Nya akter till Splash! Saian Supa Crew bl.a.!
fy fan va tuuuuuuuuuuungt! förutom tidigare klara Gentleman, Seeed och Kool Savas så är nu några artister till klara: Saïan Supa Crew (frankrike) Ugly Duckling (usa) Afrob (tyskland - ena halvan av ASD) Optik Army (tyskland) Söhne Mannheims (tyskland) många fler akter tillkommer snart så klart.. men SSC! YEEHA! www.splash-festival.com
"Den tjocka killen i Trippel Ett"
aah fan va nice. är fortf sur på att jag missade saian supa crew valborg 03 och att de ställde in hultan 03... och ugly duckling är soft! =)
"Jag vill hitta någon dampad whoaklottrare på riktigt nångång och bara se om dem fungerar i verkligheten, om dem kan öppna dörrar och skala bananer och sånt." /anonym admin.
valborg 03 var det bästa nånsin!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
aaah saian var ju latt en av dom grymmaste bokningar som kunde bokas. Blir sa nice att se dom igen.
vad kostar denna festival? allt som allt, om man snålar.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
enligt en kamrat i chemnitz så stod det i chemnitz dagstidning att looptroop var klar för splash. får väl se senare på hemsidan om det stämmer.
peace, love & unity
UGLY DUCKLING!?!?! Fixa dom till Hultan :)
CAMPIONI!
pzy Looptroop körde där för två år sen.. "Friendly Fire Showcase" tillsammans med Mac Lethal, Shabazz the Disciple, Freestyle och så.. så klart så var de andra gästerna mer intressanta men kul att träffa några svenka artister på en tysk festival iaf :D vore skoj om de kom i år igen.
hur hookar man biljetter och hur mycket kostar det bitch!
Looptroop klara! PZ
"Who the motherfuckin' bawse?"
Jedi Mind Tricks känns ju ändå tråkigt... PZ
"Who the motherfuckin' bawse?"
vart fan har ni sett JMT?! jag kommer inte in på sidan.. den är så tråkigt seg. :/ och det står inget i nåt nyhetsbrev heller.
Niiiiice!!! ssc visste jag redan men ugly är ju klocka!!! Resa med festivalbuss och inträde går på ca 2000... sen är det upp till dig hur mkt du vill äta, dricka, *host* & flexa cash...
| Axel | Xeilon Productions | Laxmacka Crew | DJ Yxmördarn | www.xeilon.com | www.mofetajerre.se | www.ismen.se
ÖÖÖÖhhhh!!! Jedi Mind är nu släppta på sidan!!!!!!!! och även Looptroop (Sverige) Curse (Tyskland) Söhne Mannheims (Tyskland) Clueso (Tyskland) Luut & Tüütli (Schweiz)
| Axel | Xeilon Productions | Laxmacka Crew | DJ Yxmördarn | www.xeilon.com | www.mofetajerre.se | www.ismen.se
damn nice!
Arguing with people on the internet is like running the special olympics. Even if you win, you're still a retard!
Vi kommer ha så mysigt!!! Arvid, du bangar väl inte?
mfs: en av oss är känd som banger-pontus gissa vem? det gäller inte bara splash förra året utan alla Cinemateksfilmer.
Arguing with people on the internet is like running the special olympics. Even if you win, you're still a retard!
haha se där ja, att JMT står på sidan.. :) med tanke på att deras turné inte är klar än så känns det skumt att de går ut med det.. men men.. det lär väl bli så som sagt. hoppas det. kommer bli grymt!
fett.
Rhetoric 1. the art of speaking or writing effectively 2. skill in the effective use of speech
Fyfan va grymt! Synd bara att man inte har tid att dra ner...
Married to the money, fuck the world, that's adultery
jobbig musik men vad gör man inte för att träffa alla tyska homies man har där =)
jonnnnnyD: Du vet vart det kommer sluta!
Chemnitz/Stausse Rabenstein <-- Vart ligger detta och är det smidigt att ta sig dit med bil? Finns det bra busskommunikationer ner?
SHOW Stockholm | www.showstockholm.com
bil vet jag inte.. men det går gott om tåg från berlin till chemnitz som är en stad med typ 250000 invånare.. festivalbussar går varje kvart från chemnitz centrum..
