jag har diggat wu-tang i många många år nu och jag kan helt ärligt säga att detta inte var någon av deras bästa spelningar, eller ens i närheten. efter att ha sett videoupptagningar av tidigare spelningar hade jag en uppfattning om hur de skulle vara, de var tvärtom mkt mediokra. det märktes så tydligt att de var där för att håva in pengarna för giget, inte för att showa och bjuda till för sina fans. oavsett om man lirar sina klassiker eller ej så kan det inte väga över för det dominanta "wu-tang"-skrikande och slörappande de höll på. endast undantaget u-god och cappadonna så vågar jag påstå att de faktiskt var usla. när de sen spenderade 8% av koncerten med att göra reklam för sin nya platta och 40% med att snacka skit så gör det inte saken än bättre. nej detta var en stor besvikelse på roskilde -04. till de som tror att wu gjorde en bra spelning hänvisar jag till äldre videoupptagningar av deras spelningar, och då sådana från 90-talet då de fortfarande var hungriga och ville visa att de var bäst! ... för det ville de inte nu, och varför ska de det? ...de vet ju redan att de är legender...