Kickshit represents the fat and the strange ones..
KEN!
Det var inte jag, det var han som sprang!
four tet courtney love aphex twin the flaming lips osv osv
Idres & Martir :D
..::Idres & Martir::.. ..::N.a.m.l.e.s.S CreW::.. It's The Beginning Of New Era
Beastie Boys!
Noggaholic http://matej-jenko.com/Tekesh_LO.jpg
snoop masta ace jedi mind tricks beastie boys fan det skulle äga.
High Coast Hoes ain't nuthin' to fuck with
Snoop skulle fan va fett!
flaming lips skulle va helt cp grymt chords eller helt off typ busta rhymes eller ludacris eller liknande skulle va kul fan man har ju sett det mesta nu. :) kan inte komma på så mkt... mina personliga favoriter a silver mt zion skulle också äga...
hehe känns inte direkt som att jag skulle velat se en liveshow med four tet.. chali 2na och lauryn hill hade varit fett. dessutom är båda hyfsat skivaktuella
http://www.fotolog.com/ovanmolnen
graffovanmolnen - tydligen var four tet-spelningen på hultan i somras riktigt bra. så säg aldrig aldrig jag tror snoop bara skulle bli typ som wu-tang-spelningen i somras. rätt slö å bara massa weedheads i publiken. jag skulle fan inte banga på kings of convenience, det hade varit mysigt. eller typ queens of hte stone age, fatta tungt
Jag är starkat i världen
Jag röstade på Busta Rhymes, Adam Freeland och Freestylers.
U2 Manu Chao Prodigy där har ni skiten...
Jill Scott Talib Kweli Mos Def
Fika finns inte på engelska.
prodigy. hade varit hett...
+ beastie boys... ju gick ett falskt rykte förra året om att WuTangClan ställt in och att beastie boys skulle ersätta. vi skyndade till stora scenen i tid bara för att upptäcka att ryktet var falskt,,, det sög
talib kweli...har velat se honom i år nu kanye west...bra liveakt, med john legend blackalicious i år igen...sjukt bra förra året JAYLIB....ingen motivering
+
Nordiskt: Ken & Tommy Tee! Utländskt: Cypress Hill!
C-Rayz Walz, Immortal Technique, JMT om jag ska hålla mig till hiphop
Mötley Crüe, sen kom jag inte på någon fler
inga alls, åker fan aldrig dit igen efter förra årets lerbad!!!!
haha lerbadet va ju sooft.. hoppas på bättre väder iår... och bättre band
OBS jag uppmanar ej till brott !! OBS
ååå tricked me bastard! :P trodde dom hade fått upp bandlistan för i år och så ser jag asbra artister.... trodde dem va klara.... men requests that's it... damn damn damn! men jag skulle vilja se Håkan Hellström och Nic and the family! ;)
"Har du druckit bärs, din jävla bäver?"
dansa till fatboyslim med skvättande och klafsande lera upp till anklarna var dock en upplevelse :) björk hade varit schysst att se. det verkar faktiskt finnas en chans att det blir så... förhoppningsvis.
Manu Chao Audio Bullys Saïan Supa Crew
And they all want to love the cause<br>'Cause they all need to be the cause<br>They all want to fuck the cause
Busta+ flipmode är alldrig fel Cage Atmosphere Brother Ali Demigodz immortal tech skulle inte vara illa heller.
Legion=sötast
saïan supa crew! , dizzee rascal
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jag vill se libertines peaches the postal service air bright eyes
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
kan man inte se resultat någonstans?
Rhetoric 1. the art of speaking or writing effectively 2. skill in the effective use of speech
ja..green day vill jag se igen, dom är ju klara...foo fighters skulle inte vara helt fel heller...muse kanske
•pave paradise•
slip knot .machine head.gammla guns N roses.god forbid.ROB ZOMBIE.ministry.o eazy e
corpses all hang headless and limp bodies with no surprises and the blood drains down like devils rain we`ll bath tonight./SKULLS/misfits
chemical brothers, sepultura o from ashes rise räcker
http://www.kommandot.se/wp/
SFW Det var så jävla phett! Bästa konserten jag varit på! Ehm.. band jag skulle vilja se: Manu Chao Looptroop Chords Saïan Supra Crew Audio Bullys The Streets Blackstar Atmosphere Sage Francis Aesop Rock äh, blir för många namn, men dom här vare naj ;)
Jag önskade: Loop Troop Timbuktu Saïan Supa Crew Lauryn Hill Och Manu Chao Däremot har jag hört av en vän som numera är bosatt i Portugal att Manu Chao lagt ner att spela inför stor publik. Han har dragit sig tillbaka och spelar bara på små ställen i Portugal. Han har dock släppts en ny skiva som bara säljs av hemlösa i Portugal. Och det där ryktet om Wu-Tang Clan... Jag vet vem som startade det :D
Married to the money, fuck the world, that's adultery
Band jag skulle vilja se på Roskilde 05: NOFX, Bad Religion eller Rise Against hade varit grymt..
är nöjd med Foo's och Green Day...the mars volta skulle vara kul
•pave paradise•
Astral projection, infected mushroom, space tribe ^^
Jay-z, Manu Chao, Audio Bullys, Saïan Supa Crew bland annat
Pussel Hade garanterat kollat på alla utom Jay-z ;D
jag vill se Änch å Mäch!
lyssna på tui
color green day blev bokade först av alla ;)
•pave paradise•
Pausfågel: håller med om Rise Against. förstår inte varför ingen bokar de. För det första har jag aldrig stött på nån som INTE älskar de som är inne på punk. För det andra så har de ju släppt senaste skivan på nåt stort bolag och gått från FAT, har låtar med i några tvspel ex NFSU2, så de är ju inte helt okända och skulle deffinitivt dra en massa folk. Såg de live i London för 2 år sen och kan intyga att de är ett av de bästa livebanden jag nånsin sett.
lhabia nej! D.A.D. blev bokade först.
djkicko jag tycker inte om D.A.D, räknar green day före dem ;)
•pave paradise•
beatsteaks som blev bokade igår blev bokade först. för att jag tycker inte om alla de andra
babbe hört talas om ironi?
•pave paradise•
Ilhabia, tänkte fråga dig samma sak?
ett dåligt antydande till ironi är vad ditt inlägg är ja.
•pave paradise•
hur är mitt inlägg annorlunda än ditt?