I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

va ska man tänka på?

Klubb & Konserter - Festivaler

2005-03-02 19:30

va ska man tänka på?

jag har nu planer på att åka på min första konser till hulsfred till sommar.

nu undrar jag:
hur ska man ta sig ditt? (går det special tåg?)
när ska man senast skaffa biljetter?
va ska man ha med sig mer än öl?

----------------------

2005-03-02 19:33
du kan åka med mig, köp biljetter så fort du har råd. och bäst att ta med sig öl innan då köerna på konsum i hultsfred är groteska under festivalen.

2005-03-02 20:26
Det går ju festivalbussar från de flesta större städerna i Sverige!
Jag köper alltid min biljett veckan innan typ haha.. Fast ska vara ute liite tidigare i år eftersom det är jubileum, så det kanske blir slutsålt..
Och.. haha, köerna på Konsum? Ofta man dricker folköl :)

Du får ha med öl, tält, toapapper, påsar du kan ha i skorna om dom blir blöta :) Ehm.. mer öl, ett gott humör.. Ja du klarar dig!
CAMPIONI!

2005-03-03 01:02
ha med dig ungefär tre gånger så mycket alkohol som du tror att du maximalt behöver. skiten tenderar att gå åt rätt bra, på nåt sätt.

annars, ha inte med dig kläder eller så som du inte vill ska bli nedsmutsade o skabbifierade...(sörjer fortfarande min 76ers new era-cap som blev förstörd på hultan ifjol)
skriv kort, helst inte alls

2005-03-03 01:02
btw det är kul att bila dit.

2005-03-03 01:37
Det är sjukt kul att bila dit.. och 1000 ggr smidigare oxå :)

Det med alkoholen stämmer ja... 4 lock öl, och 2 flaskor sprit är INTE för mycket för dig! ;)

ALLA mina kläder var blöta de 2 sista dagarna på Hultan förra året, vilket var jäävligt jobbigt, så har iaf med dig 3 tjock-tröjor som du förvarar i ihopknutna påsar.. Påsar är ordet som gäller alltså.. hehe.
CAMPIONI!

2005-03-03 12:59
thx för alla tippsen keep em comming
----------------------

2005-03-03 16:27
Fuck stormkök.. panta ihop till maten ;)
CAMPIONI!

2005-03-03 17:25
ja se till att ha mycket cash så du kan köpa mat istället för att sitta o jävlas med stormkök o konserver o skit

2005-03-03 19:38
finns det bankomat? för vandra runt me stachs på fyllan brukar sluta fel!
----------------------

2005-03-03 23:15
jo det finns ju bankomat inne i samhället som de kallar det...det funkar om man är där på smarta tider så man slipper fetingkö
Admin

2005-03-03 23:41
Försök jobba lite extra eller spara ihop en extra 500-hundring så kan du köpa all mat du kan behöva.

Sen kan du alltid ta med lite kul grejer som du inte är så rädd om, som t ex en bandspelare. Men var då inte rädd att förlora den eller att den ska gå sönder. Snarare räkna med det, så blir du gladare om du åker hem med den. Den KAN ju råka trampas sönder av dig själv på fyllan, tappas eller snubblas över eller vad som helst.

Ta inte med dig saker du är allt för rädd om.

Egentligen så bör du inte ta med dig allt för mycket över huvud taget :)
The president has been kidnapped by ninjas. Are you a bad enough dude to rescue the president?

2005-03-31 15:35
Dela inte tält med någon du inte vill dela tält med.
ta inte för mycket packning heller, iallafall jag tenderar till att överpacka. alltid.
Kolbász for you, the Hungarian crew

2005-05-05 20:57
man kan väl inte behöva hur mycket som helst liksom ? typ 8 olika t-shirtar och sånt! fan jag ska typ ta md tandborste och sprit :)