I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

bil till Hultsfred

Klubb & Konserter - Festivaler

2005-04-24 04:25

bil till Hultsfred

Tjo.
I år ska jag ta bilen till hultsfred så jag tänkte kolla om nån vet hur långt det är från parkeringen till själva festivalen?, om det är många som sover i sina bilar?, för jag har tänkt sova i bilen när tältet går sönder (vilket jag är säker på att det kommer göra)

Admin

2005-04-24 11:51
-bLc-: Det är nära till festivalområdet från parkeringen, inga problem. Några hundra meter bara. Sov i bilen, men förvänta dig nackspärr. Finns ju annars inget skönare än att slå upp ett tält och lägga sig på liggunderlag som känns som en hästens säng ;D

2005-04-24 23:27
okey tack för svaren =) uppskattat!

men Maik alltså jag mena inte att jag skulle tälta på parkeringen utan när tältet gick sönder inne på campingen så tänkte jag dra ut till bilen o slagga :) men det får man alltså inte enligt reglerna egentligen? :S

hare fint

2005-04-24 23:56
haha det lilla landet lagom säger ifrån "sov inte i bilen" aight stora starka tigern.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.