I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

roligaste som hände er på URF

Klubb & Konserter - Festivaler

2004-10-12 13:45
Har en skum känsla av att man kommer stöta på han nästa år oxå... Blandade känslor!
Don't you feel more like you do now than you did when you came in?

2004-10-13 18:13
Vårat tält var det absolut sämsta på hela festivalen, och jag hade lyckan att få sova på sidan som solen gick upp på. Det gjorde att jag fick stiga upp klockan 06:30 varje dag.

våran granne erik som kom från chile var våran vän första dagen, men när hans vänner kom blev vi helt plötsligt fiender.

"någon" blev så hög att han spydde under ett tält.

jag och en vän satt och välkomnade alla in i parken, det var trevligt.

min vän strippade och råkade visa sin penis för ett äldre par, som berättade händelsen för vakterna. min vän blev fångad och så åkte han nästan dit för blottning. (han visade även stjärten för ett par moderater som var coola och solade med bar överkropp på en svindyr båt.)

hände en massa skit.
thiiis iiiis a tasty burger!

2004-10-15 23:44
killaskrillakid P19
vad spelar det för roll om det e en kändis eller inte? förövrigt så borde du lita på din tjej å inte bry dig om nån raggar lite på henne...ta det som en komplimang!
Rhetoric
1. the art of speaking or writing effectively
2. skill in the effective use of speech

2004-10-16 17:36
jag och en polare sov i 2 solstolar natten mellan fredag till lördag, somnade jävligt skönt i dom iof, men man var lite geting stucken när man vaknade sen... men kul hade vi åt det där sen :)
(vi hade inge pengar,tält,mat och sånt nödvändigt.)
-- Mr.L --

2004-10-19 16:18
killaskrillakid P19

Shit. Det var ju mest en kul grej.

Som Rhetoric sa, jag litar på min tjej, alltså är det knappast ett problem.
California, knows how to party!
Poet

2004-10-20 01:41
TonDöv, ni e 3 meter från mitt tält på det kortet :P

kommer inte ihåg vem som sa det nu men... Får vi inget URF nästa år så fixar vi ett själva!!!!

Bless ^_^
Jag har ätit pannkaka!

2004-10-20 03:28
ööh, när min killkompis decka mot stänglset eller nått träd.. sen kommer han ner till oss andra skit sur.. då vare nån som hade stoppat en massa sylt innanför brallorna på grabben, o ritat en massa kukar på honom o feta brillor me en fet svart tuschpenna =)

2004-11-11 11:40
det roligaste var ju att vakna av att rolfi låg och skakade i tältet och svor att han skulle döda allt och alla.

och att planka från göteborg till sthlm var ganska kul det med, kunde slutat illa.

2004-11-16 00:29

Det roligaste var att åka ner själv och träffa nya vänner på festivalen.
Det jobbigaste var att jag gick vilse både fredag och lördag, NOLL lokalsinne.
Lycka är ett sätt att resa, inte en destination.

2004-12-31 09:25
svårt att bara säga en rolig grej som hände, det hände fan roliga grejer hela tiden!
Kickshit represents the fat and the strange ones..

2004-12-31 21:25
Det roligaste som hände måste ju ha vart när min kompis hade däckat.. Så kunde jag bara inte motstå, men jag Bajsade honom i ansiktet.. Ja gissa om han blev överraskad närt han vaknade,.. good times, good times :)

2004-12-31 22:39
Soy-Soy P60

det var ju faktist BARA äckligt!

2005-01-09 04:20
NC F20

"hjulet snurrar men hamstern är död"

Glöm ALDRIG bort att det var JAG som lärde Jakob det citatet:-D

2005-01-09 18:20
Jag tyckte om när MJM propaganda dissade Governor Andy. Det behövdes verkligen.

2005-01-11 21:23
Roligaste var när vi flippade ur totalt den sista morgonen och det härjades som inåt helvete.. Det är fan dom roligaste bilderna jag har i mitt fotoalbum.. Många blev rätt sura men det var det värt :D
Pack! Pack! Pack!

2005-01-13 08:11
haha, de var nog bruden som kom fram till oss och frågade om vi hade nåt knark att sälja... så när hon märkte att vi inte hade de, så sa hon "vad bra" samtidigt som hon vände sig om, drog ner byxorna vissade röven, där de stog "knark är bajs!" och en pil neråt.. eller när vi började våldsgästa tält klockan 5-6 på morgonen...
eller jag bara skoja!

2005-01-14 18:21
Jag å mina polare rökte på som fan innan Bushman å vi va helt bänga å skrattade som fan i publiken, samt det perfekta vädret som var!! stämmningen på Montago Bay med allt va fan magiskt!! Kommer lätt åka dit aug. 2005! PZ // Urb!
Jah Bless

2005-01-23 01:43
waaagh: haha det låter som en polare till mig som var där..
boat sluts looking for work in borlänge, sweden

2005-02-16 21:13
När vi söp ner en tjej som drack för första gången :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.