Splash 2004! (det närmar sig)
här är en del av årets line-up (ändringar och ev. surprisegäster inte medräknade): hiphopscenen: Busta Rhymes & Spliff Star, Raekwon, Mobb Deep, Pete Rock & CL Smooth, Mr. Lif & Akrobatik, IAM, Afu-Ra & Perverted Monks, Wildchild + Oh No + Medaphoar, Zion I, osv. jag rekommenderar(:P) även: Nico Suave + Doujah Raze, Samy Deluxe, Curse, A.I.D.S. (Die Sekte) och Beginner riddimscenen: Spragga Benz & Assassin, Lady Saw, Baby Cham, Wayne Marshall, Chico, Neg' Marrons(rekommenderar jag varmt!), Hawkeye, Ce'Cile, D-Flame, Beres Hammond, m.fl. spelschemat för artisterna är väl inte helt klart än, men så här ser det ut nu iaf: översikt exakta tider kommer nog att komma upp också.. om ni inte har fixat biljett än, så ring hit: +49 (0) 371 45 00 662 de kan nog hjälpa er. hur åker man ner då? jo men samma som oss andra hustlers, med festivalbussen så klart! :) www.festivalbussen.com bratwurst!
"Den tjocka killen i Trippel Ett"
Bestellstatus: Versendet, detta betyder att biljetten e på väg eller?
piii: betyder väl att den är skickad?
| Axel | Xeilon Productions | Laxmacka Crew | DJ Yxmördarn | www.xeilon.com | www.mofetajerre.se | www.ismen.se
hoppas verkligen att zion-i kör madlibremixen av critical.. kan vara en av de skönaste låtarna nånsin..
| Axel | Xeilon Productions | Laxmacka Crew | DJ Yxmördarn | www.xeilon.com | www.mofetajerre.se | www.ismen.se
Bokat och klart med biljetter nu. Stämmer det att man inte får använda spritkök (som ngn i förra tråden skrev)?
"I ain't relating If I don't like it, I don't like it, that don't mean that I'm hating" - Common
JoniZ njaa det var väl axel (Xeilon) som skrev att det var "förbjudet" med det? alltså att man inte borde ha med det eftersom man ska supa istället.. och käka mat från deras matställen när man orkar ;) men det får man ta med sig jo. elda inte upp nåt bara. dom gillar inte sånt tydligen ;)
ok, det var så han menade då är jag med :)
"I ain't relating If I don't like it, I don't like it, that don't mean that I'm hating" - Common
kontrast.. dom gillar inte när dom tror du eldar upp vårat tält menar du??? haha.. mig sa dom inget till.. haha.. favorit i repris i år kanske?
Xeilon haha precis.. jävla psycho.. började skrika på tyska åt mig.. dränkte mig i sitt saliv. haha.. :) lätt att det blir en repris! ;)
Låt oss fixa ett Sverige camp då? Har lite knacklig tyska, hehe. Ses där!
pragmatic yes det tycker jag! åker du festivalbussen ner?
lätt sverigecamp.. e de nåra som åker festivalbussen från götet eller?
säkert flera.. Xeilon åker från borås iaf. nästan gbg :P
UPPMANING TILL ALLA SOM SKA TILL SPLASH! har du en stor, svensk flagga som du inte är allt för rädd om? :) ta med den! om den är din, din farsas eller nån joppe som du snott den av spelar ingen roll... ;) helga!
nice.. Big Noyd följer med Mobb Deep.. och även The Alchemist då.
videohälsning från Mobb Deep
här , från The Alchemist
här och den första hälsningen då från Busta Rhymes
här (Quicktime)
road ah.. jag har också en liten flagga.. den följer med iaf :) men en stor vore nice. ska kolla upp det. gissningsvis så hamnar vi på samma camping som förra året.. den var nice iaf..
splash! det kommer bli überfett! Om jag ser ett sverige-camp saa kommer jag lätt förbi. Är i tyskland nu o chillar. Ska dit med med mass folk härifraan, saa om ni ser ett camp med massa folk som snackar engelska saa är det rätt stor sannolikhet att det är mitt camp. peace and see you splash!
alright.. nice nice! du är välkommen till resten av svenskarna! :)
Kontrast P-1 Vi är fem stycken som glider ner i bil från Norrköping. Får ta och hooka på något sätt där nere? Yes ya'll.
aah niceness! givetvis! :)
Yies.. har fixat biljetter till festivalen nu. Vi åker 1615 till malmö idag från centralen i sthlm. Därefter blir det berlin night express.. Om någon tänkte ta samma resväg så kan ni ju hälsa på tåget. Vi är tre nysnaggade attraktiva killar.. Om ni skulle få syn på oss give us a tjena!
hell yeah! nån som åkt festivalbussen förut och vet vad det handlar om? är det schysta stolar osv, eller sitter man som i en köttdisk? road: vi skickar ett SMS när vi kommer till festivalen så får du hooka upp med oss då!
0034
Är det ngn som är intresserad av två VIP-biljetter till Splash för ordinarie biljettpris. Svara snarast och svara privat.
www.iluvrnb.blogspot.com
dr-phil ja.. du betalar 5 euro, sen får du resa gratis hur mycket du vill från och till stan.. mycket bra.. fast det är ALLTID proppfullt på bussarna.. på förmiddagarna iaf.. har du klaustrofobi så är det inget att rekommendera. det är givetvis MYCKET billigare där nere.. tyskland är billigast i europa du vet ;)
Festivalbussen fo life! Ska alla campa eller? Ja har hotell för fredag o lördag natt. söndag blir de parkbänk eller nåt om man inte pallar vara vaken :D
fisk fisk banan banan
Jo de verkar så. Jag ska tänka på er när jag ligger på mitt hotellrum i min säng och sover ;)
fisk fisk banan banan
Dj_Immortal jo. det ligger en matvaruaffär på väg in till stan.. den är det gångavstånd till.. fast vi tog bussen ändå ;) dr-phil det är inte så farligt dyr mat faktiskt...
