Önska artist till hultsfred!
vet inte om nån lagt upp det här, så jag slänger upp det. obligatoriska länken Vilka röstar ni på? för min del blev det atmosphere, flogging molly och dropkick murphys.. fast det fanns ju mycket annat som lockade.. against me!, social distortion med flera..
I've got it now... a thorn in my side the size of a Cadillac
ah shit, hur ska man kunna välja tre favoriter av dem där? och dessutom ha möjligheten att önska band förutom de som redan står uppskrivna? iiih vad svårt... men coldplay, gentleman och new order blev det iaf...
baeng
jo, det är inte lätt :) jag tänker önska igen..
Lars Winnerbäck, Atmosphere och Social distortion.
Kanske...?
Beastie Boys, The Last Emperor & Zion I blev det.
"Den tjocka killen i Trippel Ett"
ebba grön atmosphere Nas
UTE NU! Osten af - Hiphophjälten (Official HD) http://www.youtube.com/watch?v=UTj-1HJvSSI
Wu tang, RZA och Beastie Boys
bob dylan, bright eyes och timbuktu! wosh. det hade varit drömmen.
xo
Bob Dylan, Timbuktu och Non Phixion. de skulle vara grejjer!
I found a cure for cancer, but it wasn't radio friendly
Atmosphere, J-Live och Non-Phixion
Me? What? naw, I'm the kid closing curtains<br> Perfect? No, I'm a brew slamming guy with a purpose<br>http://www.thewrestlinggame.com/wg.asp?w=110101
rösta non-phixion för faeen
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
beastie boys, immortal technique, wu tang. fan att de inte har mer electronica.
- NK Zeljeznicar Sarajevo - The Maniacs´87 - whoa = ZOG.
System Of A Down, Misfits och Nas.. japp..
If you smile at me you know I will understand Cause that is something everybody everywhere does In the same language
fast jag ville önska turbonegro, dropkick, Beastie boys, Coldplay, raised fist, wu tang, CKY, Refused, Björk, 3 doors down, madonna, jay z också.. fan..
If you smile at me you know I will understand Cause that is something everybody everywhere does In the same language
Blev fan många... massive attack ( För grymma 2003 ).. jay-z , mos def, talib kewli, wutang, nerd, outkast... allla!!!! :)
I'm almost famous, you people are halfass, almost anus.
skönt att se att inte alla bara röstar på hiphopakter..
melody club, talib kweli & atmosphere.
Talib vill jag också ha dit.. fan..
Me? What? naw, I'm the kid closing curtains<br> Perfect? No, I'm a brew slamming guy with a purpose<br>http://www.thewrestlinggame.com/wg.asp?w=110101
Talib Kweli, Atmosphere, Barrington Levy blev det.. Ajaj vad svårt..
California, knows how to party!
Beastie Boys, Manu Chao, USCB sen är jag ganska nöjd..
Snäll kille 18 söker tjej eller liknande.
nas, immortal technique, mos def
Rammstein Le Tigre Death cab for cutie
öhm.
Jedi Mind Tricks vore ju kungligt...
Vad vill du att det ska stå här? Ring: 0730 - 39347037204752752
synd bara att denna där önska band grejen har nån påverkan, den e ju inte officiell direkt, men Spurre gör ett grymt jobb med sidan... tror jag röstade Nerd,Mos def,Damien rice en gång i tiden, å det tycker jag nog fortfarande...
New Zealand Why not?
Beastie Boys lätt! Man kan dock inte rösta mer ju :( Och vilka fan är Calm? 148 röster? Wtf?
CAMPIONI!
Mos Def & Talib Kweli (BlackStar), Living Legends och Britney Spears. Utan tvekan.
Mos, Talib o Mano Chau
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
alltså varför vill man se blink 182 och nina rochelle? okej, men det finns bättre.
xo
Fan va svårt å välja 3 band av alla de där :P aja looptroop vart de iaf bla
Jay-Z, Nas, Hieroglyphics, 7L & Esoteric, Immortal Technique... finns så mycket...
Ludacris! han e ju skitgrym live
Walk in my shoes, hurt your feet. <br> Then you'll know why I do dirt in the street.
Kent Beastie Boys Strokes Fan att jag missade att Manu fanns.
Nu har jag bytt forumsignatur till denna.
Rösta på Jaganata!!!
Hangaround
2004-12-18 21:52
MF Doom, Aesop Rock och Oasis blev mina.
Mos Def, Saian Supa Crew och... har glömt den sista :)
Married to the money, fuck the world, that's adultery
GAAAH! Illa att Fronda har fler röster än både Atmosphere och Non Phixion!
STICKUP!<br>www.myspace.com/elsatisfaction
Slipknot, MBMA å Looptroop
Jesus is ma homeboy, he's one of a kind/ He came to our world n made people blind!/
beastie boys, j-live & josh martinez
Arguing with people on the internet is like running the special olympics. Even if you win, you're still a retard!
lilla_elsa: Ja, det är verkligen illa.. man borde få ge minusröster :)
Jag tog: Damien Rice, Gentleman & USCB Allstars har jag för mej. Eller det kanske va Eskalator istället för USCB.
Take a Chill-Pill <br>
beastie boys cypress hill prodigy ..tog dem som jag typ verkligen inte kommer få se annars...ehrr. med undantag prodigy...
"servern hittades inte" men, Jedi Mind Tricks, MF Doom och Immortal Technique vore fett!
Kickshit represents the fat and the strange ones..
Immortal Technique Atmosphere Sage Francis Talib Kweli The roots Gentleman Angie stone Och tillsammans blir dom.... ..................Ett grymt hultsfred......
Mars Volta, Subtle och så lade jag till Restiform Bodies.
FUMF!
Beastie boys, Jurassic 5 å Bad religion blev ddet för min del
R. Kelly, D'Angelo och Timbaland & Magoo...andra rösten på D', första för de två övriga...ser inte så ljust ut för mig :)
skriv kort, helst inte alls
folk har så jävla dassig musik smak. Oasis är ju inte särskilt intressanta nuförtiden, kanske 96-98 men nu är dom lika roliga som frystorkad ärtsoppa. jag röstade på pink grease, the cramps och tidlösa depeche mode.
Så länge nu har jag varit sövd i en sekund så var jag hög. (itsclive.blogspot.com)
Slipknot, Non Phixion, Jedi Mind..
Dom är skickliga om dom lyckas få dit 2pac :)
kent kom 2a.. Ok då åker inte jag dit i år då. Synd om man skulle bli strypt av en 13årig koala på sin födelsedag. hej svej!
menyo, härligt med tim&magoo...två röster =D
skriv kort, helst inte alls