3 fet missar ROSKILDE 04
vad ångrar ni att ni missade...vad som helst. band o festande. 1.bennie man 2.ill nino 3. sly o robbie
www.myspace.com/timpanini get drunk or die trying
1. audio bullys 2.scissors sister 3. bergman rock sen såg jag allt jag ville.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Sly & Robbie Morrisey Hives Iggy Blackalicious Broken Social Scene Santana
Blackalicious...jag förstår om du gråter på kvällarna för den konserten var GRYM!!!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Ja eller hur! den va svin fet. men jag gråter själv över band som Danger mouse, Luke Vibert och basement jaxx.!
jag kan inte ha fel!
damn..jag missa audio bullys de va enda bandet ja hade velat se.. missa wu men de känns rätt skit samma egentligen
Maybe sometimes, we feel afraid, but it's alright <br> The more you stay the same, the more they seem to change. <br> Don't you think it's strange?
1. Danger Mouse 2. D-Sharp 3. Slipknot
gift of gab från blackalicious var svinfet. bästa konserten på roskilde solklart. kommer minnas den konserten för livet. helt klart. likaså michael frantis´s och t.ys konserter. mina missar: * ska aldrig ha med mej nyköpt ryggsäck igen, den blir ju uppenbarligen snodd... :( * ska köpa med mej vettig alkohol hemmifrån för danmark finns det inte vettiga grejjer å köpa, iaf inte i roskilde * ska ha med mej mer cash sen om jag får lägga till något mer vill jag ha med mej fler vänner och lillasyrran...
Det fanns vettig alkohol på affärerna, 49 kr för 30 öl tycker jag fan är vettigt, sen tar man till dunken när man vill få lite extra skjut
"ska köpa med mej vettig alkohol hemmifrån för danmark finns det inte vettiga grejjer å köpa, iaf inte i roskilde" Priyan P21 vad menar du?
jag kan inte ha fel!
AUDIO BULLYS!!!! n*e*r*d joss stone raised fist numb iggy avril lavigne blackalicious pixies franz ferdinand (kunde inte rangordna dem men audio bullys som etta då..)
baeng
LUKE VIBERT och Basement Jaxx var FETT grymma konserter. Okej, ni måste gråta för dem också.
priyan har rätt btw, jag fick dricka fucking jävla akvavit för att det inte fanns någon vodka och allt annat var stängt... det resulterade i att jag gick gåendes och plötsligt svimmade och slog bakhuvudet och fick ligga i sjukhustältet och spy takt med n*e*r*d. länge leve explorer vodka!!
baeng
eRie & tobbish: låt oss säga som så att jag inte dricker öl eller vin... made_in_japan: eller hur.... du är oxå en sann spritälskare märker jag... ;)
Priyan Ok då tar man med dunken. Eller köper sån där jevla Smirnoff Ice/Bacardi Breezer skit som alla häller i sig.
eRie: ja det var ju precis det jag fick dricka... men det är ju inte riktig dricka det... :/
fan va gött att man nästan sett alla band ni säger :D jag ångrar att jag missade 1.the renegade of the gameboxen 2.chords 3.karl batros
OBS jag uppmanar ej till brott !! OBS
fast nummer 3 konkurerar hårt med Dizzee Rascal
Förutom ovan nämnda konserter ska jag till nästa år: *Ta med stövlar hemifrån *Dra en presenning över tältet direkt och inte efter halva fetivalen *Inte köpa partytält i Sverige då det är jobbigt att bära o dessutom billigare i danmark. *Montera och fästa partytältet så att det sitter som berget och inte efter en halv back öl.
hahaa...sant... men önskar att vädret är som det var 2003 nästa år (2005) men stövlar ska fan med asså!
CeNsUr Eller hur, det kan bara bli bättre. Dessutom var årets banduppsättning riktigt bull jämfört med tidigare år (enligt min smak), så även ur den aspekten blir det säkert grymt nästa år.
slipknot, korn, fat boy slim, joss stone, audio bullys fan vilka missar, ni vet vad som händer i fyllan o villan...
scratch perverts , hela anticon , basement jaxx , fatboy slim och halva ty konserten audio bullys & raised fist var dock jävligt heta måste jag säga alkoholen & leran slår till för hårt ibland
missade hatebreed samt slipknot. Hade varit skoj att se. Sen att Simba försvann gjorde inte saken bättre.
Vår Del Av Stan
missade 1.Sly and robbie 2.Raised fist 3. Wibutee fan att ni missade LUKE VIBERT! ska förhoppningsvis se han igen (:D) på norbergsfestivalen!! YES! btw, ingen vettig alkohol???!!! Fuck jag fick tag på prima absinth i en vin & sprit affär inne i roskilde.. de hade typ 7-8 olika sorter varav den starkaste låg på 85%... Tycker jag blev ganska svängd på den ;)
pop full a beer
*bennie man *dizzie *pixies
Volgobalt-235 P21 - haha, word up på partytältet. fan vad onödigt det kändes att man hade köpt ett i sverige, och fan vad man ångrade att man inte satte fast skiten bättre när man vaknade upp med tältet uppochner andra morgonen. weedman - du missade inget, wu-tang var så jävla tråkiga. sämsta spelningen på hela festivalen. ångrar att jag berusade mig så ansvarslöst att jag sovde bort iggy, mustasch och the hives . DET var illa.
Jag är starkat i världen
weedman - du missade inget, wu-tang var så jävla tråkiga. sämsta spelningen på hela festivalen. ehhh....ok?
