I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

hm vad ska man välja?

Klubb & Konserter - Festivaler

2004-06-22 14:38

hm vad ska man välja?

arvika eller emmaboda?

tycker det är bättre band på emmaboda men eftersom jag va på arvika förra året vet jag ju att det va fertt kul där... vadskulle ni välja? nån som vart på emmaboda? hur va det?

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2004-06-22 20:55
arvika. emmaboda är bara knökat med fula popare som tävlar om att ha den mest sneaste luggen och de mest randigaste tröjorna.
baeng

2004-06-22 23:07
Arvika, för dit kommer Kraftwerk... men när made_in_japan la fram det p ådet där sättet så lät ju emmaboda rätt trevligt det med
"Gasswand´ da koroban Waha!!!"

2004-06-22 23:35

haha.jo! för vad gör man inte för att tillfredställe sina ögon! poppare.mumsillibabba. :D

2004-06-23 11:34
Jag var på emmaboda förra året. Det var ganska litet men jag tyckte ändå att det var kul. Det bästa är att campingen sitter ihop med festivalområdet utan avspärrningar, det sämsta är alla insekter. Och om man åker dit måste man äta majskolvarna!! Så jävla goda.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2004-06-23 12:57
fast ja, sorry, ska väl inte säga nåt elakt om emmaboda-folket egentligen, hela min vännerkrets ska ju dit... hehe.
fast jag har svårt att tro att e-boda är roligare än arvika.
och de som jobbar där är rysligt roliga, de som kollar banden mellan campingen och den där "gången" som känns ryyyysligt lång efter några treviga groggar är jäääkligt roliga. haha fyfan vad skoj vi hade med dem!
men visst, gillaru pandor och pojkar som tittar ner i marken konstant så är emmaboda THE place för dej!
baeng
Moderator

2004-06-23 13:01
Arvika helt klart, det är nästan så jag överväger att åka upp till leran bara för att få se Kraftwerk igen. Otroligt bra i Köpenhamn i februari, måste vara märkligt att se dem på en festivalspelning dock.
Man får överväga vilket folk som åker till festivalen också, lugna popare i Emmaboda. Synthare och allmänt svartklädda i Arvika.
"nu befinner jag mig på ett forum där många verkar skolka alt. sysslar med graffitti " - MrSandman