Vilken camping på URF ska ni bo på?
Själv åker jag nog ner redan på torsdagen, blazar och softar med en bandare på Trenchtowncampingen... Det blir nice. Någon som har koll, t.ex. Mike Red: Är det bara olika namn på campingarna eller ska dom ha lite olika inriktningar också? Mer fest på någon eller så? Vilken camping är närmast?
Det är lite skillnader mellan de olika campingarna ja. Namnet skiljer, placeringarna skiljer, storleken skiljer och tillgången skiljer något, Tenchtown och Red Hill ligger både i direkt anslutning till festivalområdet, fast på varsin sida (dock inget jobbigt att gå emellan). Dessa två är heller inte så himla stora. Montego Bay är ett störra campingområde och ligger en bit från festivalområdet. Uppe på själva Uppsala åsen. Man får alltås promenera en bit från fesitvalområdet till campingen . Inge långt och inte specieltl jobbigt. Egentligen bara ned för en backe. Vid Montego Bay kan man även ha husvagn. Här uppe är även den officella parkeringen för festivalen och det är mycket enklare att a sgi dit, frm och tillbaka med bil. Men i det stora hela så ska det inte vara så mkt skillnader mellan områdena. Att det är uppelat har mer att göra med utrymme/plats
Hm... Tackar, mike. Undra om det blir trist på Trenchtown om den är lite liten.. makabone: Har iofs ingen bandare.. hehe. Men det löser sig nog.
mike_red: tror du att det är lugnt att 10-20 man slänger upp ett 20 manna tält på Trenchtown?
Sjuka samhällen skapar sjuka människor<br>
camping är i mån av plats så ett 20 manna tält vet jag inte hur okej det är. Bor ni dock närmare 20 i det kanske det går bra
vad är det för olika "inriktning" på de olika campsen?? vilka bor var och så?
Bukit lawang
menar som på roskilde är det ju en massa festande på west, dräggiga danskar på east, gamlingar på green mm...
Bukit lawang
alltså hur mycket folk räknas komma? hur stor efterfrågan är det på campingarna? borde jag vara orolig om jag och en kompis kommer med ett tvåmanna alternativt 4manna tält? vi borde väl få plats eller?
damn, what's wrong with my generation? we was the cream of the crop but it seems we've been robbed that's what happens when you trade in all your dreams for a job
kommer man fritt kunna röra sig mellan de olika campingarna?
ta det lugnt pojkar och flickor! ni kommer att få plats på någon av campingarna om ni nu inte hade tänkt att ta med er skvadrontältet + fältkök... två mindre campingar och en STOR...
"Skiing without avalanches would be the perfect sport. On the other hand it's what makes it fun."
bewman P18 röra sig fritt? hur menar du? du kommer att kunna hälsa på folk på alla campingarna. campingarna angränsar dock inte varandra.
"Skiing without avalanches would be the perfect sport. On the other hand it's what makes it fun."
Hur många biljetter är släppta/sålda egentligen? På ett ungefär?
och vilken camping kommer det vara mest lattjo?!
BANG!
Jag undrar faktiskt tvärt om,, vilken camping är troligast att det blir mest chill på?? altså vad tror du så här innan..?? tänker, att om jag nu ska vara på campingen.. vill jag nog inte festa så mkt.. är en sån där som bränner allt till energin tar slut o då vill jag bara chilla 1tim..
ha I love hiphop, I don't give a... cuz I love hiphop you know Visionaries always rock the spot, I don't give a... cuz I love hiphop!
ninosh jag får inte säga exakt hur många biljetter som sälts. an dock säga att området kan ta in 10,000 personer och det kommer att bli mellan 6 till 10 tusen personer. Antalet sålda biljetter i förköp är fler än vad som såldes förra året, men det finns biljetter kvar + att det finsn biljetter reserverade för köp i dörren. Kan dock säga att det sålts ett par tusen biljetter (med par menar jag inte ett par som i två, utan par som i högre tusental än 2) bewman campigarna gränsar ej till varandra, men du kan fritt röra dig in och ut på campingarna om du har festivalband. Alltså betalat inträde på festivalen. BONG vilken campign osm får mest eller minst röj är svårt att svara på. det är helt upp till folket på dem. Kan dock tänka mig något lugnare stämnig uppe på Montego Bay och dess avdelning för husvagnar/husbil. Kan tänka mig att många (de som kommer tidigt) slår sig ned på Trenchtown campingen så där kan det nog bli drag. postalin camping platserna är begränsade. Du bör vara i tid. Trenchtown campingen beräknar ta max 1000 personer. Sen med tanke på hur stort intresset varit att campa kan jag tänka mig att dessa går åt rätt snabbt. Queff . Intresseanmälningarna på att campa är ungfär tusen stycken som kommit in. Då är det alltså tusen tält. Om det då bor minst 2 i varje tält blir det 2000 pers. Sen är det säkerligen massa som vill campa som inte mailat intresse + att många tält nog är för fler än 2. Antalet besökare kommer att ligga på minst 6 tusen och max 10 tusen och många campar säkert
e det bara jag som ska komma på freda? :/ känner mig stressad nu ju.. men det e ju jag det.
Im too drunk to fuck.
var e det najsast o bo om man vill ha så mkt röj o folk som möjligt runt sig hela tiden?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Rolfi P19 Trenchtown campingen ligger närmast området vilket gör att denna camping kommer att vara populär bland alla reggae ungomdar och rastafaris.
nä ni har oroat mig så mycket så jag kommer ikväll istället. :)
damn, what's wrong with my generation? we was the cream of the crop but it seems we've been robbed that's what happens when you trade in all your dreams for a job
Jag drar också på Fredag, orka bry sig om vilken camping man bor på..
Montego Bay som det ser ut nu med tanke på att jag ska sova i bilen...
REC #26<br>Team EA-Racing
Montego Bay vart det iaf :)
California, knows how to party!
vad hette campingen som låg på festivalsidan av bron? med ett litet gatukök. Där hängde vi uppsalabor i 3 dagar :)
Keffoo trenchtown :) där bodde vi västeråsare också. :P
Vi är instruerade och disciplinerade att tvivla på vårt mänskliga hjärta.
Blev ingen camping... en annan hittade en säng att sova i =)
REC #26<br>Team EA-Racing
Redhill aeger
trenchtown var soft men hela festivalen knäckte :)
Vi är instruerade och disciplinerade att tvivla på vårt mänskliga hjärta.
jag hajar inte, vad är det för jävla festival? kan inte nån länka en hemsida eller nått...