Hiphop Kemp med första släppet (tungt!)
MASTA ACE(New York, USA) NON PHIXION(New York, USA) DJ Vadim presents One Self /UK/ Foreign Beggars /UK/ Dendemann & DJ Mirko Machine /D/ Static & Nat Ill /DK/ Lordz Of Fitness /D/ Pezet/Noon /PL/ WWO /PL/ Kasta /PL/ Kamp /A/ Rückgrat /A/ La Splisz + Ghostbusters /A/ Waxflowers /NL/ se själva: www.hiphopkemp.cz tänk på att biljetten kostar ungefär 180 svenska kronor.. och att ryan air flyger till Prag.. och att allt i Tjeckien är billigt i princip. det här kommer bli tungt y'all! :) syns på Splash! syns på Hiphop Kemp!
"Den tjocka killen i Trippel Ett"
!?!?!? WHUT !!!!! Im there...
ojojoj, jag är där så fett mycket. hoppas bara Syndrom Snopp kommer iår med!
Arguing with people on the internet is like running the special olympics. Even if you win, you're still a retard!
hahahahaha.. ja Syndrom Snopp är väl det jag ser fram emot mest ;)
Hört att Ken ska dit också... stämmer det?
| Axel | Xeilon Productions | Laxmacka Crew | DJ Yxmördarn | www.xeilon.com | www.mofetajerre.se | www.ismen.se
HELVETE va ful dendemann va..
| Axel | Xeilon Productions | Laxmacka Crew | DJ Yxmördarn | www.xeilon.com | www.mofetajerre.se | www.ismen.se
Ken ska gästa Syndrom Snopp..
har också hört det om Syndrom Snopp och Ken, han är väl med på deras senaste 12a?
Arguing with people on the internet is like running the special olympics. Even if you win, you're still a retard!
fett! jag har velat se dom ihop så länge.. Men är helga på kemp också?
SHIT... Köper man biljett i April-Maj kostar den 199:- SEK.. Hur sjukt är det??? 200 spänn för en jävla festival???????????
köper man på plats på festivalen kostar det 263:- SEK.... Fan va överpriser dom tar i tjeckien!
we're going VIP, or not at all! ;)
199 är ett bra pris, alla andra festivaler borde ta efter
hehe.. jepp! Undrar om man kan köpa vipbiljett? typ betala vad hultsfred tar och få vip?! Läst kommentarerna typ wildchild och alla från förra året skrivit om festivalen?? Det verkar GANSKA så soft..
aha se där ja, kursen har ändrats. 180:- var det när jag kollade. nu är det 191 svenska kronor för 650 tjeckiska...mynt.. :P
ahh nämen oj, det är ju ändå när jag är i prag. man kanske ska svänga förbi när det är så sjukt billigt. undra om det finns nån hake med att det är så billigt? typ att allt visar sej vara ridåer :p
baeng
made_in_japan: det går rykten om att det är Syndrom Snopp som gör alla de andra akterna utklädda, det skall vara bra imitationer dock.
MASTA ACE !!! MAAAAAASTA ACE ! Vafan !! Och typiskt att det ska vara då jag är i Kroatien. Gick vilse när jag skulle se Oh No och Wildchild när jag var i Prag och hamnade i Prags ghetton och nu det här. Äh va jag klagar men folk lär ju inte banga på det här. Allt i Tjeckien är i princip typ gratis ...
slowmo - jaja, men så länge det är bra imitationer så är det ju lugnt ;) Anaugh - ääh det är väl inte så långt mellan kroatien och tjeckien? kom förbi en sväng dååå! :)
baeng
made_in_japan . sant, ska bara kolla ifall mormor o morfar är sugna på lite hiphop :) En resa blir verkligen av nu ?
Anaugh - haha, klart dem är. min mormor gillar iaf reggae ;) yes resan blir av, ska bara se till och tajma in den samtidigt som hiphop kemp.. och ja, övertala min vän som bara lyssnar på pop att följa med.. hehe..
baeng
kommer att ha träffat dig över halva europa om det fortsätter så här ghaz..
hm.. finns det nån sammanfattning av infon på engelska nånstans? hur man tar sig dit, va som finns, o allt sånt där
mc_marsken: det har jag svårt att tro, finns det nån festival som har det?
shit värsta Non phixion,
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
är det nån som hajar vart i tjeckien festivalen är lokaliserad?