1. Fatboy slim 2. Raised fist och muse 3. Att jag blev så fyllesjuk att alla spelningar blev keff
http://www.kommandot.se/wp/
Jag missade allt jag ville se. Nästan i alla fall. Leran och vädret och tröttheten gjorde att jag missade Tim Christensen, Audio Bullys, Graham Coxon, hela "Quannum Project", Bergman Rock, Morrissey, Fatboy Slim och Franz Ferdinand. Sen såg jag bara första akten av "Lex Records..", men jag hånglade resten, så det var det värt!
"Never underestimate the power of dumb people in large groups"
aa, det var nog säkert ett dussin till... damn all lera!!
Kalibr: vilken affär då? vi var i flera å det fans ju inget vettigt alls vad vi såg. :(
eRie P18 - jupp. såg du? eller det antar jag att du gjorde eftersom du reagerade som du gjorde. tyckte bara den kändes orepad. dom var inte samspelta för fem öre, rappade i mun på varandra när de skulle backa varandra så att allt bara bev bröligt. meth var inte med, det drog ju ner allt totalt. kändes som nån sa här på whoa att dom bara gjorde det för att håva in pengarna, inte för att de ville ge sina fans något minnesvärt. divigt och och osynkat. blev besviken, men inte förvånad...
Jag är starkat i världen
1. Wu tang (nån jävla idiot sa att det var inställt) 2. Wu tang (nån jävla idiot sa att det var inställt och vi trodde på det) 3. Wu tang (någon sa att det var inställt och vi var idioter nog att tro på det)
absolut jobbigaste missningarna: The Solution Joss Stone Det mesta av Iggy.
Men de HADE ställt in! Eller jag är inte hundra, men han som sa det (jobbade där) påstod sig vara. Men sen så ändrades det igen. Jag var också "idiot" nog att tro på det, men hade öron och ögon öppna och uppfattade att spelningen skulle gå av stapeln ändå!
kul att dom som startade ryktet har lykats så väl att ingen tror att jag sett wu -tang för dom tror att dom ställde in ..! hehe!
1. Chords 2. Blackalicious 3. Beenie Man Sen att jag glömde ta med Cola till min flaska Jack Daniels krånglade oxå till saker i onödan.
King Schlong - Up in bitches asses like a thong...
kryptonite Jo kan förså att det kändes lite så, håller helt med. Visst var spelningen lite kaosartad och så men det var ändå bra. Bra låtval, Skön stämmning och allmänt shysst tryck(Iaf där jag stod). Men visst, dom babblade i munnen på varann och GZA vart sur, kasst ljud m.m. Men jag kommer iaf komma ihåg spelningen.
Priyan P21 Fanns en på main street ju? Verkligen en av de klassiska danska vin & sprit affärerna.. tänkte köpa en sort som kom i en flaska föreställande eifeltornet :D men ekonomin avrådde..:/
pop full a beer
dizzie rascal blackalicious n*e*r*d puppetmaztas slipknot korn iggy pop raised fist beenie man pixies jokeren santana basement jaxx the hives morresey fan, den listan är typ 3 ggr så lång som listan på sedda band detta året =/
äh, vaffan, det var trovärdigt. grabbarna var ju fett nere själva för att de hade hört att wu tang hade ställt in. äh. shit. oi
äh jag åkte hem på söndan för att kunna gå till jobbet på måndan, men vad har jag gjort tror ni? jo, plockade fel vecka... åkte hem en dag för tididigt i onödan...
http://www.kommandot.se/wp/
Vive la fête och Zero 7 var grymma! Kings of Leon, Morrissey, Audio Bullys, Fatboy slim och NERD var helt oslagbara! the hives var inget att se, pelle med sitt ego. fy fan.
synd att missa: !!! ("chk,chk,chk")
fet musik i boomboxen, en öl eller 30 och nån liter sprit sen har du fan inte gått miste om nåt.. :D
krypto--> tala för dig själv, hehe ;) jag rös genom hela konsterten och har aldrig sett bättre.. sen om någon pratade i mun eller liknande tycker jag spelar mindre roll. att få höra alla klassiska låtar som satt standard för fet hiphop var så fett så jag smällde av. överglänste allt annat jag såg på hela festivalen solklart. tyckte allt jag såg var intetsägande skit.
real recognize real, and you dont look familiar http://myspace.com/sunraw
Stash F18 Jag sa ju till dej (och alla andra i vårt camp) att jag skulle gå och titta på dom eftersom jag inte litade på rykterna, men nej nej, du (och alla andra) ville hellre sitta och softa = jag såg wu-tang, och du inte, så kom inte med några undanflykter nu MOAHAHHA! ;P
Take a Chill-Pill <br>
Mitt i allt detta vill jag fråga: Såg nån Prince Poetry, va me på lex records akten, jag va inte där men jag vill veta exakt hur grym han va.
Rap is like star wars, only the stars die it's no sequels<br><br>
1. Plaid (nån som såg det? jag börjar nästan gråta av tanken på att jag missade det) 2. Anticon presents Alias, Passage with Restiform Bodies, Dosh (Vet inte varför jag inte gick dit bara) 3. Diefenbach (mitt fel, jag hade läst fel i schemat) en rätt misslyckad festival om jag får säga det själv.
Rehab is for quiters.
FatBoy Slim Bsement Jaxx Vive la fete och Promoe