artister ni ångrar att ni missade under 2004?
på festivaler då alltså. närmare bestämt, de festivaler ni var på förra året :) jag ångrar rejält att jag missade några av mina favoriter, Neg' Marrons , på Splash i somras. riktigt trist.. (ångrar även att jag missade IAM och Mr. Lif & Akrobatik under samma festival. bah!) se så, dra fram era plågsamma missar.
"Den tjocka killen i Trippel Ett"
Jag ångrar att jag missade 90% av allt på UppsalaReggae :( Men det är lätt hänt.
Don't you feel more like you do now than you did when you came in?
hehe.. jag ångrar att jag missade det mesta under roskilde, jag var mest med en vän i tältet och deckade.. fysatan,, !! Vi gick upp.. smoke that sheed sen vilade vi. vilket ledde te att vi sov, sen gjorde vi sammas sak om och om igen samt la in mängder med bärs,, campingliv blev det för det mesta. Jevla mobiler funkade inte där nere heller av tur så hittade vi våra polare som vi skulle vara med ifrån början. Då började festen, fast det var sista dan doow... aja inför detta året har jag big plans..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
"aja inför detta året har jag big plans.." hehe, man brukar ha det. men de funkar sällan ;)
säger samma som Denise . sen att ja även var för full o slapp för att gå o se morrissey på roskilde i somras.
moments of silence for firefighters were interrupted by cellphones.
kollade på Alpha Blondy på URF? Japp Minns något av det? Nej Det ångrar jag som fan.
Gött mos på klubba!
Dizzee rascal (jag är 17), Ångrar värkligen att jag inte åkte till hultan och såg atmosphere och framför allt DILATED PEOPLES som måste vart bland det fetaste man kan se på en scen uaaa. Säkert en massa mer, men just nu så gråter jag med övet dom här.
"i never risk the fat-man"
JagoOne läs första inlägget. du måste ju ha varit på festivalen för att kunna känna denna superångest.
HAHA, sorry. jag är nyvaken så jag läste bara topicen (:
"i never risk the fat-man"
jag är fett lack för att jag missade halva natural black och gick från halva iqulah för att gå o se alpha blondy...men han fick man ju stå o vänta på i över en timme:| o sen när jag sett några jävla låtar palalde ajg itne stå upp längre, så då gick jag bort o satte mig, fett värdelöst, det jag såg av iqulah var annars det fetaste på hela URF!
http://www.myspace.com/charlychanter
Kanye west och Dizzee rascal på debaser, men men gjort e gjort
New Zealand Why not?
Haha, skitbra å läsa vad folk skriver På hultsfred såg jag väl vad jag ville se, The bronx hade väl varit najs men visste inte vilka dom var då, sen såg jag bara typ 10 första minutrarna på Roots( var tvungen att få bra platser till dizzee) På Urf hade jag ingen aning om vad jag ville se så, det löste sig nog rätt bra oxå
New Zealand Why not?
De La Soul, The Roots, URF, Morrissey
Well, I've got news for you pal, you ain't leadin' but two things: Jack and shit... and Jack just left town.
The Hives Rammstein Dizzee Rascal
"Knock off the hippie shit, strap on a helmet, and start shooting. This is Malibu, Emily, I want you to storm that beach like it's fuckin' Normandie!" - Ari Gold
Hultsfred 2004: Dilated Peoples Roskilde 2004: Scissor Sisters, Slipknot
ångrar att jag missade Fatboy Slim och Macka B på roskilde.. hade vart kul att se Danger Mouse, Franz Ferdinand och Dizzee Rascal oxå, men alla dom krockade med andra grejer..
