till er som va på urf!
hoppas ni inte missade grejjen med gideon force, ini kamoze och dom! de va det mäktigaste på hela festivalen tycker jag! vad tycker ni?
utan åsikt för jag missade de.. precis som de mesta
stick the fucking flag up yer god damn ass
Ini Kamoze var ju as-lam ju.
www.combatsound.com Barhäng med Combat Sound på Pleasant varje månad!
tycker fortfarande mighty diamonds och soundclashen var bäst :)
California, knows how to party!
Missade det, soundclashen & Lady G var grymt nice...
REC #26<br>Team EA-Racing
Körde han hot-stepper lr? Jag hot-steppade nämligen till internationella clashen o såg bara ett par låtar med Culture Knox....
Man created booze, God created grass /Terror (Vimoa) what?!
Förstår inte vad de höll på med. Bushman körde en timme tidigare.
Missade nog tyvärr de.. Men jag såg Alpha blondy och de räckte gott och väl! Chuck fenda va grym som fan också
Oink oink will bring the revolution
Jag missa asmycket av bushman tack vare att dom gjorde så, det stör mig som fan! Waah
Oink oink will bring the revolution
iqulah, ini kamoze å kulcha knox va riktigt jävla tungt!!!
Imperial Sounds ! roxxad av kury
Hangaround
2004-08-28 20:02
jag såg bara Kung Henry under bron och Promoe, så jag är mycket mer festival än er.
fire-links i tältet var fett!!!!
some get Stoned... some get strange...
iqulah hel skysst men daweh congo var ju absolut tyngst på urf i år. och hoppas att lee perry dyker upp nästa år för han äger alla live.
"If you know not Jah...you know not love ´cause Jah is love"
klart jag var där. men scenen där var ju den sämsta scen jag har sett.
Chuck Fenda var ju tvärgrym!!!
jag snackar om scenen lee perry stog uppe på riddarholmen var den sämsta. och daweh congo äger alltid hårdast live.
jah mason äger sizzla 1000 ggr om live.
urf,-.-., det vart för bängt nästan :):) hade ruskigt skoj =)))
((MAAD))
jamaicanernas avslutning innan alpha blondy dödade hela festivalen... hela ligan gick lös tillsammans på några låtar... kunde inte ha blivit fetare.
Hampan: fan vad synd, hoppas han blir bättre snart!
We all gonna sing the same song... <br> <br>
track10 I agree.
ahh peter broggs har jag väntat länge på för att få se.
tyckte allt ihop var skit grymt faktiskt, men det lustiga var att den grupp som ägde nästa mest var svenskarna från lanskrona.. Alphas försening var sååå bull!! tappa gnistan av att vänta så j-la länga fan! men hela festivalen var i allmänhet jävligt fet! ps. Håller med Track10 jamaicanernas avslutning ägde, bland kvällens artister!
ha I love hiphop, I don't give a... cuz I love hiphop you know Visionaries always rock the spot, I don't give a... cuz I love hiphop!
yeah!! fan urf spelningen va nog en av höjdpunkterna denna underbara turnesommar 2004..big up till alla som skankat upp den grymma vibe som har varit i sommar..ses i höst igen!!! OKTOBER (2004) 8 Göteborg, Storan 15 Stockholm, Kägelbanan 16 Halmstad, B&B 22 Östersund, Källaren 30 Lund, Mejeriet NOVEMBER (2004) 2 Malmö, KB 5 Vänersborg, Café MIC 12 Hässleholm, Markan 13 Jönköping, Kulturhuset 19 Örnsköldsvik, Musikhuset 20 Sundsvall, Pipeline 26 Svedala, Smurf 27 Helsingborg, The Tivoli DECEMBER (2004) 3 Borås, Trädgårn 4 Skövde, Kulturhuset 10 Rättvik, Masens Aula
i remember when originality was the key!!
^^^Vad ere där för plan?
Don't you feel more like you do now than you did when you came in?
sv.akademiens höstturne..
i remember when originality was the key!!
Gud vad jag ångrar att jag missade så mkt.
Denise You should.
Muäh, det där botade ju min ångest! Aja, nu vet jag vad jag inte ska göra och ska göra till nästa år, iaf. Man lär sig av sina misstag!
Trist att killen stekte på kryckor. Men bra gjort ändå. Mighty Diamonds var dock bäst. Sen king tubby o topaz soundclash var ju inte dålig heller.
CHUCK FENDA !!!! och SOUNDCLASH!!! tunga grejer!!! Daweh Congo va oxå grym!!
BLESS REGGAE MUSIC