JA'SOUNDFESTIVAL
wow! Det där hade jag velat åka på, hoppas jag får en massa pengar på något sätt i sommar.
-Är det din ananas?<br> -Nej, det är nån ananas.
mogos F18 Festivalen kommer att äga rum i Stříbrňák som ligger nära Hradec Králové. Nu vet du... hehe.
Xeilon - jasså, vart nånstans mer kommer vi och ses?
baeng
mc_marsken! Typ lika långt som det är mellan Cesky Krumlov och Cervená Lhota! peace
Coolness.. Finns det bara pengar kvar i Augusti så..
Kristofer, the Hiphoper. I'm on point just like a weightwatcher!
tipsa om hur det är smidigast och billigast att ta sig till hiphop kemp !
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Tar typ en timme med bil från flygplatsen om någon galen tjeck kör... Sen så visst, Hiphop kemp är FETT!! MEN festivalen har vuxit väldigt snabbt på en liten tid och det är mkt som kan bli bättre. Som förra året då det kom en fet åskskur och slog ut ljuset runt hela området. Blev lite kaosat. Men det är en fet festival och det är alltid lika kul att vara i tjeckien så om ni kan dra dit! Ses där förhoppningsvis!
www.ff-dvd.com / www.clubtraffic.org www.myspace.com/clubtraffic / www.myspace.com/alloutdubstep www.myspace.com/stucklife / www.stucklife.com
irk ah. du har varit där alltså? hur många gånger? läste lite på deras sida, de verkade ju vara medvetna om deras problem och så iaf.. bra det. ligger det nära någon stad eller är det helt avsides?
kan inte nån vänligt själ med kunskaper i tjekiska översätta allt det väsentliga och användbara o hosta upp det nånstans, mmkay?
45 Scientific... sanslöst! AJ AJ AJ AJ AJ AJ! babbe vad vill du veta?
jag har kollat på ryanairs hemsida men dom har inga plan till prag.. vet nån några andra billiga flygbolag??? tack på förhand..
Vi har i Sverige på ett demokratiskt sätt uppsatt gränser för vår yttrandefrihet" - Lennart Kollmats, Ledamot av riksdagens kulturutskott
Finns ju typ biljetter för 1200kr t&r med SAS har jag för mig. Jag var bara där en snabbis, typ inte ens ett dygn... Men den ligger väl vid någon stad har jag för mig. Fanns ett hotell iaf :) Men som sagt, ligger typ 2 timmar från Praha med bil.
www.ff-dvd.com / www.clubtraffic.org www.myspace.com/clubtraffic / www.myspace.com/alloutdubstep www.myspace.com/stucklife / www.stucklife.com
Är Skinnyman bokad eller inte? Ty han finns på bild men ej i line upen. Eller har jag missat ngt?
Why the fuck can't emcees emcee no more?
seized jo han är visst med i line-upen. irk okej, men 2 timmar är inte så farligt. blir bra det där.
Kontrast Var? Hur tar man sig dit? Hur är "servicen"? (typ köpa grejer som mat o bärs på området, långt till stan blabla, allt som kan va intressant) Hur många besökare har festivalen? det jag kommer på nu..
Okej, såg inte. Goodie.
Why the fuck can't emcees emcee no more?
när kommer det andra släppet?
detta var det roligaste jag sett sedan polishuset brann!<br>
men hallå när är det egentligen? ni har ju inte skrivit datum alls?
16/5...fan precis innan jag åker till usa typ...hoppas att man kan få med sig någon dit..det hade ju vart skitballt faktist...
skrev kanske lite fel där...det är ju först i mitten av aug. jobbigt datum...
vilka planerar att åka till hiphopkemp? e kul att göra planer på internet.
JA'SOUNDFESTIVAL
gaaaah. ännu mer anledning att hoppas att jag inte kommit in på det jag sökt. tjeckien är underbart och i kombination med festival är det ganska perfekt!
"Jag vill hitta någon dampad whoaklottrare på riktigt nångång och bara se om dem fungerar i verkligheten, om dem kan öppna dörrar och skala bananer och sånt." /anonym admin.
veckan efter den helgen börjar många. jag börjar 25e
JA'SOUNDFESTIVAL