I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Promoe på Gbg-kalaset

Klubb & Konserter - Festivaler

2004-08-12 00:52

Promoe på Gbg-kalaset

har precis kommit hem från spelningen, ståd längst fram å skrek bort min röst, nåra fler som va där?? åsikter?? själv tycker ja att de va bästa gigget hittils

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Konsertbesökare

2004-08-12 01:30
helschysst spelning. men publiken var jävligt ork, roligt o inte kunna stå upprätt en sekund åtminstone åt gången utan att få antingen en armbåge i ansiktet.
http://enemtee.tumblr.com - Musik och kultur går hand i hand.

2004-08-12 01:31
PROMOE ON THE MICCCCC...fyfan vad röj det var, men snook körde sitt eget lilla race ;)
Det går bra nu?
- Det går jävligt bra just nu. - Bingo Rimér

2004-08-12 09:25
mina jävla idiot-kompisar ville inte dit...å jag kände inte för att vara själv. så jag missade det. faaaaaaaaan!!
Rhetoric
1. the art of speaking or writing effectively
2. skill in the effective use of speech

2004-08-12 11:03
Rhetoric: Haha, den missen har man gjort ett par gånger. Men ibland måste man fan gå, fast promoe har man ju sett ett par gånger, å andra sidan så brukar det vara bra.
Rehab is for quiters.

2004-08-12 11:11
helt okej spelning, tycker petter var roligare att se innan iom, att jag bara sett honom 3 gånger och promoe typ 10
Arguing with people on the internet is like running the special olympics. Even if you win, you're still a retard!

2004-08-12 15:40
helt okej
chase the clouds away

2004-08-12 18:13
Lätt att det var tryck under long arm asså!! :) Skrek också sönder rösten, skola tidigt nästa dag men vad gör man?!
Fan vad coolt att cosmic kom också! Såg han på drottningtorget några dagar innan så jag tänkte att han skulle joina :)
Men asså typ sådär dårå...

2004-08-12 23:51
"Don't hate the player". spelade dom på storsjöyran :)
IFK Göteborg
Juventus
- You ask yourself.. if it was all worth it.... -

2004-08-13 00:36
fett som fan, fortfarande chockad över att jag lyckades genomföra planen att hamna längst fram i mitten.. fett som fan.. hade velat höra botaniska igen, trots att dom körde den förra året... det är en klassiker.. annars sjukt fett är fortfarande lycklig!
suck me sideways and kill me quiet

2004-08-13 01:35
eYe - naaah, den spelningen var ju typ halvtom, usch nej, de hade möjligtvis mer publikontakt på så sätt men hellre ett bautastort publikhav med skitmycket röj än typ 20 pers på en inomhusscen (jo jag gillar klubbspelningar också, men det var knappast sådan feeling på musikens hus)
baeng

2004-08-13 18:53
håler mä japan, långt mycke bättre på pien än musikens hus, de va ju inget folk på MH för fan, å ja tycker de va bättre urval av låtar på piren också, inte lika mycke gamla goa klassiker, dessutom älskar ja last song live, så jävla bra när alla sjunger mä, "YEAH YEAH YEEEEEAAAAAH", piren va lätt fetare än MH. efter kalas spelningen har ja itne kunnat lysssna på annat än promoe å vissa reggae låtar (conviction or a fine, fit yuh haffe fit - black uhuru å bobban mä get up)
PROMOE HAR ÖDELAGT MIG FÖR ALLA ANDRA MUSIKER, får hoppas att ja fortfarande kan skaka skallen till Pst när nya plattan kommer, annars ligger ja illa till.
peace yo i'm out, ska dra å njuta av näst sista dan på fjortis partayet i stan, Günther here I come
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2004-08-14 01:24
eYe
haha DU fick bra kontakt med dem ;P
vi som stod lite längre bak såg hur löjligt det var med typ 20 pers som knödde sej framför dem. haha.
måste bara säga, deras utlandsspelningar är skitgrymma, såg de i Cologne dec -03 och det var woooonderful!
baeng