Godaste maten på roskilde?
hörde om den svarta grytan eller va det va skulle visst va jävligt gott å prisvärt själv tyckte jag pankakorna med fyllning va godast
OBS jag uppmanar ej till brott !! OBS
en jääävligt stor ost/tomat/sallad/skinka/nån sås macka som var så stor så jag inte fick in den i käften. helt alvarligt...sjukt gott. sen pizzan va grymt god, likaså megahamburgaren innen på festivalområdet. men jag å polarna va seriösa å hade med oss mat. så pastan med färdigkryddad tomatsås som vi åt 3 ggr va fan godast.
Rhetoric 1. the art of speaking or writing effectively 2. skill in the effective use of speech
mackorna va dyra men dom va svin goa..dom med fyllning i... nudlar med kalkon (vid west) odensgoille (eller nått liknande) ...det va prisvärt och gott! äckligast va nog hamburgarna/sandwichen vid west för 30 kr stycket.. isch
megaburgarna var inte att tjaffsa med men det var fan inte värt att stå i kö 1½ timme för dom annars så var de vanliga kykling/bacon-mackorna goda
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
fish n chips! bruchetta! lätt det enda man behöver...
finaly... ZOIDBERG is the popular one!!!
mgaburgarna, offf kungligt!
megaburgarn, äre det caribean burger ni menar? den som var just utanför den ingången till området om man gick asfaltvägen? den var cpgod men bara jag som tyckte den var liten och var tvungen att sänka en barchetta efter för att bli mätt? kanske berodde på att jag åt en gång om dan dock. Burger tex i OKSE tältet utanför Arena var det sämsta jag köpt, gick inte äta. Jordgubbsshaken och nån jävla pirog breve Bus-bar var så äckligt att jag slängde bort 9/10delar av båda.
ja lasagnen ägde, där kunde man ta en kanel snegl eller 2 som pålägg
Elof mmm, en öl :)
Rhetoric 1. the art of speaking or writing effectively 2. skill in the effective use of speech
det bæsta på Roskilde ær Utan tvekan RIBSEN! så brutalt mycket mat
"I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones."<br> ---Albert Einstein <br>
bruchetta va fan as billigt.. å ganska gott! man blev ju mätt!
om man gick in till stationen i roskilde så kunde man köpa tre rätters kinamat i en bägare för 28kr det va as gott och man blev mätt.
falafferna smaka äckel! uschhhhhhhhh
kempeburgare för 40dkk, fyfan vad gott det var med 1.5kg mat i handen efter en dags fasta
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
ähh det enda rätta är tortillasen för 35dkr. inte supermycket käk men fyfan vad gott det är. det är den enda maten jag köper där ;)
To all you hunters who kill animals for food, shame on you; you ought to go to the store and buy the meat that was made there, where no animals were harmed.
bah... tog alltid chilliconcarne där, 5dkk mer och fan så mkt mer mat. annars tyckte jag det var billigare inne på själva festivalen.
falaffelen vid metropol var mums , men annars var couscousen som jag lagade i mitt tält med en del saker till gott
Pannkakorna med olika fyllningar va värda.. sen tortillas.. mackorna va grymma till frukost. Känns fan jobbigt nu då man är hemma då man måst laga allt istället för att gå och köpa färdigt.
High Coast Hoes ain't nuthin' to fuck with
kanelsnegel med mjukglass värsta munchich...
Megahamburgaren måste vara mest överskattad! Stod i kö 1 timme minst och tröttnade på burgaren efter några tuggor...
Skäms du inte?
vegedishen vid metropol, bagels vid skaten eller vitlöksbröden på east.... lätt!!
Maybe sometimes, we feel afraid, but it's alright <br> The more you stay the same, the more they seem to change. <br> Don't you think it's strange?
Tomatsoppan med jordnötter i vid västra service centret var grymt god. Brödet man fick till var också puligt. 20 kr var det lätt värt.
Italienska mackorna, Jätte burgarna, Mackorna med olika bröd..
inget jag åt i alla fall. kanske mina cup noodles... eller i och för sig var falafel-wrapen jag åt rätt god.
"Never underestimate the power of dumb people in large groups"
Caribean burgaren var sjukt god!!
Falafel med bröd på gatuköket utanför strandbergs var yummie!! 15:-! Blev ju ett antal såna.
Fika finns inte på engelska.
vitlöksbröd - en klassiker till frukost pasta bolognese - en klassiker på festivalområdet men var det nån som var inne i roskilde och käkade på domino's? SJUKT frodiga pizzor!!
viktigt!
femtitre F18
domino's ? såg deras logga ut så? det e förövrigt usas största pizza kejda...
Durum Chicken kebab var jävligt värd. dessutom soffor o tak.. missade tyvärr mega hamburgarna. sån jävla kö hela tiden.
caribean burger ägde ju ....så jävla gott
IWO CREW NIGGAZ
Skitskumt jag blev inte hungrig på hela festivalen, åt typ ett vitlöksbröd om dagen
Rhetoric P19 : joooo det var minsann den och det märktes att det var amerikanskt, bara dröp av fett... men feting god salamipizza som satt mycket fint på bakfyllan.
viktigt!
nja jag pallade inte springa runt o leta god mat jag nöjde mig med dom vegetariska wrapsen på west..blev dock mkt back pantande :)
löglög
Vitlöksbröden, fast jag åt bara ett i år. Ångest, jag borde ätit fler.
Skiburger vid oranga e ett av mina bästa tips!!! =)
kämpeburgarna!!
Bukit lawang
Den helt OVÄRDERLIGA thai-maten längst ner vid orange-scenen!!! Fy FAAN vad gott det var. Just då
Det är inne med mobiltelefoner igen
Caribbean Burger när man hade the munchies var fan som en skänk från ovan! Övriga favoriter: Italienska Mackorna inne på Lounge Arean. Danska Frikadeller med stekpotatis och tzaktziki vid Orange.
King Schlong - Up in bitches asses like a thong...
Nej! Vid orange så fans det ett jätte snabbt kina ställe, Och om man beställde vårrullar med nudlar, det var ganska dyrt 25 eller nått, men fan va gott!!
Take care, out there - Annastina