"Den tjocka killen i Trippel Ett"
Well, verkar som splash och URF krockar i år så jag vet inte vad jag ska ta mig till.. mina tyska polare i chemnitz vill förstås att jag kommer dit, men URF var ju så fet i år så... splash får nog ta dit riktigt feta om jag ska komma då, typ Dead Prez, bushido, jurassic 5, petey pablo, GangStarr, scarface..... gentleman till urf plz!
peace, love & unity
nae, jag ska till splash oavsett vad som krockar.
0034
krockar det? trist.. tänkte ju gå på URF för första gången nästa år... men men, splash blir det :) Gangstarr körde där 2003, likaså Petey Pablo. Dead Prez skulle ha kört där då men de ställde in, så de räknar jag nästan med nu.. (med tanke på att de turnerar och håller på nu) Bushido lär komma, även Gentleman (hoppas!) Jurassic 5 vore en riktigt bra bokning som man kan tänka sig att dom gör... vore hur nice som helst iaf.
Hörde att de skulle försöka ändra datumet på URF, just för att det krockar med Splash. Låter vettigt.
California, knows how to party!
risken snarare.. :) han kom inte i år ju så..
fan va grymt! en konkurrent till festivalbussen alltså? :)
jasså? på vilket sätt då? :) det enda som spelar roll för mig är priset i princip.. och att det inte tar aaaallt för lång tid. rätt nice att supa och rappa på årets buss iaf :]
dizzzzaaamn, splash 2005 kommer bli über oavsett artister ! Var det många svenskar där 2004 lr? Dom enda jag såg var graffitisnubbarna. Vore soft med ännu mer stones throw artister i år. madlib vore ju drömmen. jean grae är underbar. cannibal ox ! Hiero-crewen vore fet. osv osv
Yeah Splash whut... har röstat på sidan...
Vad är det jag hör? Buss till Splash!? Roadtrip med bil är vad som gäller!
bil är nästan ett måste när man väl är där... fett jobbigt att gå ner till stan för att köpa mat och billig öl.... lättare att frakta skiten in einen AUto !!
Arguing with people on the internet is like running the special olympics. Even if you win, you're still a retard!
slowmo sköna bilder! börjar bli sugen på sommarn nu :D
det var jag som tog korten för övrigt.. de flesta iaf.. tror jag.. väl.. eller? :D
jupp det är kontrasts bilder.
Arguing with people on the internet is like running the special olympics. Even if you win, you're still a retard!
yeah, ja ska dit nästa år fan
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
fett fett! då blir det URF för första gången i år då! Neg' Marrons! Gentleman! Chico! Hawkeye! General Degree! Elephant Man! Capleton! osv.... hoppas dom kommer ;)
(huhum, för första gången NÄSTA år så klart...)
i know. men jag missar det :/
aah, skiitbra. splash verkar bara bli större och större för svenskar. i ar kommer jag iaf dra med fler kompisar dit. men vi lär ju köra samma camp som sist, bara det att nan annan far halla koll pa akrobatik's spelschema.
0034
Vilken del av campingen bodde ni på i år? Mitt camp var på den andra ängen och upp till vänster.
Hur många ska köpa "splash xmas aktion"-paketet ? Biljett för 74 euro plus massa annat om man köper biljetten till jul.
var köper man det där paketet??
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
detta åpret får fan folket lugna sig på splash bussen...fan vad jobbigt det var förra gången när halva bussen hadde fått för sig att det var dags att festa...toby toby!ahhhhhhhhhh...dieeee
haha.. "toby"? det var väl bara kjoltygen som höll på med det hela tiden..? är det du eller? det var ju kul när det var fest där bak.. stundtals iaf.. :)
mmm..thats me. o de va knappast kul..
när dom ropade på dig? nej det var enbart störigt. när vi var framme med båten och satte oss i bussen igen.. då var det extremt jobbigt att vissa ville festa när alla andra ville sova iofs..
x-mas paketet tänker jag inte köpa, jag vill dock ha den där überraschungst-shirten. jag ska forsoka satsa pa VIP nästa ar. verkar ju onekligen skönare. men dom där toby-tjejerna kan lätta. det var hemskt, faktiskt. fast jag tyckte inte bussen var sa farlig egentligen... tror jag.
0034