I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Wu-tang (roskilde)

Klubb & Konserter - Festivaler

2004-06-25 01:17

Wu-tang (roskilde)

Tjaa nån som vet SÄKERT vilka från wu som kommer till roskilde??

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2004-06-25 01:22
RZA, GZA, Method Man, Raekwon och Ghostface Killah =)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2004-06-25 02:27
eftersom ALLA va där på Hultsfred l'är ju ALLA komma till Roksilde också!
Married to the money, fuck the world, that's adultery

2004-06-25 02:28
hur vet du vilka som komer......ja har typ hört att ins ska med också...eller tex att mef inte ska me..

2004-06-25 02:42
RZA, GZA, Method Man, Raekwon och Ghostface Killah står på hemsidan !
OBS jag uppmanar ej till brott !! OBS

2004-06-25 02:42
lita inte så mycket på rykten!

2004-06-25 09:24
Alla var inte alls på hultsfred, nån saknades, kommer inte ihåg vem dock...
"Jasså?Därför som White Lions fått så mycket skit av media?Sveriges farligaste klack,hell yeah" - Zow P16

2004-06-25 14:48
men för fan.....
www.roskilde-festival.dk
där står det vilka som kommer....
get on your knees like you're looking for that last piece of crack!

2004-06-25 14:57
oddsen för att de ställer in är väl inte så jävla höga direkt.
Jag tror inte på att de kommer förrän jag står där och ser dem...
We run these streets like cops do red lights!

2004-06-25 16:58
jag känner mig rätt lugn eftersom dom ko till hultsfred som är en mindre festival... men de e klart otyg kan inträffa...

2004-06-25 17:32
hultsfred var la typ 6-7 år sen, vad har det med deras show här att göra?
Arguing with people on the internet is like running the special olympics. Even if you win, you're still a retard!
Moderator

2004-06-25 17:40
"eftersom ALLA va där på Hultsfred l'är ju ALLA komma till Roksilde också!"

hmm, dels var det som sagt 6-7 år sen, och alla som stod på scen i hultsfred dök ju inte upp på roskilde, ODB avvek ju om jag inte missminner mig? detta är ju en helt annan turné och tja, uttalandet är helt osakligt...eftersom det just var mer än ett halvt decenium sen.

fan jag min festivalnerv pirrar igen, ge mig en biljett ;)
"nu befinner jag mig på ett forum där många verkar skolka alt. sysslar med graffitti " - MrSandman

2004-06-25 17:51
äshh wu tang vill ja se bara för att ha sett dom inget som lockar direkt..
Maybe sometimes, we feel afraid, but it's alright <br> The more you stay the same, the more they seem to change. <br> Don't you think it's strange?

2004-06-25 19:31
Method Man kommer INTE, så nu kan ni slänga era Roskildebiljetter :)

Har vi en jävla TUR följer ODB med på turnén, och även U-God och Cappadonna, och kanske Shyheim.

Troligtvis kommer inte Deck heller, men det där är inte säkert.

Grejen om Deck hörde ni inte från mig... :|

2004-06-25 20:27
Odb, är han down med wu forf.?
jag har fått för mig att de va nån snurr på linan där,
att han typ hängde me roca killarna lr nått.
men va fan, de kanske va skitsnack!
hursomhelst, spelar inte Wu i Amsterdam nån dag innan roskilde? känns som de lätt kan fastna där..
Jag tänker inte ha nåra förhoppningar innan jag ser dem stå där på scen.

2004-06-25 21:43
Äh, allihopa är Wu-4-life :P Bara för de signar med olika bolag betyder inte det skit... sån var deras deal från början ändå.

Yes, Amsterdam är det som gäller.. jag tror det var där Ghostface fastnade '97, hehe :)

2004-06-26 13:51
I Hultsfred 97 var alla utom RZA faktiskt, ODB liftade sjukt nog genom Europa. Därmed alltså that other M&M, Ol Dirt Dog, spökfejan och alla andra.

Vilka som kommer till Roskilde i år är ju omöjligt att säga säkert antar jag, men de har skrivit ett särskilt slags kontrakt som gör att var och en av dem nog blir lite extra sugna på att åka...

Min gissning: RZA, GZA, Ghostface, Rae, Masta Killa och U-God. Vore fett.
Check yourself and I'm out.

