Jag e lätt med på whoa tält.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
äh glöm att det blir nåt organiserat. planering är till för nördar och pappor :D
FuelDOg P20 Jag kan följa med! Men bara om du följer med till mitt tält efteråt....
"Never underestimate the power of dumb people in large groups"
Ahahahah :P Raggning på gång? :D Själv saknar jag lite mer hiphop till festivalen
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Vadå? ;)
Hehehe inget ;P Ragga på ni ;) Ingen regel att man inte får
jag vill se aesop! jurassic 5 skulle också vara fett
http://soundcloud.com/elbjornbjorn
FuelDOg P20 Vem sa nåt om att ha sex? Du börjar nog få lite storhetsvansinne tror jag.. :P
Fanclub och Lollipop tog hit artister som J5,Jungle Brothers,De La och Pharcyde. Band som drog en mångsidig publik och skapade fantastisk stämning. Lär av era efterföljare hultsfred!
Fuck That Serato MP3 shit! Keep It Dusty!!! THD KREW<br> http://www.myspace.com/dj_grass
SLAYER, SLIPKNOT, MARILYN MANSON, THE HAUNTED, THE ARK, THE HIVES, SYSTEM OF A DOWN JIPPI FYFAN VAD BRA BAND...ELLER INTE
Mycket hårdrock nu, tror det kommer vimla är svartrockare där :P Lite mer hiphop så blir det alla sorters människor taack :D
Brukar inte vara speciellt många svartrockare på Hultsfred, alla drar till Sweden Rock veckan innan så det ska man inte oroa sig för, sen är det jävligt blandat ändå och kommer bli oavsett vilka band som kommer.
Joo men som det ser ut nu :P Massa hårdrock. Inte för att jag har något emot hårdrockare, har själv varit det. Men skulle vara roligare med bladat folk (:
Massa hårdrock bokat, och det blir "alla sorters människor" om man bokar mer hip hop?
SOAD och Flogging Molly.. kan det bli bättre? hoppas på Sage Francis också..
I've got it now... a thorn in my side the size of a Cadillac
Jag ska bara ha på mig shorts o t-shirt, sen ska jag ha två plattor bärs. jag kommer va så dyng ändå
Ni behöver sånna som mej. Ni behöver sånna som mej, så ni kan peka med era jävla fingrar o säga: Titta, där är elakingen
Ahahaha :D Du kanske ska ta med en mössa och tröja med ;P Annars kommer du säkert frysa. Eller jag vet ju inte jag har aldrig varit på hultsfred ;P
fan va hett... ska fan partaja gärnet :D hehe
http://www.myspace.com/akinonline
vadå?? Jurassic 5?? Fronda?? nä fy fan! här blir d en röst t aaron carter :)
http://www.myspace.com/akinonline
Satsa inte pengarna på sage francis eller anticon, dom borde få rött kort för hultsfred. Dra dit Raw Fusion records, Lite Stones Throw, J5, MF Doom, Masta Ace och toppa med en jätteshow med outkast.
Fuck That Serato MP3 shit! Keep It Dusty!!! THD KREW<br> http://www.myspace.com/dj_grass
Yeeah ;P
Jag ska dit.. tror jag.. om jag hittar nån som vill följa me..
Skissen F20 Alla andra här ska ju följa med! :P
haha ja vet faktist inte.. kanske på nån minitäranläggning men ja vågar inte gå dit GonzalesJr
Grahh.. ALL IN STÄLLAN!!
Kom till Hultan istället :P
Nedräkningen har börjat. Imorgon släpps offeciellt några band till. Vissa kommer bli väldigt glada........
Camp Kwahsi till er tjänst
Joo hoppas det :P Måste ju se till att köpa biljett nu (: Men har inte råd än :P :/
Ser ju bra ut! Redan ca 15 band/artister jag vill/kan tänka mig att se! :)
Ta med dig massa öl, tält och kläderna du har på dej. Det räcker.
K.I.S Killaz In Suits
Njaa inte så många för mig :/ Men ska försöka hinna se det mesta :P OM man inte är för wack
Helhet: jo, de har du rätt i, men jag skulle helst vilja åka me nån jag känner
Skissen F20 Du kan låtsas känna några här inne ;P Men är det ingen som vill med till Hultsfred av dina bekanta då?
vart är foo fighters? jag vill se foo fighters!
•pave paradise•
lhabia Dom kommer ju till roskilde...åk dit då?..
Jävligt smart att sätta in bokstaven 'S' i ordet Läspa?
aaron kommer system of a down, slipknot, the haunted och manson också till roskilde? nej jusste. om rockparty kan boka foo's så ska dem det, det är det jag försöker säga
•pave paradise•
Booka gärna foo fighter ;P Men jag skulle vela ha lite mer hiphop och raggae (:
är det nån som vart där förut som vet om det e nojjigt me knarkhundar?
Ahahah
VI SES PÅ HULTSFRED
Jag och de flesta av mina kompisar har laddat sen förra festivalen. Jag ville verkligen inte åka därifrån, men det kändes som att man inte hade så mycket till val eftersom alla andra gjorde det! :P
Varje gång jag går in och ska rösta så är det error på sidan. Jävla hor!
dags å börja inhandla party tält å grejer nu tycker jag allt
OBS jag uppmanar ej till brott !! OBS
SNOOP DOGG TILL HULTSFRED. WIHOOOOOOO, FEESTA TILL JAG DÖÖÖÖR TILL HANS UPPTRÄDANDE :D
fortfarande nån som gnäller om hiphop? eller duger snoop dogg för tillfället?:D
•pave paradise•
äsch orka bry sig om vem som har fetast tält.. det handlar om å trivas för min del
OBS jag uppmanar ej till brott !! OBS
Jahelvete, önska på J5 =)
We came from a distant land, our lives allready planned. We came in ships from across the sea, never again home we would see. And now we become american fruit, with african roots.
det blir röjj
shimmy shimmy yo
THE MARS VOLTA! WHOAWHOAWHOA!
•pave paradise•
karlskronacampet kommer att knäcka allt detta året, hela gänget samlat! beeeeeotch!
- NK Zeljeznicar Sarajevo - The Maniacs´87 - whoa = ZOG.
bandsläpp 19/4: The Tears Håkan Hellström Millencolin The Bravery (US) M.I.A Mando Diao Doktor Kosmos USCB Allstars Robyn Bergman Rock Eric Prydz Chris Liebing (GER) DJ Hyper (UK) DK 7 The Magic Numbers (UK) My Favorite (US) Mastodon (US) Brendan Benson (US) Mew (DK) Efterklang (DK) Andreas Tilliander Cult Of Luna Shining (N) Saybia (DK) Wednesday 13 (US) Form One Logh Sofia Talvik
•pave paradise•