Kontrast Bussarna som går till o från stan, går dom dygnet runt eller?
fisk fisk banan banan
Hmm, alla måste på något sätt se svenska ut så alla kan hooka, hehe. Vad sägs om att alla är tvungna att bära Sun Trip t-shirts och stråhatt första dagen... eller så vi verkligen håller oss borta från mängden, vita sneakers?
RoToRius vet inte riktigt.. åkte aldrig på kvällen. men den går fram till sex eller åtta tippar jag på. pragmatic haha word. jag ska vara iklädd min allra senaste könssjukdom från mallis.. svensson-stylee ;) (glöm inte flaggor gott folk.. höhö :)
pragmatic Har aldrig varit på festival förut, men kommer inte dom sneakers som var vita när man kom dit vara typ bruna av lera efter ett par minuter? Kontrast Ok. Fan, är Chemnitz stort? Med tanke på att jag måste dra till hotellet varje natt från festivalområdet... För mig är de inga problem att gå, men ja tänker mer på alla beatches ja ska dra med hem ;)
fisk fisk banan banan
damn, I gots to have mo money... 107:- ligger mitt saldo på just nu, och jag måste köpa biljett där nere! det fixar sig. nog.
0034
RoToRius bor ungefär 350.000 i C. om jag minns rätt. dock så hade vi lite svårt att hitta.. men men.. :)
FÖR ER SOM INTE VET DET SÅ FINNS DET EN "SPLASHANTHEM" - som vi kommer spela ganska mycket tippar jag på ;) älska honom eller hata honom... det bryr vi oss inte om... men låten diggar man ändå.. antingen för att man är en pundare eller så för att den är så sjukt rolig/skön ;) jag snackar så klart om Ken - Rök brajja
"tygiga" är dom...
jag har kvar mitt från förra året, på mig.. lite nasty jag vet. :)
det understa bandet till vänster är det här:
bild
öj! är det nån här som är reseledare eller vet vad det innebär? annars funderar jag på att söka. jag ska ordna grisfest och skaffa sun trip-hattar åt alla. WHO'S WITH ME?
0034
RoToRius P20 Det är sånt man får stå ut med. Mina har redan överlevt både Hultsfred och Roskilde i år. Bara att kasta in i tvättmaskinen! Råder dock inte att bada i leran med dina nya 300$ Reeboks. Kontrast P-1 Skall leta efter The Anthem där nere, se till att spela den hela tiden så man inte missar den, hehe. Enklaste sättet att samla alla svenskar/svenskor är att gå upp och kicka på svenska under open mic som hålls varje dag. Battla en tysk! Hmm, vi från Norrköping glider iväg om några timmar. Om ni inte har nåt att göra ikväll så glid förbi Trelleborg och chilla med oss i en skog där vi väntar på färjan och värmer upp tälten. Vi ses!
hoppas att vi lyckas styra upp ett partytält på nåt sätt... - splash utan det funkar inte.. typ.. :) pragmatic hehe jodå, ska spela den ofta och högt.. yes. jag kommer nog gå upp på open-mic vilket som.. förmodligen hyffsat onykter också.. ;) snart så!
fan, vi drar ju imorgon. det är skitsnart. har nyss varit och inhandlat 2 rullar silvertejp, ett stormkök samt en välkomnsmatta. partytält lär ju finnas att köpa i tyskland, om hela bussen går ihop med 2 euro var så lär vi ju få ett rätt bra tält? iaf dom som softar upp tälten i campet.
0034
För övrigt är preliminära spelscheman uppe nu.
De finns på förstasidan. Fett glad att se att inget jag verkligen vill se krockar!
0034
Bodega: haha, är det du som är Dj Ron?
0034
för fet bild på sidan på Dj Ron.. jag vill lätt se honom. och nån mer, Samy Deluxe eller vad han hette. ser också skön ut på bilden. vem är du och var ringer du ifrån?
0034
i see you fuckers this weekend. peace!
Arguing with people on the internet is like running the special olympics. Even if you win, you're still a retard!
det är ju nästan så att man börjar bli lite excited nu.. inte långt kvar.
U-G-L-Y u aint got no alibi, u ugly, u ugly. M-A-M-A how u think u got that way, yo mama, yo mama
ja det är ungefär lika synd som att det här svenskaarbetet inte skriver sig sjävt! damnit. undrar vad man ska packa.. hm.. anywho. ses där eller i bussen people
U-G-L-Y u aint got no alibi, u ugly, u ugly. M-A-M-A how u think u got that way, yo mama, yo mama
i leave from borås in two hours.. men hoppar på i gbg.. dom skulle visst inte till borås.
heeelga!! hehe då vart men hemma, dushat också det var skönt. fetaste konserterna var: 1. mobb deep 2. Wayne marshall/Busta rhymes 3. reakwon och big up till alla de trevliga människorna jag hängde med Xeilon, Kontrast, La, Hörstedt, Dumle & Johannn. peace.
Arguing with people on the internet is like running the special olympics. Even if you win, you're still a retard!
eller fan ta bort dumle från listan på de trevliga människorna ;) tack vare honom missade man ju Akrobatik och Mr Lif spelningen. nej fan pär du är förlåten, jag träffade ju dem både i backstage