NÄR åker ni till Roskilde -05?
Ja, ni som också ska dit, när åker ni? Det verkar som om dom har skippat den förlängda biljetten som dom hade förra året, så nu kan man vara där från och med den tjugosjätte juni med vanliga biljetten? Har man inte chans att få "bra" tältplats om man är framme typ dagen innan osv.
Om du kommer dagen innan så lär du få tälta ute i bushen or some shit för det kommer vara PACKAT med folk. Man åker till roskilde pga artisterna men även pga tillställningarna innan själva festivalen. Det är en veckas semester så att säga (minst).
"I wake up in the morning and piss excellence"
faaast det där stämmer ju inte riktigt. mina vänner kom på torsdagen förra året och fick en jätteschysst plats på west. Fast sen kanske jag ska nämna att vi fick nån plats i tjottahejtia, (torn P) när vi kom på onsdagen. så det är sisådär med det där. är man inte värsta stora gänget så gåre med lite lycka och vaselin skaru se...
baeng
Louella - östra sidan är att inte rekomendera alls. speciellt inte bort mot husvagnscampingen och upp där i ingenmansland...
baeng
torn C är where it's at. Nära litet matställe (när det är akut liksom), duschar o spoldass, sen lika långt till utgången (bära bärs från bilen) och festivalområdet. ni som var där med bil förra året och stod i kö med bilen.. sa de inte att kön skulle få börja röra sig prick kl8, men sen rörde den sig tidigare i alla fall! lite störande när man sov lugnt o fint typ först i kön och sen var man sist. En till grej, hur var det där att man får gå in med biljetten och hämta armbandet senare för att slippa kön? Jag tror jag stod 4 timmar förra året.
26 ska jag dit.
"Min farsa har en äkta rolexkopia"
vi kom på onsdagen förra året för vi hade bara köpt onsdags biljett! vi fick en nice plats.men dock längst ut på west... det går alltid trycka sig in ... om man bara har ett tält asså! är man tjej så äre ännu lättare ..fan såg ju folk som flyttade på tälten för å ge brudar plats.. :D
OBS jag uppmanar ej till brott !! OBS
Hangaround
2005-05-16 05:23
Jadu, vi hoppas att komma till 26:e. Som ovan sagt, det blir som en veckas semester, eller en veckas förfestande till Roskilde. Men eftersom föraren ändast består av en (jag) som skall köra fårn Östersund (130 mil till Rosk...) så kanske det blir lite fel i tidschemat. Aja vi syns där då. PEUSUR!
Hangaround
2005-05-16 05:26
jo nån fråga glömde jag. Om man har bil, hur gör man då? babbe du värkar ha lite koll på det där. Vore tacksam om nån kunde förlara lite så man inte är helt vilse när man kommer ner.
Finns en motorväg som går från Köpenhamn till Roskilde. Använd karta för att hitta den. Sen när man börjar närma sig finns det skyltar på vägarna när man ska svänga till respektive campingar, east eller west. det är inte svårt.. har ni kört mer än 5 mil har ni garanterat kört för långt. (ska va 2-3 mil tror jag) Om ni väljer att stanna i Köpenhamn innan så hitta Roskildevej. Gatan som börjar vid torget mitt i stan övergår i den tror jag, minns itne va den heter. Följ bara roskildevej till den övergår i motorväg. Sedan följ ovan nämda skyltar.
man kan ju även köra vi helsingborg helsingör åka färja över där!
web.comhem.se kan ge lite bra info om hur man kan resa med bil!
OBS jag uppmanar ej till brott !! OBS
censur: ja det kan man. jag förstår inte poängen att nämna det dock eftersom man hursomhelst måste förbi köpenhamn.
jag drar den 27e. men de sätts upp tält den 26 från oss.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Hangaround
2005-05-18 08:24
Tack så mycker babbe. 27 för oss med.
måndagen lätt det är festast ju förra gången åkte jag dan innan det började det sög verkligen!
Arsenik: Ja fyy fan, det där sög, stod där oxå..usch..för att sen komma fram och inte få byta in biljetten, för att jag skulle fixa media band 2 dar senare..så jag stod ca 3 timmar förgäves i skiten..
Har man otur kan man komma länmgst ut där alla kissar (om man kommer på torsdagen). JAg åker dit på lördan. Kommer till Köpenhamn vid 24. Sen är det bara att gå ut på krogen...
2009
En fråga här då. HAr dom bara en biljett i år? Kan bara hitta en sån för 1500, det är den som räcker från 26:e?
Fika finns inte på engelska.
har inte sett själv eller undersökt nogrannare, men många frågar efter det så det är antagligen så. va skillde det mellan de, typ 100kr.. orka. då har folk ännu mindre anledning att komma sent utan kommer o förfestar med de andra. dagarna innan banden är ändå de bästa..
Jaa det får man hoppas som sagt dagarna innan är ju också tiptop.
ni får kolla efter whoa flagga...som säkert lär snos eftersom jag inte lär palla ta med den på konserter.. eheh man borde hooka typ den 27e, de flesta verker ju ha tagit sig dit då :-D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Funderar på om man ska planka in den 26:e och sen gå ner typ 1-2 dar senare och fixa armbandet, så man slipper förra årets nazi kö...
pimplarn>>> Dom hade ju allafall fixat så att dom som hänger där från den 25:e kan lösa in sin biljett på kvällen då, så dom slipper lite av kön på morgonen. Alltså dom får inte gå in förrän på morronen ändå.
Rupus: Aha, det va som fan, hur funkade det då? att dom fick gå fram till luckan sen gå tillbax och sätta sig? För det va ju en del människor där när jag kom dit på natten efter fotbolls matchen.. Har jag tur annars så blir det bil ner och då kan man ju dumpa all packning i bilen och bara ta med lite bira och köa med gladare humör :)
Pimplarn>> Alltså jag uttryckte mej lite oklart. Dom har fixat så det ska vara så I ÅR, det var alltså inte så förra året..
Rupus: Aha ok, låter ju intressant..Blir kul att se hur det funkar då..dom borde ju nu hajjat att dom behöver lite fler biljett kassor :)