Popaganda.
Nu är ju artisterna klara . Jäääävla nice med The Tough Alliance, Andreas Tilliander m.m Hoppas alla uppskattar den sanna underbara och vackra innebörden av GRATIS och kommer. www.popaganda.nu Där kan ni se alla artister och annat som är bra att veta
Jävligt nice. och Suburban kids with... också!
Uh, inga värda ;) MPM dock :)
California, knows how to party!
jodå det finns några värda resten får vara dåliga , det är ju gratis :) Okej , men kan nån sthlmare svara på om hur man kommer dit ? Jag vet att ni kan så gör det nu.
hur man kommer dit? Man åker Röda linjen (14) mot Mörby Centrum och hoppar av vid Universitetet . sen är man framme.
I've got it now... a thorn in my side the size of a Cadillac
jag ska dit, jag ska dit! (dock verkligen inte för att se tta... hujeda mej) Anaugh - näru går av vid universitetet så kommeru se folk som går dit och det går inte att missa...
baeng
Jag går dit BARA för att det är gratis! :)
soooft , låter som att till och med jag kan klara av det där !
Anaugh: Ja, alltså.. så fort du kommer upp ur t-baneuppgången så ÄR du på popaganda.. du klarar av det, no doubt :)
det är nog väldigt svårt att inte se vilka som ska dit. folk ser sådär väldigt popagandaaktiga ut kan man säga. =P
Jag ska dit, det komemr bli så himla kul. Popaganda är ju de man ser fram emot mest i maj! Fast de e roligare utanför än inne. Men ni får inte missa teitur på lördag! han är bäst.
öhm.
Filbunke P18 Jag kommer klara det, I am gonna make you proud ! Tack för hjälpen :)
fan vad gött... nån som vet hur det e med o dricka bira o sånt inne på själva området? kommer långväga, så det kan vara bra o veta.
all the lazy dykes
allt sitter utanför o super. innanför får man bara dricka om man köper där. så ligger d till...lr va så förra året i alla falll...oh yea!
kan vi inte riva stängslet i år igen och leka rugby med vakterna trots att vi har åldern inne?
Band jag vill se: 1730 Mattias Alkberg BD 1845 Jenny Wilson 2000 Emil Jensen 2130 The Tough Alliance 2300 Jens Lekman 1800 2215 The Similou 2300 Silverbullit 1730 Florence Valentin 1845 Niccokick 2045 Slagsmålsklubben Band jag kommer se: och kanske Niccokick Filbunke Var det inte typ nån som blev förlamad efter nåt sånt bus förra året? Eller var det en bruten näsa bara? Äh vafan.
Popaganda är alltid lika schysst! Fan Looptroop för två år sen va riktigt nice! Inte så många band jag vill se i år, lite tråkigt, men de e nice ändå!
Married to the money, fuck the world, that's adultery
Eksem P22 Du får ju inte missa teitur på lördag!
öhm.
man ska ju bort... tur man hinner dit en sväng på söndag så man kan se death from above 1979 som jag hörde var grymma
http://www.kommandot.se/wp/
FAN VA PARTY :D sjukt mycket människor och sjukt trångt. men lugnt ändå. party
baeng
kan ingen berätta om TTA? Hörde att dom alltid proppar i sig en näve E innan spelningen. Det kan ju förklara Ett + betyget i aftonbladet.
Fuck That Serato MP3 shit! Keep It Dusty!!! THD KREW<br> http://www.myspace.com/dj_grass
Vad är värt att se idag då?
grass- dom kom upp på scen och var jättefulla, körde typ 3-4 låtar och sen drog. haha, jag säger ju det, dem är sämst!!!
baeng
jag åker dit om typ en timme nu. kommer bli vin utanför området en stund, och sedan får man väl ställa sig i en galet lång kö, och ta sig in. "hemlig artist" klockan 20? lär man ju kolla upp.
put lube around uranus, bitch, i'm fucking out of this world
Fyfan, jag vill så himla gärna se teitur, men jag mår som en påse med skridskor. Så jag stannar nog hemma och vilar upp mig ett litet tag så jag är fit for fight sen ikväll. Igår var skit kul iaf! Och jens lekman är så söt.
öhm.
haha hoppas ingen stog i den milslånga kön. Det va ju bara att gå fram till etren å gå in... de kan inte ens kallas för att tränga sig, de va typ små köer längst fram och sen en monsterkö bredvid dom små köerna...
Jag stod inte i kön..fan jag fattar inte hur doms om gjorde de pallade, de var ju verkligen bara att gå fram och sen var man inne på 5minuter.
