GBG kalaset
Någon som vet vilka som spelar? Finns det någon hemsida med mer information? //NickeMannen
I'm back! NickeMannen medverkar här med benäget tillstånd av sig själv.
Kikade i ngt blad idag.. Kommer ihåg Marit Bergman och Infinite Mass
http://www.twitter.com/michaelcrackson
Promoe Snook, Svenska Akademin, Petter och José González m.m.
http://beaujolie.blogspot.com
eYe: Haha jag vet. Nu får jag trots allt se honom (och gratis dessutom).
Kollade upp det igår faktiskt, kom på att det var nästa månad. Snook är ju en självklart konsert man ska se :)! Även glad över att SA ska spela, många har tipsat mig att se dem så det får väl bli då. Även en underbar anledning att bo i GBG: kalaset :)
den enda värda dagen är ju typ den 11augusti.. !!! vadå, är det gratis?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
woohoo! fan så värt
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Fan, kommer förmodligen missa phoenix för andra gången =( De spelar ju på min födelsedag och allt. Jose Gonzales och Division of laura lee hade inte varit helt fel att se heller.
hur många är det som ska dit på onsdagen?
WHAT!? vi snackar om PROMOE här? vadå hatar gbg kalaset!
<¤¤()¤¤>
när kommer phoenix?
VaginaFabian e du cp eller? läs hans texter nästa gång så kanske du fattar varför jag tycker han är så grym! försök göra bättre liksom o dessutom vad är det för fel på gbg kalaset? det är väl trevligt eller?
<¤¤()¤¤>
ace var lugn. . vagina är inte seriös om det där. jag kommer säkerligen stöta på honom där.. han älskar prmoe. men bara för att promoe inte ville följa med honom hem o mysa i soffan så ja.. du vet känsligt ämne
men ååååååååååh så negativ du ääääär
mmkay, de verkar iaf så, mahn KAN inte ogilla promoe, om man itne e helt.....off :)
<¤¤()¤¤>
HAHAH du måste skämta, den var faktiskt bra. ja tycker du borde göra en disslåt mot promoe o se vem som är bäst egentligen. sen kan du tala
<¤¤()¤¤>
om man inte ska ditt så behöver man inte dissa artisen.. skit i att skriva.. tror dom som kollar i tråden undrar mer VILKA som kommer än vilka som inte kommer.. promoe,svenska akademin, petter o snook kan nog bli en riktigt kul helg
----------------------
ite helg... onsdag :S
----------------------
Fan det lär bli chill imorgon ju... Här e lite tider: --- 16:00 Lilla scenen - 11/8: Konceptet 100% OSIGNAT lanseras nu på bred front inom Sveriges musikliv... Frihamnspiren Lilla Scenen 19:10 Snook: Hiphopsveriges hetaste nykomlingar heter Snook... Frihamnspiren Frihamnspiren Stora scenen 19:50 Laleh P. & Bandet Valter & Magnus : Många fick upp ögonen för denna unga talang då hon gjorde en snabbvisit... Frihamnspiren Frihamnspiren Lilla scenen 20:45 Petter: 1998 släppte rapparen Petter ifrån sig albumet "Mitt sjätte sinne"... Frihamnspiren Frihamnspiren Stora scenen 21:40 Svenska Akademien: Svenska Akademien gjorde sig snabbt ett namn i Sverige... Frihamnspiren Frihamnspiren Lilla scenen 22:30 Promoe: Denna Svenska hiphop-världens profet verkar aldrig ta semester... --- saxat från http://www.goteborg.com/ ---
"life is pain, get used to it"
Efterfest på Barsidan efter Promoe, Petter Akademien & Snooks gigs på onsdagen! DJ Large Partillo (Club Studio One) Lance-A-lot öppnar:22:00 Stänger 03.00 60 kr 20 år
www.swingkids.se
Idioter som sprider såna rykten! Promoe spelar såklart
www.swingkids.se
åååååååååååååååååååh så underbart med alla fjortisar i publiken på promoe! ååh, jag bara ääääälskar när en 13årig brud tar fram en cigg och drar halsbloss mitt under konserten och det är helt olägligt för en cigg. jag äääälskar det!!! fjortisar über alles!
baeng
å du e förståss mycket fräckare?
finaly... ZOIDBERG is the popular one!!!
Dr_Zoidberg P1 åh du skulle bara veta! *jete kol*
baeng
d va ju helt fucked up va svenska akademien va bra! promoe skötte sej
Hällre död än neon grön.
bergman rock och bob log III var det bästa på hela festivalen. och då är ändå silverbullit kvar imorgon :)
Nu har jag bytt forumsignatur till denna.
missade svenska akademien så jag såg dem på pustervik i torsdags istället. det var grymt! och förbandet (navid modiri & band.. eller gudarna. hehe) var så jävla otroliga! imponerande. jag är såld.
vafan hände me louis logic? såg de på en poster när jag va på grönsakstorget o köpte lite prylar.. skulle hem till uddevalla o orkade inte åka tebax till gbg.. hur vare? pess att man missa.
www.myspace.com/spydaprod largemoney ent.
nalia alltså, jag har alltid undrat vem den där navid är..? vad spelar han för musik? min största kärlek i ettan hette navid :D
baeng
nalia F17: jo de var där.. helt jävla irriterad att jag inte upptäckt dem innan. bara så jävla bra. och jag har missat dem på hultan två år i rad. såg jag på hemsidan. www.navidmodiri.nånting com se eller nu eller tk. testa nått! :)