I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Splash 2005 - ny hemsida uppe (med julrea bl.a.)

Klubb & Konserter - Festivaler

2004-11-23 14:13

Splash 2005 - ny hemsida uppe (med julrea bl.a.)

www.splash-festival.com - sprillans ny. betydligt fräschare än förra året, tycker jag iaf :)

missa inte det årliga erbjudandet som dom har, med billigare biljettpris, t-shirt, mixtape, osv... julklappar helt enkelt.

och som vanligt:
babelfish.altavista.com :)

"Den tjocka killen i Trippel Ett"

2004-11-23 14:35
Jag skulle gärna vilja åka till splash men grejen är att jag är typ den enda i min umgängeskrets som vill det, dom flesta vill till summerjam:/

Undrar därför ifall många från whoa åker dit?
Och ifall man kanske skulle kunna köpa in sig med bensin till någon som ska köra? eller liknande...
Thats so 97<br> Le Life Quiet<br> ---Input Moustache Here---

2004-11-23 14:44
Baboso
Splash är det perfekta sättet att lära känna nya människor! i know that for a fact! :)

vi åkte festivalbussen ner förra året.. så bara på resan så lärde man känna flera sköna människor.

vi var väl iaf en full buss förra året.. sen åkte några andra från whoa ner i bil och så.
det är helt klart att rekommendera iaf.

tror det blir buss i år igen (för mig iaf) - det var rätt så nice faktiskt.. men vi får se.. (i år åker ju två olika företag med festivalresor och sånt till splash.. lite konkurrens ;)

2004-11-25 10:20
håller ni inte med om att bussresan var sjukt jobbig??alla skulle ju festa o gapa hela tiden...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2004-11-28 10:09
Kontrast
Thanks for the input.
Men känns ändå som jag vill hooka med några innan man åker, liksom sätta sig i en buss helt själv funkar ju men man vill ju känna någonslags gemenskap innan liksom.
Men fan vilket låg deltagande det var i tråden:/

2004-11-28 11:45
Baboso
ah det är klart. vi kan lära känna varandra innan då? hehe.

jo det är det, men alla som åker skriver inte här på whoa tyvärr.
blir lite aktivare sen när de släpper artister iaf :)

2004-11-28 17:38
Jo det stämmer nog att det blir livligare ju närmare man kommer.
Får väl helt enkelt hålla lite koll på denna och uppkommande splash trådar.

Ja du kan ju börja och bjuda mig på middag och bio så får vi se vart det leder;)

2004-12-02 16:14
vi tog tåget ner det var väldigt smidigt. Sen träffa vi tyskar och sen sviker minnet något.

2004-12-02 17:23
Baboso
haha visst.. vi kan gå på date :P

spec
mm det gjorde vi 2003. det var nice faktiskt.

2004-12-16 16:25
oh geez.. Redmans konsert. fy fan va bra den var :)