhögkvarter där som svinade hur mycket som helst :)
jula har ett bra tält för 200, hade på hultsfred funka asbra
www.myspace.com/spydaprod largemoney ent.
klart jag ska ner första dagen!!
Kickshit represents the fat and the strange ones..
babbe haha fan det låter precis som vi. du bodde inte precis där "gropen" fanns? min polare var tvungen o tvätta några sura jävlars tält efter den heldagen :D
coke nja vadå för "grop" ? minns inte att nån fick tvätta nåt tält hellet :) men hade ni en lång kille med blond page-frilla som kallades 'eminem' med er? så vare en massa lunda-brudar som kallade sig för hoe-camp som hängde runt omkring hela tiden..
regnade det på hultan då... det är ju där de dåliga tälten faller... att stå fast när det inte regnar är det ju inga problem med
allt man behöver om de blir regn finns redan på festivalen...bara å hämta
rackone vad kan man hämta då?
babbe nä det var inte vi. Dock låter det som mina klasskamrater. de kallade iaf sitt camp för just hoe-camp :) tassel pressening och gaffatejp. inget fancy shit :p
haha, världen är liten.. vi bodde rätt långt från hoe-camp, fast de var på besök hos de som bodde breve oss rätt ofta. jeje..