2004-06-26 17:06
fan jag vill ha odb o meth...jaja.

cleant om dom ställer in o beastie boys ersätter...haha bara personligt önsketänkade!
www.myspace.com/timpanini
get drunk or die trying

2004-06-26 18:50
e du säker på att inte mef kommer....de e fan därför ja drar dit??

2004-06-26 18:53
asså i tidningen stog de att alla va i hultsfred å spela... ODB också... så de känns som iaf de flesta kommer till Roskilde!

(Ja, jag tror på allt som står i tidningarna)

2004-06-26 18:53
men WTF kommer inte meth?!

2004-06-26 19:03
blomsta P32

Va, var inte RZA där? Hm, vilken spelning är då den där som är med i Reunited-videon? Där är ju RZA med, och jag har alltid trott att det var Hultsfred...

I vilket fall som helst, går det på något sätt att få tag på en kopia av Hultsfredskonserten?

2004-06-26 19:35
blomsta P32 ja har hultsfreds konserten inspelad å RZA e visst där....

2004-06-26 19:41
Jaha. Kul.

I så fall var de väl här allihop då. Fett.

Till Roskilde kan mycket väl alla vara med, min gissning är inte baserad på något mer än den stora osannorlikheten att alla råkar gå åt samma håll samtidigt bara.

Sen har jag läst Method Man-intervjun i förra HHC också. Kanske kan vara en liten ledtråd...
Check yourself and I'm out.

2004-06-27 11:09
ODB kommer inte till Roskilde, för han sitter inne? ..

2004-06-27 13:10
Grejen med ODB är att han är under övervakning och får inte lämna USA, men RZA sa när han var på Westwood's show att de ska försöka betala övervakarnas resa osv så de kan följa med på turnén och övervaka där, eller nåt sånt...

I samma program sa han att Shyheim som kom ut för inte så länge sen KANSKE också följer med...

2004-06-27 20:15
för ca en vecka sen satt jag i publiken på en talkshow i LA där både redman och method man var med. under intervjun snackade method man om att de skulle träffas allihop inför kommande spelningar, och han trodde inte att odb satt inne.

2004-06-27 20:37
Huh, "trodde inte"? Nej, det gör han inte... fan, har han ingen kolla llas eller? :S

Förresten, nu verkar det som om Deck visst ska med till Europa, det hade han sagt under senaste konserten, och kanske till och med Meth.... ha överseende med att källorna varierar och den enda slutsats man kan dra är att det är osäkert, men det finns en chans.

2004-06-27 22:44
jag vet bara vad jag hörde för en vecka sedan. jag kan säga att på method man lät det som att de flesta ska med ut och spela. inga sspecifika spelningar nämndes.

2004-06-28 10:39
Jag blir glad om dom kommer överhuvud taget..Om ODB kommer med blir jag dock dunder glad..

Peace
Beatroot.

2004-06-28 11:03
precis kommer dom så är de ju grymt men dom spelar på söndagen ojoj kanske inte så bra ..Men men vi får se
REVOLUTION I DIN VARDAG!

2004-06-28 11:41
"With RZA, GZA, Method Man, Raekwon and Ghostface Killah on stage, Wu-Tang Clan overpowers any audience who quickly surrender and throw their hands in the air ."

Källa: www.roskilde-festival.dk
Vasastan JAO!!

2004-06-28 21:36
jark P19

Aight.. så du blandar inte ihop det med Rock The Bells-konserten i Californien den 17:e juli där alla har skrivit på kontrakt och ska vara med? Även Redman ska dit, plus fler "hemliga gäster".

2004-06-29 19:23
jag nöjer mig med om Method Man kommer själv.. fyyy fan va tungt det ska bli !!! =)
intressant..

2004-06-29 20:34
tror dom spelar på söndag för endagsbiljettköpare ska komma å se dom!
det är nog ett taktiskt val faktiskt!

2004-06-30 01:55
fan va jag längtar...
köpte 36 chambers i början av 94.. första hiphopskivan..
detta lär bli det bästa nånsin..
| Axel | Xeilon Productions | Laxmacka Crew | DJ Yxmördarn
| www.xeilon.com | www.mofetajerre.se | www.ismen.se