I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Hitta folk du träffat på sommarens festivaler här.

Klubb & Konserter - Festivaler

2004-07-06 23:16

Hitta folk du träffat på sommarens festivaler här.

Jag vill hitta en tjej som jag träffade på Roskilde. Hon heter Maja och bor i Skåne, men ursprungligen kommer hon från Göteborg. Hon var 18 år och hade gått om ett år i gymnasiet, alltså skulle hon börja i trean. Hon var duktig på språk och såg lite ut som baren-kitty. Hon hade en kompis med sig på festivalen som heter Henrik. Det hon helst ville se på festivalen var Dizze och WU.

i roll like a bat out of hell

2004-07-06 23:19
"Hitta" kanske var missledande, "Sök" kanske skulle ha passat bättre!
i roll like a bat out of hell

2004-07-06 23:28
hon såg ut som big brother(huhum!)-Kitty och ville se Wu-Tang? fett ;)

lycka till iaf.
det lär nog vara ganska lönlöst.

varför tog du inte hennes didgits?
"Den tjocka killen i Trippel Ett"

2004-07-06 23:31
om någon känner igen mig så kan ni ju hälsa. eller om ni känner igen mina bröst.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2004-07-06 23:38
ahh bra tråd!

jag eftersöker en blond brud som fyller 20 år den här veckan och är från lund. vi träffades på lergatan (med betoning på LERgatan) mellan ingång 7 och 8 tror jag typ klockan 03.00 på fredagsnatten och du hade fina läppar och var verbal av dig. ;) hör av dej, jag har inte så bra minne av vad du hette eller gjorde men du var fin iaf. :)

och som svar till kontrast innan han frågar mej:
jag tog inget nr eller så för hon hade ingen mobil med sig och det kändes onödigt när hon iaf bor så långt bort... sen kom jag på efteråt att det kanske hade varit nice med ett nr iaf... :/

GinaMontana:
har dina bröst något särskilt signifikant utmärkande som gör att man borde känna igen dessa? ;)

2004-07-06 23:41
jag kanske borde påpeka att detta var på roskilde givetvis, borde kanske ha nämnt det...

2004-07-06 23:53
Var det nån härifrån som lånade min skateboard på tisdags natten och körde åt helvete på fyllan? var ett par iaf hehe =)

2004-07-06 23:58
GinaMontana: va gjorde du med brösten? Jag såg bra många i dushen men jag tror inte de var dina.

2004-07-07 00:01
Äsch. Jag som trodde att jag var den enda bruden som visade mina bröst för alla som ville (och inte vill) se dem.

Jag duschade aldrig.

Nä, men om ni kände igen mig då. Skit i brösten.

(nu har jag sagt för mycket igen...)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2004-07-07 01:57
jag bodde i campet bredvid bagarmossen, är du därifrån eller Elof?

2004-07-07 02:01
Söker Linda från stockholm, stod på dizzee rascal scenen o beatla me mig, du, tappa ditt nr. / Den andra Linda

2004-07-07 02:03
babbe P21; fan i bagis hängde man, vart lite dött i slutet av festivalen ;)

2004-07-07 02:08
tveksamt, men vem var det?
det var en kille som satt så sjukt däckad på söndag dag, jag tror personalen hämtade honom

2004-07-07 02:12
haha, tror inte jag vet vem det var. men eran bassäng blev ju stulen typ då. han kanske tog den och bodde någon annanstans

2004-07-07 02:21
hahaha. kongot, vare han som gick runt med gurkan eller?
så ni ska till augbull också, hela campet eller?

2004-07-07 02:23
GinaMontana F21
hur ska vi veta om vi känner igen dina bröst om du inte visar en bild på dom nu? ;)
Rhetoric
1. the art of speaking or writing effectively
2. skill in the effective use of speech

2004-07-07 02:37
jag vill träffa han med trana-beerbongen. han vill jag träffa hela dan. han va så jävla grym. blev så full när jag svepte 2-3öl i den jävla bensindunken med tranan på asså. någon som såg han? stod utanför vårt camp vid 8. ska lägga upp bild snarast...
Rhetoric
1. the art of speaking or writing effectively
2. skill in the effective use of speech

2004-07-07 03:21
Elof du snackar kanske om fueldog om jag hajat rätt?

GinaMontana
att flasha bröst för intresserade och ointresserad är ju inget nytt, det körde jag ju hela arvika förra året ;D
baeng

2004-07-07 14:52
jag undrar om de från bagis som åkte till holland överlevde, jag bangade i sista sekund.
shuteye

2004-07-07 16:01
visst vare ni i bagiscampet som hade en bagisbil. den var het.
Take a Chill-Pill <br>

2004-07-07 16:14
graffitibussen med "bagis" såg jag på hultsfred. tillhörde den någon av er ?
right on.

2004-07-07 23:08
nära tågingången vid westside är det enda som håller i längden .....

2004-07-08 04:57
Priyan

lägg ett namn på kvinnan också så ska biffen nog kunna fixas ;)

för övrigt är jag nästan säker på att jag såg mabande sitta o laga mat på west på måndagen :D
To all you hunters who kill animals for food, shame on you; you ought to go to the store and buy the meat that was made there, where no animals were harmed.

2004-07-08 22:26
Coke:
jag minns ju fan inte... lina? kristina? anna? har ingen aning. hennes namn kändes mindre elementärt att lägga på minnet just då... lägg därtill att mitt minne verkligen suger... :/

2004-07-08 23:59
DeJa Vu-: vi bodde på M. några grabbar som satt och sjöng och skällde hundskall på alla som kom förbi..

Jag söker förövrigt fotomodelbruden som var så asfull på roskilde att hon antagligen inte ens minns mig. vi hade det väldigt bra och du sa att du alskade mig!

Alltså. är du en söt tjej som har några som hellst minnesluckor från roskilde.
det var mig du träffade då! hör av dig så ordnar vi ett nytt möte!

;)

Här ska man helst skriva nått häftigt rim. Engelska ger pluspoäng.

2004-07-09 02:21
hm. kanske mitt hångel leo från stockholm som jag hookade med på dilated peoples. han hade skumma kompisar och var lång och hade ganska stora fötter. han rökte och drack öl och hade en kompis från skåne som jag träffade i funktionärsmatsalen dagen efter.
stand up girls