öhm.
vad tror ni...är det värt att gå ikväll? :P
...Jag skojade bara!
jag åker fan inte förrän det klarnat upp. :(
usch, kallt och blåsigt. tror inte det kommer bli bättre... eller?
nu tänker jag bara ge mig fan på att det blir bättre väder. och blir det inte det tänker jag ha tillräckligt mycket alkohol i blodet för att det inte ska spela någon roll.
hehe, jo, man får väl försöka smuggla in lite billig alkohol. Jobbigt dyrt att dricka sig varm på det som säljs på området.
igår var det riktigt jävla röj, idag stannar man nog hemma, söndag då jävlar igen.
Macaulay Culkin gots the hung ups for crack
Det var så jävla tråkigt igår. TTA sög, området sög, ölen sög, cidern sög ännu mer, Allhuset var tråååk osv osv. Det är FÖR mycket folk där. Det var bättre förut, det är inte hållbart med sådär mycket folk. Vafan, det är ju bara indieband där, hur många indiekids finns det i Stockholm egentligen? Det enda som var bra var Jens Lekman. Hejja Jens! Hemliga artisten är tydligen Robyn, har jag hört. Har inte undersökt det närmre. Men det blir fan inte mer Popaganda för mig. Sug!
eksem - äh var inte så neggo, drick ltie öl och var glad då!!!! nä men jag hålelr med om att det var waayyyyy mycket folk. vet du vad jag tror, att det liksom inte bara var sthlms indiepopare samlade där utan massa från andra städer, träffade sjukt många götebrogare så tyup det var nog därför.- men tta sög ju och ivkäll bangas nog popaganda, det regnar ju >_<
baeng
Popaganda bangas ikväll... regn är inte min kompis! För övrigt hörde jag rykten om att den hemliga artisten var M.I.A, men sen hörde jag också att de skulle va Robyn... Robyn=ovärt M.I.A= så jävla värt så jag skulle kunna dö. Men jag tar ändå risken att inte gå dit...
Ska nog glida dit imorn. Kommer vara bättre väder då... känns lite väl höst nu...
nä varför skulle m.i.a spela där liksom? va? helt felplacerat!! robyn är ful och tror att hon är indie. och så är hon ju dålig och så med. jo men det bangas. hejvvejs. jag dör om m.i.a spelar ps
baeng
made_in_japan Jag upprepar, ölen var asäcklig, och det tog ju för fan tjugo minuter att lyckas beställa till att börja med.
made_in_japan F12 : de verkar skumt ja, men de vore så fett värt... eller ne, för jag inte ska dit... men ändå :)
eksem - äh emn vem köpte öl där?? eh. man bärsar utanför med sin egen goda öl. jättebra lösning. gogakuuuuuuu - ah precis
baeng
made_in_japan Teoretiskt bra idé, men det räckte inte igår i alla fall. Inte för att bli tillräckligt full för att det skulle överskugga alla nackdelar.
eksem - aja synd för dej att du hade tråkigt då.
baeng
Ja, och det är alla miffons fel. Keffa 30-åriga skejtare med dialekt har fan ingen rätt att sabba schyssta tillställningar på min bekostnad. Jerks.
Skönt väder , skön stämning ,var som sagt mycket folk men ingen störde mig så jag var cool med det. Gårdagen blev värd för made_in_japan och + i kanten hennes givmildheten som gav mig en fin liten fylla. heil ghazal ! :) Och hemliga artisten kan inte vara M.I.A , vafan ska hon göra där ? nä dom skull ebara våga göra så mot mig.
eksem - så går det när man umgås i fel sällskap. Anaugh - always. kom till borrfesten i göteborg så bjuds det på ännu mer öl! heil ana och hennes snygga adidaströja ;) och m.i.a kommer itne, det får hon FAN inte!!!
baeng
made_in_japan Eller också är det så det går när de invaderar hela allhuset och ockuperar baren så man måste trängas med dem varesig man vill eller inte.
baren var ju omöjlig men vad rä allshuset?
baeng
made_in_japan Det där huset som Accelerator och Fritz Corner huserade i igår, och så var det några spelningar där, och jag tror det är där de ska köra filmvisningarna men det vet jag inte säkert.
Jävla skitväder, jag orkade inte vara kvar. Hoppas de blir bättre till imorrn, då ska jag ta igen den här dagen. Någon som såg teitur? jag var för sliten för att orka åka in så tidigt.
öhm.
Hur är det nu, Firefox har redan spelat va? Funderar på att hugga nån dagspelning imorgon. Det ska ju vara bra väder, jag har inget att göra och det kan ju inte vara så mycket folk på söndag dag, liksom? Nej fan, Firefox har INTE spelat än! Cool, då ska jag nog dit. Man kanske kan se Florence Valentin och Niccokick också utan att allt går åt helvete?