Kickshit represents the fat and the strange ones..
djkicko P22 hahahaha tro mej, du ville INTE se Macka B. fyfan, så jävla sämst att lady saw inte kom :( själv så ångrar jag att jag missade audio bullys på roskilde, och typ tusen till. fan, varför blir det alltid så? och att jag såg sugiga macka b som gjorde så att jag missade 20 min av beenie man :(
baeng
Vet inte om man ska hålla på och ångra sig, det känns som att jag missade en jävla massa på hultsfred men då gjorde jag ju antagligen något annat skoj istället. På URF hade jag så jävla ont i magen(tre veckors krökande) under alpha blondy att jag var tvungen att gå där ifrån ettn ganska långt tag och det känns skit, men jag kan ju inte precis ångra att jag hade ont i magen.
Pack! Pack! Pack!
made_in_japan Mina polare som såg Macka B sa att det var sjukt bra! men, smaken är väl olika..
djkicko P22 hahahaha helt seriöst? inte för att jag kräver såååå mycket av ett bra band men hallå, en text som går såhär: "the woman is a humanbeing, it´s not a sexmachine" är nog det värsta jag hört. hahaha tjena blixten, det är ingen direkt nyhet att kvinnor är människor och inga sexmaskiner :p eller den bästa "macka b - no biggie mac" hahaahaha jag dör av skratt bara jag tänker på dem!
baeng
angie, zap mama o kanye
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Robban- P21 bra platser till dizzie? måste vatt ångest när du kom dit tidigt och det inte va nått folk för den koncerten va ganska litet me folk minns jag
House is hiphop on fast forward ..
MaKkan_XL P20: haha, jao det var ju ingen trängsel direkt, men vaffan glad att jag stack tidigare, dizzee var grym, man kan inte få allt lixom....
New Zealand Why not?
jag ångrar att jag i princip missade hela Arvika... vi fixade bord och stolar till vårt förtält, trivdes så bra att jag inte lämnade stället. plus att benen blir oerhört tunga av hasch... :| skinny puppy sved mest där. och jag missade air på hultsfred! det sved också. men det värsta var att min lillasyster var där, full, vid scenen och slogs med lasersvärd. Hon hade ingen aning om vilket band det var hon såg!!!! jag missade inte, men däremot blev besviken över en sak: LFO på Roskilde. de spelade inte 'freak'! inte vad jag kommer ihåg. jag tycker att det är så konstigt att jag faktiskt funderat på om jag missat endast DEN låten på spelningen. ??? shit! någon som kan bekräfta?
made_in_japan Kan ju va så att mina vänner som var där inte förstår engelska + att dom kanske hade lite sköna substanser i kroppen.. jag vet inte, såg ju inte spelningen som sagt..
Atmosphere här i sthlm. Får be till gud att de kommer snart igen.
Me? What? naw, I'm the kid closing curtains<br> Perfect? No, I'm a brew slamming guy with a purpose<br>http://www.thewrestlinggame.com/wg.asp?w=110101
djkicko ja det är precis vad som behövdes för att tycka att den konserten var bra... vi andra engelsktalande men dock inte påröka människor såg bara det negativa i det..
baeng
chords på roskilde. va borta i 30min å kom tillbaks. då hade han redan spelat. han kan inte ha spelat länge!! men han kan man ju typ se när som helst i sverige, så det ordnar sig.
Rhetoric 1. the art of speaking or writing effectively 2. skill in the effective use of speech
Fatboy Slim, N.E.R.D, Michael Franti & Spearhead, Joss Stone och Ty på Roskilde. Jävla skit. Bra att riva upp gamla sår, tack.
Why the fuck can't emcees emcee no more?
Jean Grae på Hultan är väl den enda festivalspelningen som jag bryr mig om att jag missat. men totalt värst var ju att man missade J-zone här i Göteborg, det är verkligen katastrof, fy fan va hjärndött
justja fan, att jag missade NERD på roskilde skär fortfarande i mitt hjärta. att jag kunde missa kärleken av mitt liv, mannen som jag ska gifta mej vars barn jag ska föda är oförglömligt. att han var i samma område som mej och sjöng men att jag låg i ett sjukhustält kommer gnaga hål i mitt hjärta för resten av mitt liv. kommer ALDRIG förlåta mej själv. men nästa gång så äre jag och pharrell som ska hänga, believe me so badly!! (psss jag är inte så seriös somjag låter, men erkänn, pharrell är mer än reko dammit!)