JMT känns inte tråkigt. haha, Afrob har jag inte hört på 5-6 år. Kommer ihåg att jag laddade ner en låt som Therese Alshammar rekommenderade... Hmmmmm. :D
"Jasså?Därför som White Lions fått så mycket skit av media?Sveriges farligaste klack,hell yeah" - Zow P16
Festivalen är jaävligt skön men alltid så tråkig line up gällande artister!
Beatroot.
KungVikke haha va?! therese alshammar?! :D
splash versus sommarjobb/praktik är ett lätt val.. JJJMMMTTT!!!
äh, jedi mind tricks, looptroop, massive töne, curse, saian supa crew, ugly duckling, afrob, kool savas m.fl är iaf tillräckligt för att jag vill ta mig ner. frågan är hur man ska gå till väga bara.
varför vet du så mycket 8|
TaTaLaLicious: jag trodde det var allmänt känt att alex inte har något liv?
Kontrast: Hur tar du dig ner?
Förövrigt så ser det ju riktigt najs ut med Ryan Air t&r från skavsta till frankfurt till 600:-. Kan ju inte kosta mer än 400-500kr tur&retur från frankfurt till chmnitz eller? Festivalbussen är ju najs men 1600:- för t&r + biljett för 800 + mat och supa = 3500 och det vetefan om det är värt. Däremot så är 1000kr t&r + biljett, mat och supa så det blir ca 2500 rimligt.
är det så mkt för festivalbussen iår? 1000 har jag för mig att de tog förra året.
Beror väll iofs på vart man bor. Avresa Stockholm (City-Terminalen) till Splash festival (Splash, Camping) Avgång: onsdag den 3 augusti 2005 kl 11:55 Ankomst: torsdag den 4 augusti 2005 kl 10:15 Hemresa Splash festival (Splash, Camping) till Stockholm (City-Terminalen) Avgång: måndag den 8 augusti 2005 kl 09:45 Beräknad ankomst: tisdag den 9 augusti 2005 kl 08:05 Pris Bussresan kostar 1595 SEK per person
dom sänkte priset i slutet av juni förra året.. sänkte från typ 1600 till 1000 då..
Det låter ju lovande. Isf är det ju bara att slå till. Annars får det nog bli Ryan Air.
jag tänker flyga med germanwings en vecka innan. lätt att ta sig från berlin till chemnitz, flyger du till berlin-schönefeldt så har jag för mig att tågen till dresden går förbi där, och sen byta till chemnitz.
rätt så billigt fortfarande med dom.
www.germanwings.com
peace, love & unity
Var helt ok priser där också. Beroende på vad tåget kostar i Tyskland kan det ju bli najs. Ryain Air hade också grymma priser. Hoppas festivalbussen sänker priserna dock, hade varit smidigast.
DJ Premier klar för splash! =)
peace, love & unity
Grymt!!
fåckin amazing! Premier igen! härligt! :) Afrika Bambaataa? det är absuuuurt.. trodde aldrig att man skulle få se A.B. live nånsin. fett :D ge mig mer. ge mig mer. ge mig mer.
Kontrast: Jävlar vad fint vi kommer få! Passa bollen . =)
Det kommer bli grymt där nere, måste fan ner nu. Måste bara bestämma om det blir flyget eller festivalbussen. Skulle ni ta bussen Kontrast ?
orka ta bussen igen.. fast iof. det är väl mest hemresan som är seg med buss.
U-G-L-Y u aint got no alibi, u ugly, u ugly. M-A-M-A how u think u got that way, yo mama, yo mama
Jo, när man är bakis, skitig och jävlig. Nedresen är ju mest fylld av förhoppningar och glädje. Mest att 1600:- är väldigt mycket pengar som bekymrar och vetefan om jag lyckas ta mig fram om jag flyger till Berlin och tar tåget, kommer ju hamna i Kroatien typ :D
La: jag tycker bussen var oväntat snabb och bra, avbrotten för färja var ju dock guld värda.
lär inte bli buss om man får betala dubbelt så mycket i år (jag betalade 800 förra året tror jag?)
slowmo mjo men bussresan dit var skönare än hemresan då alla var trötta och bara ville sova vissa ggr. ja alla förutom axel då ;)
U-G-L-Y u aint got no alibi, u ugly, u ugly. M-A-M-A how u think u got that way, yo mama, yo mama