Rösta fram Aesop Rock till Hultsfred
Önska band! Aesop Rock till Sverige. Tänk er att få höra Daylight gå igång och sekunderna senare få se denna jätte kliva in på scenen till publikens jubel och öppna sin mun för att släppa loss sina mästerliga metaforer över Blockheads produktion. Är det värt att missa?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
gjort... det är fan sant, vore inte så tråkigt
http://www.myspace.com/whonobodyman
finns så många fler man vill änska men aesop rock är ett steg i rätt riktning
12.
haha, idioterna har skrivit afasi& filthy på tre olika sätt... :P
12.
yeah, kommer aesop så har jag inte längre nån anledning att stanna hemma
http://soundcloud.com/elbjornbjorn
förresten drar dom väl oftast ut en gäng def juxare när dom väl åker nånstans, så har vi tur (röstar fint) kanske vi får ännu mer bra musik
http://soundcloud.com/elbjornbjorn
Är jag ensam om att tycka att Daylight är bland dom tråkigare låtarna på Labor Days? Det är en bra låt, men resten är så mycket bättre. Aesop Rock ska vara rätt kass live också har jag hört.
FUMF!
Äh skiter brett i aesop rock, mina votes gick till Madvillain, Immortal Technique och Non phixion. Rätt otroligt att Ultima thule får vad med på listan. Är det ett band som rockparty faktiskt kan tänka sig att ha med?
...ey90.
aesop rock var helt sjukt skitfet på roskilde. jag tror att det är ett jävla plus att ha hört låtarna innan, har hört flera som inte tyckte att den spelningen var jättebra, men de hade heller inte hört så mkt av aesop innan. men för mig ar det bland de fem bästa spelningarna jag vart på...helt grymt.
Cleant, vi får hoppas att fler tycker som oss :), Såg non phixion på hultan 2002 och det var galet hett.
...ey90.
Själv röstade jag på: Aesop Rock, Immortal Technique och Buck 65 Alex P25: Hela Labor Days är tjock, men Daylight är en låt som de flesta har hört. Kanske till och med den låt som de flesta hittar om de nu ger sig på att ladda ner hans alster. Jag försökte bara locka folk till att rösta. Om vi nu ska gå in djupare på det hela så lägger Aesop sällan ogenomarbetade texter. Han har ända sedan Music For Earthworms fram till Fast Cars, Fire, Danger & Knives imponerat med invecklat låtskrivande.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Ja, fram till och med Labor Days hade han inte gjort en dålig låt, sen gick det utför iochmed Def Jux-signingen och trista Bazooka Tooth. Kanske blir bättre med Fast Cars...
FUMF!
JonErik P21 jag blev inte ett dugg imponerad av honom på roskilde och jag hade upptill då hört i stort sett allt han släppt. el-p stal ju showen så att det nästan blev pinsamt. aesops flerstaviga filosoferande gör sig helt enkelt inte särskilt bra live. ...jag röstade godspeed, múm & björk förresten.
Alex - labor days släpptes på def jux? låt killen utveckla sig som han vill, det är tur att han gör vad han själv vil istället för att lyssna på alla idioter som vill att allt ska låta precis som daylight. Eeeevolve!
12.
Det känns nästan hopplöst att försöka få fram Aesop till toppen, speciellt då den där sidan inte är officiell.
Vi kan lika gärna gå över till att rösta på Immortal Technique!
Han ligger ju höre upp.
hultsfred.mine.nu
Vore gudomligt att se honom i action, helgrym rappare!
Aesop - Paris Såg honom i Paris i våras och han var verkligen riktigt dålig. Både antalet låtar han körde samt ren energi. Aesop är ingen live rappare...synd...
I_Partical P22 Det var en ren besvikelse att höra det..
Eftersom nu många säger att Aesop suger live så kan alla ta o lägga sina röster på Masta Ace
Labor Days släpptes på Def Jux men den var så gott som klar innan han signades och därmed inte negativt påverkad. Självklart får han utvecklas hur han vill, för mej räcker det med vad han presterat fram till Bazooka Tooth.
FUMF!
nu får dom fan fixa 2pac när man röstat på han hahahahahahahahahah
thundercooperfuckinbird
Jag röstade på Aesop rock Sage Francis Buck 65 och tycker fler ska följa mitt exempel.
Thats so 97<br> Le Life Quiet<br> ---Input Moustache Here---
HAHA som om Aesop Rock skulle vara den första man röstade på för att se på en festival....
förvånande att fronda ligger så långt upp, hyfsat utbuad han skulle bli :D!
Atmosphere Aesop och Busta ingen Cage fanns....illa.
Legion=sötast
Gynophosis P18 Fronda drog ju mer publik än MOBB DEEP på PDOL, han verkar ju poppis , varför har jag aldrig riktigt förstått Legion , det är väl bara att önska Cage själv
Shit alltså. Är han verkligen så stor? soft :D
GangstaSebbe P37 Kan du inte komma och titta på Def Juxarna ändå? Snälla rara, det vore inte samma sak utan dej.
FUMF!
fanv a de bara ja som röstade på 2pac hahaha
thundercooperfuckinbird
immortal, nas o little brother dom 3 ja helst vill se just nu
rösta lite på tonedeff då!
amen synthare då, fyra bögar och en dator est. 1986
Fan Def Jux is the shit guys!