baeng
haha såg jean grae,dilated peoples,atmospher,brother ali, the roots,dizze rascal, och massa andra underbara artister förra året såg 26 akter på hultan, det enda man behöver är brunt...
va atmosphere på hultsfred 2004??? isf borde ja ha spö ja va ju där utan att se de... sen missa ja eyedea me... fast hade inte lyssnat på honom då... sen va ja sjuuukt peppad på M.O.P på mejeriet men dom jävlarna ställde ju in
nä atmosohere var inte på hultan '04 däremot '03
jag blev helt livrädd. skulle ju kunnat vara så att dom var där o ja bara totalmissat de...
Alpha Blondy på URF.. däckade i solstolen innan han hade börjat köra.. då va jag arg
MeckGyver
Hultsfred04 - Scissor sisters.. Fan jag förlåter aldrig mig själv för att jag typ helldre ville dricka öl vid tältet än att gå och se :( Arvika04 - Kraftwerk.. Här kan jag väll bara skylla på att jag däckade ;(
öhm.
Roskilde 04 missade jag inte så mycket.. Värre 03 då. Missade Tony Allen (och Ty), Mike Ladd, Junior Kelly, Little Brother och Jaguar Wright. De flesta kom jag på efteråt att jag ville se..
Thou shalt not make som noise for Detroit
Ärligt talat, Macka B på roskilde måste varit det sämsta jag sett i mitt liv. klyschigaste texterna o mellansnacken, + att han hade idiotiska texter...alltså att göra plakatlåtar om hur jopbbit de är att bob marley e död, hur bra jamaicas reggae boys är på fotboll, "legalize the herb" och "woman is more than a sex machine"...ärligt??? haha, go kvinnosyn grabben... typ, öh bakom varje STOR man står en stark kvinna...hej då 1800taket,, sen att det musikaliskt var skittråkigt gjorde inte det hela bättre. inget blås, inget överraskande för att lyfta upp det sjukt förutsägbara riddim-onanerandet. bryta låten, skrika "FIIIYAHHH".. o börja om igen.. kul i en eller två eller låtar på en spelning kanske men fan inte varje låt två gånger. Enda anledningen till att folk var där var ju att de ville se lady saw, och sen kunde man typ inte gå därifrån för att det spöregnade. Är det något jag ångrar av 2004 så var det att jag var och såg Macka B. Fy Fan.
Summering av Macka B Roskilde 2004:. Vi kom, vi såg, vi skrattade, vi gick.
the bronx the dillinger escape plan soulfly the distillers pixies graham coxon the roots(alla hulstfred) rammstein bad religion
•pave paradise•
Boot camp click i belgien!............
xxxxxxxx
Mighty Diamonds på URF ångrar jag som fan, speciellt sista låten när alla jamaicanska artister som va på festivalen tillsammans körde One Love. Ångrar som fan att jag missade det.
Natural Vibrations på Faces
hultsfredsfestvalen och dizzee rascal på debaser
Missade Luciano både på SummerJam och på Mondo, så jag har fortfarande inte sett honom live+ att jag missade clashen på URF.
Christ love!
The hives på cirkus och the roots på berns. Men det är inte mycket att grina över nu, förhoppnigsvis får man fler chanser......
ja ångrar att ja såg så jävla mycket band på hultsfred förra året att ja knappt hade tid att bara ta det lugnt å ha kul.
Nu har jag bytt forumsignatur till denna.
Att jag inte visste att jag såg Dilated People är en väl lite synd. Var där, men den kvällen var blöt och minnet tröt. Hade fått för mig att det skulle vara Him där... "Vafan, har Him börjat lira hiphop? Tuuungt." :)
The president has been kidnapped by ninjas. Are you a bad enough dude to rescue the president?
missade anticon, chords -roskilde jean grae -hultsfred